Praathoek Classic #17

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser69389

Guest
Ik noem het ook niet 'noob' zijn. Er werd hier echter op de vorige pagina iets gezegd over dat barbs edelen 'noob' is. Ik geef alleen aan dat wanneer dat zo is, er in de top 10 stammen maar 1 stam is waar geen noobs in zouden zitten volgens dat criterium. Verder noem ik niemand noob. Ik kan enkel mijzelf als noob bestempelen aangezien ik daar kennis over heb ;)

Ik ben zelf van mening dat de juiste barbs edelen op het juist moment handig kan zijn. Mits je dan niet edels gaat gebruiken die eventueel ergens anders op dat moment gebruikt hadden kunnen worden.
Dan had ik het een tikkeltje verkeerd geïnterpreteerd en ben ik het eens met je.
 

DeletedUser74552

Guest
Het is niet omdat we wat achter liggen op jullie dat we geen kans meer maken, spelers als godrekt alphawolf, undiscovered evil en nu ook Vetus Bellator. zijn gewoon weggespeeld.

E:

Nu snap ik waar je argumenten vandaan komen.
Mwah, vorige classic stonden jullie er beter voor en had je betere spelers. Toen won je niet waarom denk je dat je dat nu wel kan doen met de helft aan kwantiteit ? De reden waarom ik niet graag met crusaders en facts in een stam zit is onderandere vanwege het gebrek aan kwaliteit. Een argument dat perfect aansluit op mijn gedachte dat jullie deze wereld niet gaan of kunnen winnen.
 
Reactiescore
86
Mwah, vorige classic stonden jullie er beter voor en had je betere spelers. Toen won je niet waarom denk je dat je dat nu wel kan doen met de helft aan kwantiteit ? De reden waarom ik niet graag met crusaders en facts in een stam zit is onderandere vanwege het gebrek aan kwaliteit. Een argument dat perfect aansluit op mijn gedachte dat jullie deze wereld niet gaan of kunnen winnen.
Genoeg kwaliteit om nummer 2 te staan en, voor een lange tijd, nummer 1 :confused:
 
Reactiescore
460
Mwah, vorige classic stonden jullie er beter voor en had je betere spelers. Toen won je niet waarom denk je dat je dat nu wel kan doen met de helft aan kwantiteit ? De reden waarom ik niet graag met crusaders en facts in een stam zit is onderandere vanwege het gebrek aan kwaliteit. Een argument dat perfect aansluit op mijn gedachte dat jullie deze wereld niet gaan of kunnen winnen.
Oke fair enough, dacht dat je oordeelde op basis van wat je deze classic had gezien, waar trouwens nog niemand iets heeft laten zien.
En in tegenstelling tot andere accounts draaien 4 van de 5 accounts in Facts gewoon solo, dus vind ik dat net als Lennart al een hele prestatie op zich.
 

DeletedUser74552

Guest
Genoeg kwaliteit om nummer 2 te staan en, voor een lange tijd, nummer 1 :confused:
Het moment dat facts nummer 1 stond zaten de meeste top 10 spelers nog niet eens in een stam. Maar goed jullie moeten eerst nog stam wegspelen voor je uberhaupt in de buurt komt van 1150. En ik denk dat die opgave al te groot is eigenlijk.
Oke fair enough, dacht dat je oordeelde op basis van wat je deze classic had gezien, waar trouwens nog niemand iets heeft laten zien.
En in tegenstelling tot andere accounts draaien 4 van de 5 accounts in Facts gewoon solo, dus vind ik dat net als Lennart al een hele prestatie op zich.
Helemaal mee eens. Niemand heeft nog iets echt laten zien daarom is het misschien ook zo een saaie wereld. Solo spelen vind ik altijd knap. Wie dat ook is, dus indd daarvoor petje af. De vraag is hoeveel van die solo spelers gaan ook blijven bestaan zodra er aanvallen komen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
De vraag is hoeveel van die solo spelers gaan ook blijven bestaan zodra er aanvallen komen.
Volledig waar, co(s) heb je beter te vroeg dan te laat
 
Reactiescore
460
Helemaal mee eens. Niemand heeft nog iets echt laten zien daarom is het misschien ook zo een saaie wereld. Solo spelen vind ik altijd knap. Wie dat ook is, dus indd daarvoor petje af. De vraag is hoeveel van die solo spelers gaan ook blijven bestaan zodra er aanvallen komen.
Vraag me wel af hoe je aan die 75 procent intern komt van geluk ?
 
