Praathoek

DeletedUser

Guest
Ja, dat vind ik ook hoor. Maar ik kan een stam beslissing niet solo tegenhouden, al helemaal niet als ik aan de andere kant van de wereld lig.
 

DeletedUser

Guest
Dat is ook de reden dat het niet moeilijk is voor een w24 speler om respect voor DKP te hebben ;).
Hij weet wanneer iets niet goed is.
Waren er maar meer van jullie in Fruit.
 

DeletedUser61241

Guest
Jup, de halvezolen zijn de wereld nog niet uit.

Had toch gehoopt dat er een zooi stabbers waren gestopt, but a new generation is rising..
 

DeletedUser

Guest
Mja, de slechtste zet van W24 blijft toch om OTS spelers in tanken te laten :p We konden die ook gewoon uitgeroeid hebben :p
 

DeletedUser

Guest
Iedereen weet het plan.
HGK en OTS maken Tanken af.
HGK maakt OTS af en wint w24.
We moesten er iets tegen doen?
 

DeletedUser

Guest
Iedereen weet het plan.
HGK en OTS maken Tanken af.
HGK maakt OTS af en wint w24.
We moesten er iets tegen doen?

Mja :p

Het liep eig al fout toen er een BG kwam met OTS. Ik wou hen de oorlog verklaren indertijd, maar dat was dan ook niet echt gewenst.

Maar dat toont enkel aan dat ik een uitzondering ben en forever alone xD
 

DeletedUser58625

Guest
Ja, ik zat vroeger in een clan met dezelfde teamspeak server. Ik voegde jou toe, maar je accepteerde blijkbaar niet ofzo :p

Je kan buddies toevoegen, maar daarvoor hoeft de andere niet te accepteren ofzo :p Dan staat die voor jou gewoon gemarkeerd als 'buddy'. En als die 'buddy' dan in je room komt, hoor je 'buddy joined your channel' ipv 'user joined your channel'. Ik zou niet weten wat ik moest accepteren :eek:
 

DeletedUser

Guest
Je kan buddies toevoegen, maar daarvoor hoeft de andere niet te accepteren ofzo :p Dan staat die voor jou gewoon gemarkeerd als 'buddy'. En als die 'buddy' dan in je room komt, hoor je 'buddy joined your channel' ipv 'user joined your channel'. Ik zou niet weten wat ik moest accepteren :eek:

Phuh :p
 

DeletedUser

Guest
W24 Blijft je verbazen, elke keer weer, of het er leuker op wordt is een tweede, maar saai is die niet meer nee.
 

DeletedUser60138

Guest
Tankers hebben slechte contracten hoor, die werken vooral snachts :D
 

DeletedUser26046

Guest
TW is een 24 uurs spel, dat snappen jullie bij Fruit toch ook wel :D?

Slapen doe je maar in je vrije tijd.
 

DeletedUser60138

Guest
Slapen doe ik niet, en vrije tijd heb ik meer dan iedereen hier. Dus ik ben helemaal klaar voor ribeira.
 
Bovenaan