Praathoek

DeletedUser

Guest
Erg, echt erg het niveau van het AF. Dan probeer je eens een inhoudelijke discussie op te starten (waar velen mij al hadden gewaarschuwd dat het zogoed als onmogelijk is) en dan wordt de focus van de discussie gewoon verlegd. Dan gaan ze ineens beginnen over de wijze van aanspreken van iemand die volgens een paar aasgieren te beleefd is. Waar gaat de mentaliteit heen van mensen... het is niet omdat dit maar een spelletje is dat je geen respect mag hebben voor elkaar en iedereen vult dit voor zichzelf in. Het is niet nodig dat men anderen gaat vertellen wat respectvol is en wat niet, iedereen kiest dit zelf. Volgens mij kan je die groep omschrijven als "gefrustreerd" en is dit AF een uitlaatklep. Of zie ik dit verkeerd? Ben benieuwd voor goed onderbouwde reacties (dus geen reacties die op iets anders focussen dan wat ik hier aanhaal, just in case voor diegenen die niet kunnen lezen zoals op het top/flop stammenforum)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Geachte mijnheer, U bent duidelijk nieuw hier. Uw manier van spreken lijkt, vergeeft U mij als ik me vergis, nogal verheven tegenover uw medemens. Ikzelf durf zo nu en dan wel te beweren enige mensenkennis te hebben. Ik zou dan ook, mits enige voorzichtigheid, een voorspelling doen rond de persoon die U bent. Mijn intuïtie zegt mij dat U zich probeert voor te doen als een welbespraakte man ondanks dat U niet echt gewend bent discussies te voeren. Dit is een conclusie die ik niet zeer diep heb onderzocht doch vrij snel in me opkwam gezien uw laatste paar posts. Mijn lange tijd hier heeft ervoor gezorgd dat ik een soort van ervaringsdeskundige ben op het vlak van posten. Het is dan ook met veel plezier dat ik U mijn professionele raad meegeef voor uw volgende betogen. Laat uw stijfheid achterwege, vorm aangenaam leesbare zinnen en laat het woord 'U' achterwege, dat geeft iedereen het gevoel dat ze 20 jaar ouders zijn dan hun effectieve leeftijd. Dat zou uw schrijfstijl al vast aangenamer maken, op uw tweede probleem bestaat een nog simpelere oplossing. Indien je een discussie wil voeren die in één zin kan, hou het dan bij één zin en vul deze niet aan met 9 extra inhoudsloze zinnen om uw post te vergroten. Natuurlijk is 10 zinnen met inhoud wel weer iets wat aanvaard wordt door het grote publiek.

Ga op het vrij forum de bekakte gentlemen's club oprichten en gebruik hier de meer gangbare spreektaal aub ;)
 

DeletedUser

Guest
@tim010 bedankt voor je aanbod om die club op te richtten, maar ik zal zelf wel kiezen wat ik opricht en wat niet goed? Verder zal ik zelf bepalen hoe ik post op het AF en heb jouw hulp daar niet bij nodig, ik denk niet dat het AF van jou is ;) ookal denk je dat waarschijnlijk wel als ik alle posts zo lees. Geeft de hebzucht van AMB ook een beetje weer IG.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
@tim010 bedankt voor je aanbod om die club op te richtten, maar ik zal zelf wel kiezen wat ik opricht en wat niet goed? Verder zal ik zelf bepalen hoe ik post op het AF en heb jouw hulp daar niet bij nodig, ik denk niet dat het AF van jou is ;) ookal denk je dat waarschijnlijk wel als ik alle posts zo lees. Geeft de hebzucht van AMB ook een beetje weer IG.

Alvast bedankt om de 'u' achterwege te laten, duidelijk dat je toch mijn raad opvolgt ondanks dat je post probeert te duiden dat je net niet mijn raad wil opvolgen. Is dit de hypocrisie die terugkomt bij andere niet-AMB posters?
 

