Praathoek

DeletedUser61134

Guest
BWR communiceerde ik met 6 dames en 2 mannen, rest van de communicatie ging via Martin.
W6 was ook 66,6% vrouw.

En tot einde W20 wist niemand mijn naam en sloot ik altijd af met "R" :D
Martin en Dennis hielden dit geheim tot Dennis op W45 per ongeluk een sollicitatie deed en mijn naam erin had gezet. :(
 

DeletedUser73968

Guest
De laatste 8 jaar is het percentage vrouwen van 5 naar 10% gegaan. En de impact die deze vrouwen op het spel hebben is groter dan het gross van de mannen heeft. 7 jaar terug constateerde ik al dat op meerdere werelden relatief meer vrouwen in de top 5 speelden dan wat je zou verwachten gebaseerd op aantal vrouwen dat actief TW speelt.

Niet dat ik je niet geloof of zo maar waar haal je deze statistieken vandaan ?

Heb zelf ook wel goede ervaringen met vrouwen die Tw spelen daar niet van, heb zelfs samengespeeld met een vrouw als behulpzame co.
 

DeletedUser44067

Guest
Ik heb wel wat met cijfers - zoals veel tw-spelers - en altijd wel een flink netwerk. Dus met kijken wat voor personen ik tegen kom op verschillende werelden en servers krijg je een aardig beeld.
Neem mijn opmerking dat relatief veel vrouwen in de top 5 spelen. Ik verzeilde op 16 in een stam met oude rotten - leerzame periode - met meerdere vrouwen. Die bleken stuk voor stuk op dat moment ergens in de top 5 van een andere wereld te zitten en konden ook vertellen op welke andere top-accounts er daar vrouwen zaten. Zelfs met 10% vrouwen is dat dus een oververtegenwoordiging.
 
Reactiescore
2.506
Wees daar blij mee! Het forum leeft enkel op als er een stab is gepleegd
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Een forummod die blij is dat het forum dood is, dat is zoals een zelfstandige die blij is dat ie geen klanten krijgt :p
 

DeletedUser73968

Guest
Ik weet geloof dat er nu wat gaande is/was binnen Cobra ?
Gezien de 4 spelers die de overstap maken vanuit Cobra naar AGRC, waarvan er 1 (Joepjee) bezig is/was met fusie oid.
Maar tevens ook naar de Rim bij ons edelt, wat ik zeer raar vind :D
 
Reactiescore
2.506
De enige reden waarom ik een contest opzet is om like te verzamelen op een subtiele manier. Maar ik heb nog geen één like op de clustercontest!(klik)

Nee, maar even serieus is er animo voor?(wat ik wel dacht) Of steek ik nu ergens tijd in wat niet van de grond komt, omdat jullie het liever over stabs hebben?:x:x:x
 

DeletedUser77710

Guest
De enige reden waarom ik een contest opzet is om like te verzamelen op een subtiele manier. Maar ik heb nog geen één like op de clustercontest!(klik)

Nee, maar even serieus is er animo voor?(wat ik wel dacht) Of steek ik nu ergens tijd in wat niet van de grond komt, omdat jullie het liever over stabs hebben?:x:x:x

Ik vind dat een leuk topic, ik zal er aan meedoen, maar ben de slechtste op tw met tekenkunsten :x
 
Reactiescore
967
De enige reden waarom ik een contest opzet is om like te verzamelen op een subtiele manier. Maar ik heb nog geen één like op de clustercontest!(klik)

Nee, maar even serieus is er animo voor?(wat ik wel dacht) Of steek ik nu ergens tijd in wat niet van de grond komt, omdat jullie het liever over stabs hebben?:x:x:x

Probeer je nu gratis likes te krijgen?:eek:
 
Bovenaan