Praathoek

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit gezegt dat ik Dylan ben.

Er zijn weinig spelers die zichzelf 'la pro' noemen. Dat heel toevallig zowel jij (=manager-boy) als Dylan dit in hun handtekening/op hun profiel hebben staan maakt dus dat de link snel gelegd is.;)
 

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer is chantage nodig om een wereld te winnen?

oow meneertje hoort iets van zale en is meteen weer aan het kontlikken, ter verdediging is zale begonnen om mij over te halen om dylan van tai-pan te halen en worst mag 1 kata massa doen. dan stonden we weer gelijk. Toen heb ik gezegd, ik probeer heel veel voor je te regelen, maar met deze voorstellen ga ik niet akkoord.
 

DeletedUser

Guest
Oh, dus chantage niet goed vinden heeft met kontlikken te maken?
Wist ik niet, zou het ff in de dikke van dale laten toevoegen:
Kontlikken: Het niet goed vinden van chantage. ;).

En dan zou je ook moeten weten, dat Worst niet een kata massa wil doen.

Moet ik toegeven dat ik het wel mooi vind dat je je aangesproken voelt, bij het woord chantage :).

Oh, dus chantage niet goed vinden heeft met kontlikken te maken?
Wist ik niet, zou het ff in de dikke van dale laten toevoegen:
Kontlikken: Het niet goed vinden van chantage. ;).

En dan zou je ook moeten weten, dat Worst niet een kata massa wil doen.
 

DeletedUser

Guest
Oh, dus chantage niet goed vinden heeft met kontlikken te maken?
Wist ik niet, zou het ff in de dikke van dale laten toevoegen:
Kontlikken: Het niet goed vinden van chantage. ;).

En dan zou je ook moeten weten, dat Worst niet een kata massa wil doen.

Moet ik toegeven dat ik het wel mooi vind dat je je aangesproken voelt, bij het woord chantage :).

Nee maar jij bent wel meteen degene die er iets op het AF op zet. De situatie is nog niet afgerond of meneer heeft er een mening over. Daarbij weet ik niet of Worst een kata mass wilt doen of niet.. weet niet wat er in de stam word gedacht. En nee ik voel me niet aangesproken bij het woord chantage, ik reageer eigenlijk op een nietszeggende reactie ;)
 

DeletedUser

Guest
Dylan maakt een nieuw account en Dylan is weer geblokt.
Jammer dat hij alleen mijn Chrome heeft geblokkeert, met de intentie; je kan geen clears meer sturen.
Deed ik sowieso al niet ;), doet me co.
Dus zijn actie met de IP-Tracker is gefaalt.
Is deze jongen serieus niet ontslagen op het account van Tai-pan?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb voor me zelf besloten, zonder naps te maken met wie dan ook, geen aanvallen te sturen naar de Fruit leden met wie ik bevriend ben. Tai-pan dus.
Toen kwam Worst met het idee om een massa naar Tai-pan te sturen, eerst zelf en daarna in overleg met Zaletio/Salsaman.
Ik heb tegen mijn co Dennis gezegd, omdat ik een tegenstander was van deze massa (We willen geen slapende leeuwen wakker maken), dat ik niks ga sturen. En daar hou ik me aan.
Ik verplicht Dennis niet om clears te sturen, het liefst heb ik dat hij het niet doet, maar het is zijn account en hij heeft die keuze gemaakt te sturen, daar ga ik hem niet van weerhouden, ik doe er gewoon niet aan mee.

En ja, het is geen verschil of hij of ik het doe. Niet voor buitenaf, want ze worden gestuurd, maar voor me zelf is er wel een verschil.

Noem het ongeloofwaardig, maar het blijft de waarheid.
 

DeletedUser

Guest
Dylan maakt een nieuw account en Dylan is weer geblokt.
Jammer dat hij alleen mijn Chrome heeft geblokkeert, met de intentie; je kan geen clears meer sturen.
Deed ik sowieso al niet ;), doet me co.
Dus zijn actie met de IP-Tracker is gefaalt.
Is deze jongen serieus niet ontslagen op het account van Tai-pan?

hij is ontslagen ja ;)
 

DeletedUser

Guest
nee, ik doe een ICT opleiding waar je dingen zoals dit uitgelegd krijgt... dat jij denkt dat ik bij lulzsec hebt gewerkt slaat nergens op.
 

DeletedUser

Guest
Vandaal (Goud - Level 4)

Vernietig 10.000 gebouwlevels met je katapulten.

Totaal: 41.818​

Tgoh neen, ik heb al de hele wereld wat katta's in mijn clears die op de muur gericht waren.
 

DeletedUser

Guest
Vandaal (Brons - Level 2)
Vernietig 250 gebouwlevels met je katapulten.
Volgende level: Vernietig 2.500 gebouwlevels!
316 / 2.500
 

DeletedUser

Guest
Ik zie dat er weer veel is veranderd op de wereld. jammer dat het zo is gelopen.
 
Bovenaan