Praathoek

  • Topicstarter Topicstarter Galaxia Darkness
  • Startdatum Startdatum

DeletedUser

Guest
Wauw wat een geluk, ik zie dat het forum geopend is :D

Praat gerust!
 
Ja, de wereld is gestart, dus het forum kan open voor jullie gespam inhoudelijke discussies :p
 
wut wut nieuwe mogelijkheid om aandacht te vragen. :rolleyes:
 
Heerlijke liggeng wel met 1 barb in mijn 9/9 en wel 30 spelers dus het is wel gezellig :D
 
We gaan ook maar eens spelen op w31 voor de fun , kijken hoe het gaat :)
 
Terug
Bovenaan