Praathoek

DeletedUser

Guest
So what? :eek:
Niets interessants te zeggen ga dan weg hier.. wat kom jij hier doen met zo'n nutteloze commentaar! Als ik 100 accoutns wil aanmaken doe ik dat toch gewoon?

dan heb je zelfs nog niets gelezen... je moet top- of flopstammen eens bekijken... sommige spelers hebben echt een mentaliteit die me pisnijdig maakt...
 

DeletedUser

Guest
dan heb je zelfs nog niets gelezen... je moet top- of flopstammen eens bekijken... sommige spelers hebben echt een mentaliteit die me pisnijdig maakt...

Om alle fora bij de start te volgen heb ik de tijd niet voor ;)
Zal eens rondkijken daar..

Nu zit iedereen toch onzin rond te strooien zoals bij elke start van een nieuwe wereld
 

DeletedUser

Guest
Om alle fora bij de start te volgen heb ik de tijd niet voor ;)
Zal eens rondkijken daar..

Nu zit iedereen toch onzin rond te strooien zoals bij elke start van een nieuwe wereld

klopt... de mentaliteit ligt in elk geval veel lager dan op w30 forum...

Ik ben echt benieuwd welk recht van spreken ze hebben... -.-
 

DeletedUser48745

Guest
Ik doelde ook niet op jou maar op veel van de andere standaard 'sukkeltjes' zoals Plantj het zo goed beschreef :D

Tja, inderdaad. Die hier dan anoniem gaan doen alsof ze superpro zijn en als ze geownd worden verdwijnen ze opeens. Gewoon zielige mensen die het niet kunnen accepteren dat ze ingemaakt zijn ;)
 

DeletedUser48278

Guest
In het begin moet je juist blij zijn met elke volle farm die je hebt.
 

DeletedUser48278

Guest
Ik weet dat het sarcastisch was. Maar een lege buit komt vaker voor dan een volle bedoelde ik. Heb zelf wel eens een start gespeeld waarbij we de eerste vijf dagen geen enkele volle buit hadden.
 

DeletedUser48278

Guest
Ik bedoelde alleen te zeggen dat lege farms niet bijzonder zijn en dat je daarom blij moet zijn met elke volle buit.
 
Bovenaan