Praathoek

Reactiescore
3.576
Jou stam zit mijn 'gestook' altijd af te zeiken, dus zet je post even op je stammenforum. Overigens beloof ik beterschap!
 
Reactiescore
3.576
Moeilijk om aanvallen te vergelijken met AF post's. Dus mijn antwoord is volgende: Ik beloof beterschap in vergelijking met jouW vergelijkingen.
 

DeletedUser77799

Guest
Ik deed een poging met een GA lijstje, maar lijkt van niet. Jammer :( vind het leuk weer eens wat te lezen.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik vraag me af wanneer Humble het woord tactiek eens gaat opzoeken ipv als een zombie `s nachts sturen :D
 

DeletedUser69459

Guest

Valheru moet je bij de oude spelers zijn. Die pipos hebben de def uit de frontdorpen die suicide heeft ge-edeld, allemaal richting TNP gestuurd (facepalm). Meer dan 1 keer alles snipen zat er dus jammer genoeg niet in.

Vond het overigens wel grappig dat suicide niet eens doorhad dat die zijn treinen moest splitten, nadat zijn treintjes gesniped werden.
 

DeletedUser60292

Guest
Valheru moet je bij de oude spelers zijn. Die pipos hebben de def uit de frontdorpen die suicide heeft ge-edeld, allemaal richting TNP gestuurd (facepalm). Meer dan 1 keer alles snipen zat er dus jammer genoeg niet in.

Vond het overigens wel grappig dat suicide niet eens doorhad dat die zijn treinen moest splitten, nadat zijn treintjes gesniped werden.
Ik verdoe graag mensen hun tijd, edels zijn rap terug gerecruteerd dus kan ik gewoon treintjes blijven sturen tot ik het dorpje toch heb en in de tussentijd heb je 5x moeten snipen per dorp, daar zijn jullie ondertussen toch al mee gestopt, beu geworden wrs want dodgen word er ook niet echt gedaan :)
 

DeletedUser69459

Guest
Ik verdoe graag mensen hun tijd, edels zijn rap terug gerecruteerd dus kan ik gewoon treintjes blijven sturen tot ik het dorpje toch heb en in de tussentijd heb je 5x moeten snipen per dorp, daar zijn jullie ondertussen toch al mee gestopt, beu geworden wrs want dodgen word er ook niet echt gedaan :)
Nah, ik was gewoon niet online van 12 tot 10. 95% was fake, buiten de 40 edels die Infected stuurde. waarom snipen als de troepen 3dagen verder staan en je ze daarom opgeeft? Nu is het front terug doenbaar en staat het niet meer leeg ^^

Wel leuk dat jullie Infected wilden gebruiken. 150edels verder heeft die nog niet veel dorpjes in de safezone (chuckle)
 

DeletedUser60292

Guest
Nah, ik was gewoon niet online van 12 tot 10. 95% was fake, buiten de 40 edels die Infected stuurde. waarom snipen als de troepen 3dagen verder staan en je ze daarom opgeeft? Nu is het front terug doenbaar en staat het niet meer leeg ^^

Wel leuk dat jullie Infected wilden gebruiken. 150edels verder heeft die nog niet veel dorpjes in de safezone (chuckle)
https://nl51.tribalwars.nl/public_report/1771b370cf0e7deb8de5c1616859ff5b

gaat niet lang duren met al die rapportjes dak al gezien heb van infected waar je blocked op muur 0 :p
 

DeletedUser76545

Guest
Die edels zijn het troepenverlies meer dan dubbel waard geweest.
Daarnaast is het niet zo'n kunst edels die 8 uur lopen te snipen. Dat ik niet zoveel dorpjes er aan over heb gehouden is dus vrij normaal en ik had ook niet anders verwacht (gehoopt). Mocht ik naast zulk troepen verlies nog een 15 tal dorpen winst hebben gepakt zou ook wel droevig zijn geweest met deze ligging.
 
Bovenaan