Praathoek

DeletedUser59552

Guest
Ik volg het, maar moet die van afgelopen maandag nog terugzien!!! Niet spoilen :p
 
Reactiescore
3.584
Dat hele concept bij de mol is echt onzin vind ik. Je zegt aflevering 1 die is mol, 2 AF later zeg je die, dan die, dan die, dan die en het blijft gokken tot het einde want er zit TOTAAL GEEN LOGICA IN. Ze zenden het zo uit dat je onmogelijk de mol kan vinden tijdens het programma zelf.

Wat ik zou doen is van bij het begin zeggen persoon A is de mol en dat we dan 10 afleveringen kunnen zien hoe de mol iedereen keihard aan het saboteren is. Dat zou ik leuker vinden.

Maar de echte kijkers kijken naar TEMPTATION!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ze zenden het zo uit dat je onmogelijk de mol kan vinden tijdens het programma zelf.

Dat vond ik met de belgische variant wel meer zo dan bij de Nederlandse. Nu hadden ze het alledrie net zo goed kunnen zijn

In de Nederlandse variant zitten iedere aflevering wel verborgen hints die wijzen naar de mol, zodat je op een gegeven moment toch wel meer duidelijkheid hebt dan de beelden die ze laten zien
 

DeletedUser69459

Guest
Dat hele concept bij de mol is echt onzin vind ik. Je zegt aflevering 1 die is mol, 2 AF later zeg je die, dan die, dan die, dan die en het blijft gokken tot het einde want er zit TOTAAL GEEN LOGICA IN. Ze zenden het zo uit dat je onmogelijk de mol kan vinden tijdens het programma zelf.

Wat ik zou doen is van bij het begin zeggen persoon A is de mol en dat we dan 10 afleveringen kunnen zien hoe de mol iedereen keihard aan het saboteren is. Dat zou ik leuker vinden.

Maar de echte kijkers kijken naar TEMPTATION!

Alle haat richting lise en lisa. en jolien ook. en Rosanne eigelijk ook omdat ze zich laat verleiden door een marginale Alex.
 
Reactiescore
3.584
Alle haat richting lise en lisa. en jolien ook. en Rosanne eigelijk ook omdat ze zich laat verleiden door een marginale Alex.

Je eerste post waarin je 100% gelijk hebt. Ik vond Rosanne nog wel nice maar dat ze dan toch nog in bed duikt me de grootste marginaal in de geschiedenis van de mensheid is echt ongelooflijk.
 

DeletedUser69459

Guest
Je eerste post waarin je 100% gelijk hebt. Ik vond Rosanne nog wel nice maar dat ze dan toch nog in bed duikt me de grootste marginaal in de geschiedenis van de mensheid is echt ongelooflijk.

Vandaag was Rosanne ook weer niveau nihil.

Verder snap ik totaal niet hoe ze blijven denken dat de camera`s niet alles registreren. Was toch in de vorige seizoenen toch ook ongetwijfeld? (dit is pas eerste keer dat ik kijk en tevens laatste keer denk ik :p)
 
Reactiescore
3.584
Ja toen was het zelfs nog een groter item als dit seizoen. zijn gewoon achterlijke dames die echt denken dat ze niets verkeerd doen. Blijft alsnog leuk om te kijken al was het maar voor volgende week het kampvuur en de terug ontmoeting dacht ik. Word geweldig :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vorig jaar had ik 5 minuten gekeken en had ik de mol goed. Dit keer had ik 1 minuut gekeken en had ik de mol goed. Ja, ik wil een applausje eigenlijk. Als het er hier toch over gaat?
 
Bovenaan