We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik probeer dit te begrijpen, maar het lukt niet. Wie legt het even uit
Cabbie bouwt dorpen uit en ze zullen daar intern ruzie over hebben denk ik, en cabbie zegt dat ze niet zo janken moeten en Emile is dik en boos. Althans zo zie ik dit.
Cabbie bouwt dorpen uit en ze zullen daar intern ruzie over hebben denk ik, en cabbie zegt dat ze niet zo janken moeten en Emile is dik en boos. Althans zo zie ik dit.
Cabbie gaat ff voor rang 1 door uit te bouwen en nog wat interns te doen.Oftewel het gaat om een plekje op de ranglijst? Dat Emile dik is, is wel correct tevens.
Cabbie gaat ff voor rang 1 door uit te bouwen en nog wat interns te doen.
Boeit mij vrij weinig, maar een waardige nummer 1 is die niet. Die vent heeft meer interns dan account Marter en daarnaast 150-200 barbs geedeld ofzo. Altijd full deff gespeeld. De terechte nummer 1 is gewoon PN in mijn ogen.Who gives a shit
Als jullie het allemaal zo goed weten en van die geweldige spelers zijn waarom staan jullie dan niet eerste ?
Altijd zeiken over andere spelers die het niet goed doen in jullie ogen BB edelen interne etc etc
Maar voor een ieder zijn de kansen elke wereld weer gelijk en jullie kunnen altijd die BB edelaars weg spelen of die genen die interne
Het is een war game die tactiek vereist en activiteit en dat is waar de meesten van jullie in falen
Wel actief op een forum lopen zeiken maar niet actief op het spel spelen, waardoor jullie kansloos weggespeeld worden
Mijn advies minder lopen klieren hier op het forum en meer je best proberen te doen in spel
Zo nu kunnen jullie weer je hart luchten op deze post
tot de volgende classic maar weer
Wel actief op een forum lopen zeiken maar niet actief op het spel spelen, waardoor jullie kansloos weggespeeld worden
Het is een war game die tactiek vereist en activiteit en dat is waar de meesten van jullie in falen
Was jij niet die gast uit Rhei. W50 die elke dag rover haalde terwijl je stam links en rechts weggespeeld werd? Goed om te zien dat je na al jaren nog niets bent veranderd