DeletedUser

Guest
@tim010 die "u" heb ik nu achterwege gelaten omdat ik daar soms zin in heb en soms niet. Hypocrisie? Daar weet AMB juist alles van toch? Net nog 2 spelers teruggegaan naar AMB nadat ze eerst -DR- waren gejoind. Ik ga hier niet verder op ingaan aangezien ik de details daaromtrent niet ken en ik dus niet in staat ben om daar een juiste beoordeling over te geven. Ik vind het enkel een beetje een vreemde actie, misschien was dit allang zo gepland. Ik kan niet tegen stammen of spelers van een stam die beginnen over hypocrisie als ze volgens mij daar juist zelf goed in zijn. Als ik zou zeggen dat het de bedoeling was om te spioneren, wat reageer je dan hierop? Voel je vooral niet aangevallen, het is een hypothetische vraag. Just in case, voordat je weer in de verdediging gaat.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hypocrisie heeft te maken met A zeggen en B doen. Het rekruteren van spelers hypocriet noemen in deze situatie zou betekenen dat ofwel AMB heeft gezegd geen spelers meer te zullen rekruteren ofwel dat AMB beweerd dat spelers die na een stamwissel, om wat voor reden dan ook, terugkeren negatief benaderd moeten worden. Bij mijn weet is geen van die 2 zaken gebeurt wat mij de conclusie geeft dat die overstap van die spelers enkel en alleen maar 'vreemd' is en zeker niet met de tem 'hypocriet' te bestempelen. Nogmaals een bevestiging van mijn vorig statement dat jij je slimmer probeert voor te doen dan je bent.

Aangezien je zelf "proud member of DR" hebt staan lijkt het me ook irrelevant om je nog uit te leggen wat die redenen precies zijn, je hebt een front-row zitje over hoe alles binnen DR eraan toegaat. Dat je de term spioneren durft noemen los van het feit dat je het hypotetisch noemt is belachelijk en dat weet je maar al te goed.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
@tim010 Beste Tim,

Laat ik duidelijk zijn, ik had speciaal nog neergezet dat je je niet persoonlijk aangevallen hoeft te voelen, waarom doe je dit dan wel? Goed, om even verder te gaan op je reactie, ik heb een andere post bij top/flop stammen geplaatst. Ik zeg niet dat je AMB steeds wil neerzetten als top op alle vlakken, maar soms neigt het er toch naartoe. Trouwens, ik vind het wel grappig dat ik hoor van veel mensen dat ze niet durven of niet de moeite nemen om te reageren op het AF, omwille van jou aangezien je soms wel nogal aanvallend kan doen zonder onderbouwde boodschap en natuurlijk omwille van je bekendheid en reputatie.

Misschien dat je ego nu een beetje getemperd wordt met deze post, geen idee of het werkt natuurlijk want met zo'n persoonlijkheden zoals jou weet je nooit. Het wordt maar eens tijd dat iemand weerwoord durft of gewoon geeft aan jou en nog andere bekende AF'ers die denken dat het AF van hun is omwille van hun vele berichten. Net wat ik dacht over jou toen je begon te reageren op mijn posts. Je begon me al meteen te vertellen hoe ik mensen moest aanspreken op dit AF, ahja want dit AF is "van jou" of zo voelt het precies toch voor jou. En nee, ga maar weer niet in op het feit dat ik geen u gebruik in deze post want nu had ik er alweer geen zin in ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hahaha wat is dit nu?

Je hebt 14 AF posts, de eerste ga je op een nogal opmerkelijke manier posten waardoor je daar opmerkingen op krijgt en geen inhoudelijke reactie. Je volgende posts kwamen dan met de vraag inhoudelijk te reageren. Hierboven (voorlaatste post van je) stel je duidelijk een vraag aan me. Ik reageer inhoudelijk op je post zoals je vraagt. En dan reageer je droog met "je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen". Ik heb gewoon inhoudelijk gereageerd als ik daarnaar kijk, persoonlijk aangevallen voelde ik mij niet. Enkel wat beweringen over mijn stam die ik wou ontkrachten. 3e post op rij dat ik moet zeggen dat je niet echt intelligent overkomt op mij.

Dat ik sommige mensen afschrik om hier te posten dat hoeft niet per se een slechte zaak te zijn, zitten hier genoeg naast de kwestie posters. Ik heb al vaker beweerd dat ik hier niet ben voor de liefdesverklaringen, knuffelrondjes en theekransen. Ik vind het zeer prima dat je durft in discussie gaan, maar misschien moet je het aantal contradicties binnen jouw posts en tussen 2 opeenvolgende posts toch maar beperken. Je vergist trouwens opbouwende kritiek naar een duidelijk nieuwe poster met vijandige afbrekende kritiek dus ook je interpretatiepunt mag nog veranderen.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha wat is dit nu?