Reactiescore
86
Het moment dat facts nummer 1 stond zaten de meeste top 10 spelers nog niet eens in een stam. Maar goed jullie moeten eerst nog stam wegspelen voor je uberhaupt in de buurt komt van 1150. En ik denk dat die opgave al te groot is eigenlijk.
Wij stonden misschien eerste toen de meeste van de top 10 nog geen stam had, maar hebben daarna nog een volle 11 dagen nr 1 gestaan.
2018-07-16 Facts 1. =5 +402,042 +68 +367,765 +336,207 +28,365
2018-07-27 Facts 1. -4 +1,239,541 +154 -2,768,724 +2,458,974 -258,985
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
kan je nagaan hoe erg het is, als zelfs zulke mensen het al zeggen :eek::eek:


hoe erg het werkelijk zullen we vanzelf gaan zien de rest van de wereld.
 

DeletedUser74552

Guest
Wij stonden misschien eerste toen de meeste van de top 10 nog geen stam had, maar hebben daarna nog een volle 11 dagen nr 1 gestaan.
2018-07-16 Facts 1. =5 +402,042 +68 +367,765 +336,207 +28,365
2018-07-27 Facts 1. -4 +1,239,541 +154 -2,768,724 +2,458,974 -258,985
Ik zou hem inlijsten haha. Je begrijpt toch zeker wel dat ik niet letterlijk heb uitgerekend hoe het er precies voor stond. Mijn punt was dat het gewoonweg niet noemenswaardig is net als de top 10 spelers in de eerste week. Er staan altijd spelers die vol op punten focussen eerste in die week maar diezelfde spelers zie je na 3 weken nergens meer terug. Het is een tijdsopname en een die niks zegt over skill.
 
Reactiescore
86
Ik zou hem inlijsten haha. Je begrijpt toch zeker wel dat ik niet letterlijk heb uitgerekend hoe het er precies voor stond. Mijn punt was dat het gewoonweg niet noemenswaardig is net als de top 10 spelers in de eerste week. Er staan altijd spelers die vol op punten focussen eerste in die week maar diezelfde spelers zie je na 3 weken nergens meer terug. Het is een tijdsopname en een die niks zegt over skill.
Je probeert ons echt neer te halen he vriend, niemand heeft 1 hol uitegestoken maar wij zijn de noobs, de interners, vuile spelers.. We zijn trouwens niet meer de eerste week, we zijn al een maand bezig dus vgm zijn de meeste "noobs" er al niet meer. (buiten @Ik hou van Vitabiskoeken ;))
 
Reactiescore
127
Je probeert ons echt neer te halen he vriend, niemand heeft 1 hol uitegestoken maar wij zijn de noobs, de interners, vuile spelers.. We zijn trouwens niet meer de eerste week, we zijn al een maand bezig dus vgm zijn de meeste "noobs" er al niet meer. (buiten @Ik hou van Vitabiskoeken ;))

Tegenwoordig is bijna de hele classic noob.
 
Reactiescore
499
Ik denk dat ik gerust kan zeggen dat er deze classic geen enkel echt topteam aanwezig is.
Als ik vergelijk met vroeger dan.
 
Reactiescore
499
Is zeker een sterk team, maar ik heb teams gezien waarvan je echt zit, pff
 

DeletedUser74552

Guest
Je probeert ons echt neer te halen he vriend, niemand heeft 1 hol uitegestoken maar wij zijn de noobs, de interners, vuile spelers.. We zijn trouwens niet meer de eerste week, we zijn al een maand bezig dus vgm zijn de meeste "noobs" er al niet meer. (buiten @Ik hou van Vitabiskoeken ;))
Nee hoor helemaal niet. Ik ben gewoon eerlijk in hoe ik dingen zie en als dat in werkelijkheid anders blijkt te zijn dan ben ik ook de eerste die zal zeggen dat ik het fout had. Deze classic is de minste classic van allemaal ja.

Is zeker een sterk team, maar ik heb teams gezien waarvan je echt zit, pff
100% mee eens. Ik speelde voorgaande classic met Jan (jvds) en daar zit wel echt een niveau gap. Daarmee bedoel ik dat hij een stuk beter is in dit spelletje dan ik ooit ben geweest. Vooral qua inzicht merkte ik het. Erg veel van geleerd, ik denk iedereen van ons team wel toen. Maar goed er is een grote kans dat de oude garde nooit meer gaat loggen dus dan blijft dit over.
 
Reactiescore
499
Volgens mij ben ik de enige van de oude garde die nog over is haha
Wel jammer idd
 
Bovenaan