Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
489
@Megustaa niets tegen jou en je account maar in HeB zitten er ook wel accounts met slechte namen hoor, ik denk dat w59 dat ook bewijst. Verder zitten er ook een paar dikke pp abusers dus laten we niet alsof doen dat HeB zo een super stam is :p

Weet ik ook, doelde enkel op dat wanneer je P&P voert je een discussie moet aangaan en niet alles uit de weg gaat wat je niet kan verdedigen en tegelijkertijd de tegenstand dezelfde soort dingen gaat verwijten. Dat is in mijn ogen beetje hypocriet en dan gaan mensen je gewoon niet serieus nemen ;) dit gaat over de René, die enkel maar kan stoken maar voor de rest alle kritiek op zijn stam weglacht zonder onderbouwing.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Gaan jullie ook nog een keer normaal posten hier of blijft het dit constante gezeik op elkaar waar niemand iets mee opschiet?
 

DeletedUser77658

Guest
Gaan jullie ook nog een keer normaal posten hier of blijft het dit constante gezeik op elkaar waar niemand iets mee opschiet?

Kruip jij je hol eens terug in :eek:
Ze maken plezier dat zie je toch zo...
 

DeletedUser79644

Guest
Hoppa, het volgende slachtoffer van de verplichte fusies is gevallen!

GTl76zN.png


Zit The Unknown straks met 8 personen op één account? Je ziet het in de volgende episode van 'Auxtisme'!
 

DeletedUser71723

Guest
Cemg is gestopt qua prive redenen, hij zal dan ook niet verder spelen op het account van the unknown.
 

DeletedUser61134

Guest
Je moet onthouden dat The Unknown elke wereld eerst mensen internt en daarna ook hun dorpen weer gratis weggeven.
Ze doen gewoon aan liefdadigheid :eek:
 

DeletedUser71723

Guest
Ik eis nog steeds 1000pp voor het plaatje... (stiekem terug je vorige instellen heeft trouwens geen nut ;) )

Was een co die niet wist dat er voor dat plaatje niet betaald werd.
Ik zou dat plaatje zelf nooit instellen, ik heb wel wat hogere standaarden.
 

DeletedUser77014

Guest
En fuseren valt daar dus ook onder, jouw 'hogere standaarden'?

Kan je beter net zo goed op zoek gaan naar nog betere PP abusers, die wel goed kunnen abusen.
 
Bovenaan