Praathoek

DeletedUser

Guest
Al die sukkeltjes die een nieuw account maken voor een nieuwe wereld en dit en dat :eek:
 

DeletedUser

Guest
Al die sukkeltjes die een nieuw account maken voor een nieuwe wereld en dit en dat :eek:

Is de eerste keer in 7 jaar dat ik nieuwe naam aanmaak, heb vooral op andere servers gespeeld :D lol

In zulke gevallen informeer je best eerst goed ipv af te gaan op 1 forum-post ;)

Zijn reactie was gewoon duidelijk... en vind ik lame... zijn er wel nog spelers die enkel gebruik maken van AM, FA en PA en verder geen BOOST-OPTIES?! :eek:
 

DeletedUser

Guest

Die verdienen respect, zeker als ze solo spelen, maar een co is altijd handig voor spelers die solo te inactief zouden zijn...

Dus het is niet omdat je met een co speelt dat ik je niet respecteer, maar als je je successen aan je rijkdom te danken hebt dan niet... gezien je het spel dan niet fair speelt...
 

DeletedUser

Guest
Toch zoiets in ieder geval, denk 7jaar geleden op .Net en een jaar (miss 2) later op .nl, want ben op .net begonnen gezien die toenveel verder stond en toen meer ervaren was dan nl... wat intussen al helemaal veranderd is....

+ het feit dat ik nl niet eens serieus genomen heb (zie je wel aan mijn stats op badder95, meer werelden gewoon even startenom te checken en gewoon meteen stopen omdat het niet aanstaat...)

w12 wilde ik dan weer wel serieus nemen, en helaas heeft mijn thuissituatie daar een stokje voor gestoken (strenge ouders, heel inactief en me gewoon laten internen uiteindelijk)

Gezien ik nu niet meer bij ouders woon lijkt dat me een mooi nieuw begin voor nieuw account...
(w30 viel mee, kata-item is in mijn buurt echter pro-aanwezig en mijn co wilde verder spelen dus beheert hij nu badder sinds gisteren...)
 

DeletedUser65921

Guest
Toch zoiets in ieder geval, denk 7jaar geleden op .Net en een jaar (miss 2) later op .nl, want ben op .net begonnen gezien die toenveel verder stond en toen meer ervaren was dan nl... wat intussen al helemaal veranderd is....

+ het feit dat ik nl niet eens serieus genomen heb (zie je wel aan mijn stats op badder95, meer werelden gewoon even startenom te checken en gewoon meteen stopen omdat het niet aanstaat...)

w12 wilde ik dan weer wel serieus nemen, en helaas heeft mijn thuissituatie daar een stokje voor gestoken (strenge ouders, heel inactief en me gewoon laten internen uiteindelijk)

Gezien ik nu niet meer bij ouders woon lijkt dat me een mooi nieuw begin voor nieuw account...
(w30 viel mee, kata-item is in mijn buurt echter pro-aanwezig en mijn co wilde verder spelen dus beheert hij nu badder sinds gisteren...)

Sorry voor dat kata item :D
ik ben één van diegenen :D
 

DeletedUser

Guest
Toch zoiets in ieder geval, denk 7jaar geleden op .Net en een jaar (miss 2) later op .nl, want ben op .net begonnen gezien die toenveel verder stond en toen meer ervaren was dan nl... wat intussen al helemaal veranderd is....

+ het feit dat ik nl niet eens serieus genomen heb (zie je wel aan mijn stats op badder95, meer werelden gewoon even startenom te checken en gewoon meteen stopen omdat het niet aanstaat...)

w12 wilde ik dan weer wel serieus nemen, en helaas heeft mijn thuissituatie daar een stokje voor gestoken (strenge ouders, heel inactief en me gewoon laten internen uiteindelijk)

Gezien ik nu niet meer bij ouders woon lijkt dat me een mooi nieuw begin voor nieuw account...
(w30 viel mee, kata-item is in mijn buurt echter pro-aanwezig en mijn co wilde verder spelen dus beheert hij nu badder sinds gisteren...)

Ik vind je lief en wens je heel veel succes!
 

DeletedUser

Guest
Al die sukkeltjes die een nieuw account maken voor een nieuwe wereld en dit en dat :eek:

So what? :eek:
Niets interessants te zeggen ga dan weg hier.. wat kom jij hier doen met zo'n nutteloze commentaar! Als ik 100 accoutns wil aanmaken doe ik dat toch gewoon?
 
Bovenaan