Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser71723

Guest
Me veel beloven, kwacht al zo lang op die kata's, niemand gunt me hier fun...
 

DeletedUser79644

Guest
Lijkt hier wel het Auxtisten privé topic zeg, huur eens een kamer boys!
 

DeletedUser79644

Guest
Gelieve dan wel op men kazerne he. Die gebruik ik toch niet. Onder de slogan van Onix: "troepen zijn overrated!"

Jullie hebben ons nog nooit aangevallen dus wat weten jullie over onze troepen :confused2:. Jullie moeten gewoon zien dat je 100 lc'tjes en een paar treinen hebt, voor de volgende fusies. Ik denk eerder dat er bij jullie geen troepen gemaakt worden, kneusje.
 
Reactiescore
831
Jullie hebben ons nog nooit aangevallen dus wat weten jullie over onze troepen :confused2:. Jullie moeten gewoon zien dat je 100 lc'tjes en een paar treinen hebt, voor de volgende fusies. Ik denk eerder dat er bij jullie geen troepen gemaakt worden, kneusje.

Ze zijn BG met 92% van de wereld he. Info word doorgespeeld jammer genoeg :/
 

DeletedUser71723

Guest
Jullie hebben ons nog nooit aangevallen dus wat weten jullie over onze troepen :confused2:. Jullie moeten gewoon zien dat je 100 lc'tjes en een paar treinen hebt, voor de volgende fusies. Ik denk eerder dat er bij jullie geen troepen gemaakt worden, kneusje.

Ken je die nieuwe functie dan niet? Voor 500 pp kan je dorpen scouten zonder aan te vallen. Kan je unlocken na 10 fusies. Is een stamperk.
 
Bovenaan