Praathoek

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik meen mij te herinneren dat de meeste forumregels ter interpretatie waren ;) Strikt eraan houden is dus een zeer moeilijke kwestie.

Maar nee je bent prima bezig, @Hopeful moet maar leren zijn manieren houden!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik meen mij te herinneren dat de meeste forumregels ter interpretatie waren ;) Strikt eraan houden is dus een zeer moeilijke kwestie.

Maar nee je bent prima bezig, @Hopeful moet maar leren zijn manieren houden!

Hey hey beetje dimmen he
 

DeletedUser44067

Guest
Ik doe een gokje dat er meer mannen Tw spelen dan vrouwen dus misschien dat we met dit overwicht wel iets kunnen bepalen ? ;):engel:

De laatste 8 jaar is het percentage vrouwen van 5 naar 10% gegaan. En de impact die deze vrouwen op het spel hebben is groter dan het gross van de mannen heeft. 7 jaar terug constateerde ik al dat op meerdere werelden relatief meer vrouwen in de top 5 speelden dan wat je zou verwachten gebaseerd op aantal vrouwen dat actief TW speelt.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
En iets later bleken die fenomenen dan verklaard doordat het stiekem toch mannen waren die zich voordeden als vrouwen (Sophie). En zo was het universum weer in evenwicht :D
 

DeletedUser44067

Guest
En iets later bleken die fenomenen dan verklaard doordat het stiekem toch mannen waren die zich voordeden als vrouwen (Sophie). En zo was het universum weer in evenwicht :D

Mijn ervaring is dat er meer vrouwen zijn die rustig als een van de boys spelen dan mannen die zich als vrouw voordoen. Ik heb heel snel door wanneer ik met die laatste categorie te maken heb.
Op 15 heb ik in een door een vrouw geleide stam gezeten (tot ik door RL moest stoppen) en daar was 40% vrouw. Van de meeste accounts had ik dat op het eerste gezicht niet verwacht. Leuke ervaring want we gingen voor resultaat voor de stam en niet alleen maar voor het eigen account. Opvallend feitje is dat veel mannen die doorkrijgen dat ze afgetroefd worden door vrouwen op delete gaan en ze zullen dat vooral niet verder vertellen.
Het is ook grappig om te zien hoe een groep jongens zich gedraagt in hun stam als ze denken dat er geen vrouwen aanwezig zijn.
 
Bovenaan