Praathoek Classic #17

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
De vele interns van Leone

Zullen uit de lucht gegrepen dingen zijn dan?

of hoe het er in de stam 'stam' aantoe gaat hoor je niets van

We zullen vanaf nu een apart topic maken voor onze stam prestaties neer te planten, als je dat perse wilt. Feit blijft dat er in Facts heel wat minder pluis is dan in andere stammen, zeker na de heel vroege intern en het opgeven van een speler. Om nog maar te zwijgen van de andere minder zichtbare dingen :rolleyes:
 
Reactiescore
461
De vele interns??

Daarnaast krijgt facts evenveel kritiek als bijvoorbeeld lennart, omdat beide bbs edelen.
µ
Je vroeg aan 20bucks om vv te nemen van een van je interns

Zullen uit de lucht gegrepen dingen zijn dan?



We zullen vanaf nu een apart topic maken voor onze stam prestaties neer te planten, als je dat perse wilt. Feit blijft dat er in Facts heel wat minder pluis is dan in andere stammen, zeker na de heel vroege intern en het opgeven van een speler. Om nog maar te zwijgen van de andere minder zichtbare dingen :rolleyes:
Hebben geen speler opgegeven, heb zelfs nog vv voor hem gedraaid, je moest eens weten wat ik daar zag xD kon er trouwens ook niets doen omdat zijn vv instellingen zo ingesteld waren dat je onder vv geen aanvallen kon uitsturen.
En jij bent er van op hoogte de je stamleden elkaar niet moeten en dan ze elkaar proberen te stabben hebben ?
 
Reactiescore
1.019
Wij krijgen geen kritiek van bbs edelen meer van dat wij zogezegd met iedereen samenwerken + alleen maar internen en niks voorstellen. Heb Lennart nog geen kritiek zien krijgen btw dus weet niet wat je bedoeld?
Nouja, sorry, ik denk dat je gelijk hebt. Ik dacht dat het enkel over dat bb edelen ging ;)
 
Reactiescore
1.019
µ
Je vroeg aan 20bucks om vv te nemen van een van je interns

Ik vroeg dat aan Lars, omdat ik lars goed ken en die was zo aardig 4 dorpjes van een speler iets op te bouwen, van 2k naar 3.5k a4k vind jij vele interns 4 dorpjes van max 4k?

Sorry voor doublepost, mods wees even zo lief samen te voegen :)
 

DeletedUser74966

Guest
Als het om barbs edelen gaat dan is de enige stam zonder noobs toch echt 1150. Bij alle andere top 10 stammen heeft er minimaal 1 speler barb(s) geedeld in de afgelopen 3 dagen :p

Toch leuk om te zien.
 
Reactiescore
510
Oei 3 weken later en we zijn er nog? Enige wat wij hebben gekregen van jullie zijn wat fake scouts en 1 recap :oops:
Denk dat wij niet overschat geweest zijn maar een beetje onderschat? Perhaps een beetje bang dat wij als random solo spelers kans maken om te winnen? :rolleyes:
Volgens mij is Spinnerz al helemaal weggeedeld.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
niet jullie verdiensten

Klopt, is de verdienste van Facts die een speler opgeeft en niet eens OS stuurt als deze er om vraagt toen er nog geen incs waren maar wel verwacht werden ;)
 

DeletedUser79573

Guest
Klopt, is de verdienste van Facts die een speler opgeeft en niet eens OS stuurt als deze er om vraagt toen er nog geen incs waren maar wel verwacht werden ;)

Eerder die van US en tt2tm wilde ik zeggen, jij eist enkel dorpen op met je cracky cluster.
is ook 1 van de redenen, waarom je zover in de reet van tt2tm zit, enigste manier van overleven voor je tegen eyafs stam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Eerder die van US en tt2tm wilde ik zeggen, jij eist enkel dorpen op met je cracky cluster.
is ook 1 van de redenen, waarom je zover in de reet van tt2tm zit, enigste manier van overleven voor je tegen eyafs stam.

Dank je voor deze irrelevante ongevraagde informatie die nergens op slaat! Misschien toch volgende keer beter informeren
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
dus jij was niet als een 6jarig meisje aan het huilen om meer dorpen?

