Praathoek

Reactiescore
603
Humble is ook verdacht stil.....................................
 
Reactiescore
603
dat er normaal meer valse beweringen worden gepost
 
Reactiescore
3.541
Ja en wat is er vals aan? Jij wou naar Humble, wij zeggen dat jij naar Humble wou. Ik zie het probleem niet.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Deze discussie hebben jullie al gevoerd. Bespaar jezelf de moeite en ons de onzin en voer hem niet nog eens.
 
Reactiescore
603
Reactiescore
3.541
3fd7a743bc5b48fd95ea5c876d4a5296.png


Zie jij wat ik zie?
 
Reactiescore
603
3fd7a743bc5b48fd95ea5c876d4a5296.png


Zie jij wat ik zie?

mijn lieve hooofdje

maar ik snap niet dat je dit weer naar boven haalt? Het ging over het verhaal dat je eromheen had verzonnen.. waar niks van klopte.
 
Reactiescore
603
Wessley toch. Ik zal jou als speler even schetsen. Je speelde op acc SH, had grote praatjes. Je account faalde, de hoofdspeler stelde jou daarvoor verantwoordelijk en je werd gekicked. Toen kwam je alle informatie (ongevraagd) bij mij droppen over Septen. Kerk dorpjes,.... ik kon alles krijgen (alles geweigerd).

Je ging op ADJ spelen (dacht ik). Je account werd weeral gerekt door IGHI (2de keer). Dan ging je maar van account veranderen op TB. Je edelpogingen op ons faalde, je werd gescout en we zagen lege front dorpjes.

TOEN WAS Het even PANIEK. Wat jij als algemeen bekend zwakke TW speler zou natuurlijk geen kans maken tegen Humble want je stam (Edict) werd overal overklast. Jij besloot geheel uit jezelf mij aan te spreken op een subtiele manier dat je Edict beu was en naar Humble wou. Wat natuurlijk nietwaar was, jij zag gewoon meer overlevingskansen in Humble als in Edict.

Ik heb je toen gezegd dat wij geen spelers uit vijandelijke stammen overnemen. Dat je eerst Edict moest leaven voor we verder gingen praten wat er mogelijk was. Maar toen kwamen er nieuwe recruits aan uit At all en Wessley dacht bij zichzelf. WOW, Edict is nu nog groter als Humble ik zit toch goed in Edict. Want in welke stam je zat maakte jou natuurlijk totaal niets uit, je ging of bleef bij de stam die in jou ogen de meeste zekerheid gaf.

Je ging naar je leider om te zeggen dat je gesprekken met Humble hebt gehad over een toelating omdat je wist dat als jij zei tegen mij dat je niet meer wou komen ik het mogelijk zou vertellen bij jou leiding. We weten allemaal dat je het verteld hebt om je eigen hachje binnen Edict te redden en niet omdat je o zo trouw bent. Om het in jou woorden ongeveer uit te drukken, 'wij zijn erg bereid ons te schikken naar de edelruimtes van Humble'. Best concrete interesse.

Wij hebben in onze stam daar allemaal eens goed mee gelachen, je hebt nooit enige kans op een toelating gehad. Onze enige doelstelling was jou uit Edict te halen (waar Edict ons enorm dankbaar voor had moeten zijn).

Maar nu op het AF uit de hoogte doen terwijl jij al heel w51 zit te falen en je totaal geen loyaliteit kent is behoorlijk ongepast. Wij wensen Edict nog veel plezier met TB, ben benieuwd hoe lang het duurt eer hij gaat lopen als wij langs gaan komen ;)


Dit verhaal klopt niet. We zijn naar je toegekomen maar je verteld er gewoon een bullshit verhaal omheen
 
Reactiescore
603
gewonne !!!1
 
Reactiescore
3.541
Ik snap echt waarom de helft in Edict een hekel aan je heeft. Laat mij raden, Hans en jij zijn buddy's?
 
Reactiescore
603
Ik snap echt waarom de helft in Edict een hekel aan je heeft. Laat mij raden, Hans en jij zijn buddy's?

Vind het ook niet raar dat iedereen behalve Humble een hekel aan jou heeft
 

DeletedUser78278

Guest
Ik weet dat ik enkele jaren ben weggeweest, en veel gemist heb en zo, maar man, ik had echt nooit verwacht dat ik de dag nog zou meemaken dat uitgerekend Jokersbrain, of all people, zichzelf helemaal het mannetje zou gaan vinden op een wereld...
 
Bovenaan