Je hebt 14 AF posts, de eerste ga je op een nogal opmerkelijke manier posten waardoor je daar opmerkingen op krijgt en geen inhoudelijke reactie. Je volgende posts kwamen dan met de vraag inhoudelijk te reageren. Hierboven (voorlaatste post van je) stel je duidelijk een vraag aan me. Ik reageer inhoudelijk op je post zoals je vraagt. En dan reageer je droog met "je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen". Ik heb gewoon inhoudelijk gereageerd als ik daarnaar kijk, persoonlijk aangevallen voelde ik mij niet. Enkel wat beweringen over mijn stam die ik wou ontkrachten. 3e post op rij dat ik moet zeggen dat je niet echt intelligent overkomt op mij.

Dat ik sommige mensen afschrik om hier te posten dat hoeft niet per se een slechte zaak te zijn, zitten hier genoeg naast de kwestie posters. Ik heb al vaker beweerd dat ik hier niet ben voor de liefdesverklaringen, knuffelrondjes en theekransen. Ik vind het zeer prima dat je durft in discussie gaan, maar misschien moet je het aantal contradicties binnen jouw posts en tussen 2 opeenvolgende posts toch maar beperken. Je vergist trouwens opbouwende kritiek naar een duidelijk nieuwe poster met vijandige afbrekende kritiek dus ook je interpretatiepunt mag nog veranderen.

Gaan we het hebben over intelligentie? Prima, kan ik nog wel uren doorgaan. Ik hoef ook helemaal geen tegenstander in discussies die liefdesverklaringen doet en al die andere zaken die je benoemd, maar ik vind je taal nogal overkomen als in: "ik ben hier de man, dit AF is van mij, ik post hier al superlang op en ik heb een goede reputatie en je kan geen discussie winnen van mij." Zo kom jij nu over voor mij. Prima dat je mij gaat beoordelen, mag ik dat ook met jou ;) afbrekende kritiek? Toon mij 1 woord waaruit dat blijkt. Als je mijn posts afbrekend vindt, raad ik je aan om een bril te kopen of om je interpretatievermogen bij te schaven.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
En dan ben ik degene die niet inhoudelijk reageer. Wil je nu dat ik op jouw post reageer of bij de discussie blijf die we 5 minuten geleden aan het voeren waren? Je hebt je post hierboven namelijk gebaseerd op 2 van de 200 woorden die ik schreef. Jammere zaak, weer een werkpuntje, das al een hele waslijst hé. Of ben je van plan je hele AF loopbaan naast de kwestie te blijven praten en mensen verwijten van zaken die je zelf doet?

Dat ik hier overkom alsof ik hier al superlang op post is waarschijnlijk omdat dat het geval is. In tegenstelling tot jou weet ik dus ook dat er tijden zijn geweest waarop propaganda voeren een kunde was, mensen die naast de kwestie posten ook door een hele community werden afgebroken enzovoorts. Net zoals je ingame ziet dat stabbers niet meer worden aangepakt maar op handen worden gedragen, zo is het ook met het AF vergaan. We zitten in een fase waar de spelers met morele codes en de AF posters met harde propaganda als de minderheid worden ervaren en daardoor niet meer geapprecieerd worden. Natuurlijk leg ik mij daar niet bij neer, en ik heb er geen probleem mee dat ik overkom zoals jij het beschrijft. Dat is zowat exact te bedoeling, ik verwijs je graag naar mijn post omtrent wat propaganda voeren inhoud.

Je quote 'afbrekende kritiek' is trouwens weer het gevolg van een post niet grondig lezen, iets waarmee ik deze post begon. Er staat duidelijk dat IK degene ben die jou opbouwende kritiek gaf die jij als negatieve kritiek aanvaard. Ik zeg dus niet dat jij afbrekende kritiek op mij hebt. Op dit punt het je natuurlijk daar dat ook die 'bril kopen' opmerking van jou een zeer pijnlijke versie van onbedoelde zelfspot is? Nog steeds niet onder de indruk van je posts, sorry, blijven werken!
 
Bovenaan