Klopt! Nam enkel wat mij toebehoorde, maar als zij beslissen dat ik mijn clears mag sparen, tjah makkelijk voor mij toch?

is ook 1 van de redenen, waarom je zover in de reet van tt2tm zit, enigste manier van overleven voor je tegen eyafs stam.

Moet je jezelf maar afvragen wie wie het meest nodig heeft als zij me gratis dorpjes geven he, en nu ga ik er verder niet op in want je weet duidelijk niet waarover je spreekt
 

DeletedUser79573

Guest
  1. beetje raar dat jullie doen als dat jullie verdiensten is, terwijl het onze verdiensten was.
  2. Klopt! Nam enkel wat mij toebehoorde, maar als zij beslissen dat ik mijn clears mag sparen, tjah makkelijk voor mij toch?



    Moet je jezelf maar afvragen wie wie het meest nodig heeft als zij me gratis dorpjes geven he, en nu ga ik er verder niet op in want je weet duidelijk niet waarover je spreekt
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
beetje raar dat jullie doen als dat jullie verdiensten is, terwijl het onze verdiensten was
Doen we niet, zelf ik, als niet geoefend begrijpend lezer, zie dat die uitspraak van Spamkaboutertje sloeg op dit:
Denk dat wij niet overschat geweest zijn maar een beetje onderschat? Perhaps een beetje bang dat wij als random solo spelers kans maken om te winnen? :rolleyes:
 
Reactiescore
510

DeletedUser74552

Guest
Ik zie niet in waarom we veel moeten verwachten van Facts. De enige speler die een beetje heeft doorge-edeld is de gelukzaligen en dat was zo goed als 75% interns. De rest van de stam is amper noemenswaardig. Geef het een weekje en dan is het kwantiteits verschil te groot om nog maar relevant te zijn.

Denk dat wij niet overschat geweest zijn maar een beetje onderschat? Perhaps een beetje bang dat wij als random solo spelers kans maken om te winnen? :rolleyes:
Geloof je dit nou echt ?
 
Reactiescore
461
Ik zie niet in waarom we veel moeten verwachten van Facts. De enige speler die een beetje heeft doorge-edeld is de gelukzaligen en dat was zo goed als 75% interns. De rest van de stam is amper noemenswaardig. Geef het een weekje en dan is het kwantiteits verschil te groot om nog maar relevant te zijn.
Het is niet omdat we wat achter liggen op jullie dat we geen kans meer maken, spelers als godrekt alphawolf, undiscovered evil en nu ook Vetus Bellator. zijn gewoon weggespeeld.

E:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Crusaders en veel mensen van facts.
Nu snap ik waar je argumenten vandaan komen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Als het om barbs edelen gaat dan is de enige stam zonder noobs toch echt 1150. Bij alle andere top 10 stammen heeft er minimaal 1 speler barb(s) geedeld in de afgelopen 3 dagen :p

Toch leuk om te zien.
Sinds wanneer is barbarendorpen edelen per definitie noob? Over het algemeen genomen is het idioot ja. Maar er zijn omstandigheden om het edelen van barbarendorpen te kunnen rechtvaardigen. Bijvoorbeeld in het ontwikkelen van een goed front door korte aanvoerlijnen van bijvoorbeeld deff te kunnen waarborgen.
 

DeletedUser74966

Guest
Sinds wanneer is barbarendorpen edelen per definitie noob? Over het algemeen genomen is het idioot ja. Maar er zijn omstandigheden om het edelen van barbarendorpen te kunnen rechtvaardigen. Bijvoorbeeld in het ontwikkelen van een goed front door korte aanvoerlijnen van bijvoorbeeld deff te kunnen waarborgen.
Ik noem het ook niet 'noob' zijn. Er werd hier echter op de vorige pagina iets gezegd over dat barbs edelen 'noob' is. Ik geef alleen aan dat wanneer dat zo is, er in de top 10 stammen maar 1 stam is waar geen noobs in zouden zitten volgens dat criterium. Verder noem ik niemand noob. Ik kan enkel mijzelf als noob bestempelen aangezien ik daar kennis over heb ;)

Ik ben zelf van mening dat de juiste barbs edelen op het juist moment handig kan zijn. Mits je dan niet edels gaat gebruiken die eventueel ergens anders op dat moment gebruikt hadden kunnen worden.
 
Bovenaan