Praathoek Classic #17

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
het is inderdaad maar stil hier
 
Reactiescore
127
Als Facts met iedereen gaat samenwerken wordt het wel saai ja.
 
Reactiescore
510
Facts gaat toch niet winnen haha
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Als iedereen met facts samenwerkt kunnen ze niet eens winnen bij gebrek aan edelruimte.

Viel me al wel op dat er al genoeg mensen bbs gingen edelen, nu al ruimte te kort voor ze :O
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Reactiescore
510
Ik edel ook gwn BB hoor :D
 
Reactiescore
510
Die stelling is 100% waar
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
1000% waar
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik lieg ook dat het waar is!
 
Reactiescore
461
Snap niet dat Facts al deze commentaar krijgt aangezien de andere stammen zelf nog niks hebben laten zien ? De vele interns van Leone of hoe het er in de stam 'stam' aantoe gaat hoor je niets van
 
Reactiescore
86
Er is al een nieuwe rang 1 stam hoor :O
Ik geef je me woord dat ze binnen kleine 2 weken aangepakt zullen worden :)
Dan zal je vast blij zijn om te horen dat hij snel weggespeeld gaat worden :)
Oei 3 weken later en we zijn er nog? Enige wat wij hebben gekregen van jullie zijn wat fake scouts en 1 recap :oops:
Denk dat wij niet overschat geweest zijn maar een beetje onderschat? Perhaps een beetje bang dat wij als random solo spelers kans maken om te winnen? :rolleyes:
 
Reactiescore
1.019
Snap niet dat Facts al deze commentaar krijgt aangezien de andere stammen zelf nog niks hebben laten zien ? De vele interns van Leone of hoe het er in de stam 'stam' aantoe gaat hoor je niets van
De vele interns??

Daarnaast krijgt facts evenveel kritiek als bijvoorbeeld lennart, omdat beide bbs edelen.
 
Reactiescore
86
De vele interns??

Daarnaast krijgt facts evenveel kritiek als bijvoorbeeld lennart, omdat beide bbs edelen.
Wij krijgen geen kritiek van bbs edelen meer van dat wij zogezegd met iedereen samenwerken + alleen maar internen en niks voorstellen. Heb Lennart nog geen kritiek zien krijgen btw dus weet niet wat je bedoeld?
 
Bovenaan