1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Praathoek

Discussie in 'Wereld 24' gestart door Marneus Calgar, 5. okt 2011.

Deel Deze Pagina

1. jokersbrain

jokersbrain

Lid geworden:
    3. dec 2011
    Leuk Bevonden:
    1.634
    patrick van spongebob :cool:

2. speedbarbaar

speedbarbaar Guest

Hallo,

Ik wil jullie allen feliciteren voor de overwinning. Ik heb veel plezier gehad op W24 toen ik speelde. Jammer genoeg was ik er afgelopen 3 maand 'ongeveer' niet, door voorbereiding op examens etc. RL>TW uiteraard.

Toch wil ik iedereen bedanken voor de leuke tijden die ik hier beleefd heb.

Naitcava (R.) en drakenslager (J.) verdienen toch wel een extra bedankje als echte sweet! spelers, die het overleefd hebben.

GL, HF iedereen!!!

Jonas

3. drakenslager

drakenslager

Lid geworden:
    12. sep 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijd voor een Feestje!

Vandaag vieren we het 1 jarig jubileum van de grote nederlaag van de tegenstanders van Tanken. Dit doen we met een reeks festiviteiten welke zullen plaatsvinden op residentie Zaletio.

Het programma voor deze feestelijke dag is als volgt:

16:00 Ontvangst op residentie Zaletio met een drankje
    16:30 Welkomstspeech door Zaletio in de foyer. Oordopjes zijn in ruime hoeveelheden beschikbaar.
    17:00 - 19:00 Last! Lost! In de voortuin zijn enkele van de grootste stabbers van W24 vastgebonden aan schavotten. Er zijn ruime hoeveelheden tomaten, rotte eieren en boterhammen pindakaas beschikbaar om naar hen te werpen. Degene die het meest raak weet te gooien mag bij het grote diner naast De Kleine Piraat zitten.
    19:00 - 21:30 Feestelijke maaltijd met BBQ in de grote zaal.
    21:30 - de late uurtjes Feest der overwinning met muziek en gratis drank. Om 23:00 zijn we dronken genoeg en roepen we Zaletio ook erbij, die een beetje doordraafde en nog steeds staat te speechen.

Dit alles is gratis, nouja, op kosten van Zaletio dan.
    Toegang uitsluitend op vertoon van een geldige Tanken ledenpas.

4. Zaletio

Zaletio

Lid geworden:
    16. jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Speciaal voor jou heb ik toch maar weer eens ingelogged op dit pokkespelletje. Ik heb wat aanvullende informatie:

* Mijn speech wordt gezien als verplicht.
    * Volledige aandacht wordt vereist, afdwalen zal hard gestraft worden.
    * Mooiboys zijn niet welkom, daar hebben wij geen tijd voor.
    * Zoals Tanken ook geleid werd door een harde dicatuur, zal ook op dit feestje er alleen gesproken mogen worden als je daarvoor permissie krijgt.

Verder is iedereen die een uitnodiging heeft gekregen welkom!

5. HoKuZpOkUz

HoKuZpOkUz

Lid geworden:
    15. jul 2009
    Leuk Bevonden:
    3

Is tegenstander van Tanken. Stabt zn stam, loopt over naar Tanken, probeert stabbers zwart te maken.

Story doesnt add up.

6. drakenslager

drakenslager

Lid geworden:
    12. sep 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, jij leeft nog steeds in je eigen werkelijkheid. Jammer he, dat je tanken pas ongeldig was en je aan de poort geweigerd bent gister :D

7. cruiseman56

cruiseman56

Lid geworden:
    20. jul 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd al naast De Kleine Piraat willen zitten :)

8. HoKuZpOkUz

HoKuZpOkUz

Lid geworden:
    15. jul 2009
    Leuk Bevonden:
    3
    ? Ik heb zelf besloten dat ik niet verder wilde spelen en als ik in Tanken wilde zitten destijds had ik wel in Tanken gezeten. Dit heeft niks met mij te maken, maar alles met jou (en anderen) die hun stam stabben, overstappen naar de vijand, vervolgens stabbers zwart proberen te maken en het feestje vieren alsof ze veel hebben bijgedragen aan de wereld. Ben je deze W ook daadwerkelijk met OD rang 150 geeindigt Drakenslager? Jij was altijd de zwakke schakel weet je nog?:) Full def, 100% safe maar nooit def versturen? Was jij niet die speler?;)

Laatst bewerkt: 23. feb 2015
  9. drakenslager

drakenslager

Lid geworden:
    12. sep 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus. Meer kan ik er niet over zeggen. Sorry dat ik zoveel emoties bij je oproep hoor :p

10. Antebellum

Antebellum Guest

Wat gezellig!

Dan haal ik de bende er gezellig bij! Dat het alweer een jaar geleden is zeg. Wat gaat de tijd toch snel! Hoe is het verder met iedereen?

11. drakenslager

drakenslager

Lid geworden:
    12. sep 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Na w24 heb ik tribalwars vaarwel gezegd, en dat voelde geweldig. Over een paar weken emigreer ik en laat ik .nl ook achter mij, het kan dus alleen nog maar beter worden :)

12. HoKuZpOkUz

HoKuZpOkUz

Lid geworden:
    15. jul 2009
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt er niet meer over zeggen omdat je niet weet hoe je je wangedrag goed zou moeten praten. En dat komt omdat je wangedrag niet goed te praten is. Je superstoere oneliners hou je maar voor jezelf.

13. Rise Against

Rise Against

Lid geworden:
    24. sep 2008
    Leuk Bevonden:
    882
    Misschien moet jij maar eens je eigen advies op volgen.
    Aangezien jij niet meer dan een one-liner bent zal dat vast moeilijk gaan...