Praathoek CL21

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Ik probeer dit te begrijpen, maar het lukt niet. Wie legt het even uit
 
Reactiescore
1.089
Cabbie bouwt dorpen uit en ze zullen daar intern ruzie over hebben denk ik, en cabbie zegt dat ze niet zo janken moeten en Emile is dik en boos. Althans zo zie ik dit.

Depri Marter en Duckduck bouwden hun dorpen uit, waarna het triest werd genoemd door mats. Vervolgens doet Cabbie hetzelfde en roept dat we niet zo moeten janken en de rest lees je hier.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Who gives a shit
Boeit mij vrij weinig, maar een waardige nummer 1 is die niet. Die vent heeft meer interns dan account Marter en daarnaast 150-200 barbs geedeld ofzo. Altijd full deff gespeeld. De terechte nummer 1 is gewoon PN in mijn ogen.
 

DeletedUser77887

Guest
Als jullie het allemaal zo goed weten en van die geweldige spelers zijn waarom staan jullie dan niet eerste ?
Altijd zeiken over andere spelers die het niet goed doen in jullie ogen BB edelen interne etc etc
Maar voor een ieder zijn de kansen elke wereld weer gelijk en jullie kunnen altijd die BB edelaars weg spelen of die genen die interne
Het is een war game die tactiek vereist en activiteit en dat is waar de meesten van jullie in falen
Wel actief op een forum lopen zeiken maar niet actief op het spel spelen, waardoor jullie kansloos weggespeeld worden
Mijn advies minder lopen klieren hier op het forum en meer je best proberen te doen in spel

Zo nu kunnen jullie weer je hart luchten op deze post :p

tot de volgende classic maar weer
 
Reactiescore
967
Als jullie het allemaal zo goed weten en van die geweldige spelers zijn waarom staan jullie dan niet eerste ?
Altijd zeiken over andere spelers die het niet goed doen in jullie ogen BB edelen interne etc etc
Maar voor een ieder zijn de kansen elke wereld weer gelijk en jullie kunnen altijd die BB edelaars weg spelen of die genen die interne
Het is een war game die tactiek vereist en activiteit en dat is waar de meesten van jullie in falen
Wel actief op een forum lopen zeiken maar niet actief op het spel spelen, waardoor jullie kansloos weggespeeld worden
Mijn advies minder lopen klieren hier op het forum en meer je best proberen te doen in spel

Zo nu kunnen jullie weer je hart luchten op deze post :p

tot de volgende classic maar weer

Was jij niet die gast uit Rhei. W50 die elke dag rover haalde terwijl je stam links en rechts weggespeeld werd? Goed om te zien dat je na al jaren nog niets bent veranderd
 
Reactiescore
2.303
jullie hebben wel gelijk :(
Zal wel weer regimen nu ik niet meer moet deffen! Merci gasten om me op het rechte pad te brengen <3 one love bitses.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Het is een war game die tactiek vereist en activiteit en dat is waar de meesten van jullie in falen
Wel actief op een forum lopen zeiken maar niet actief op het spel spelen, waardoor jullie kansloos weggespeeld worden

Is cabbie daarom op delete gegaan op W68?
 
Reactiescore
1.089
Het is ook gewoon heel erg situationeel wat Cabbie beschrijft. Rim ligging alleen maar barbs en interns, weinig participatie in stamoorlogen. Met die manier van spelen was het een kwestie van tijd geweest mocht Leon/SoL er niet zijn geweest. Maar dat kan blijkbaar zomaar achterwege gelaten worden.

De situatie nu heeft persoonlijk goed uitgepakt voor Cabbie qua groeimogelijkheden, dat is leuk en aardig. Maar het account Cabbie hoeft ook niet groter gemaakt te worden dan dat het is (bij wijze van spreke). Er is makkelijk doorgeedeld omdat het kon, door de weinige tegenstand die het acc heeft gehad.
 
Reactiescore
499
Maar van weinig tegenstand maar gerust geen tegenstand
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Neen sorry jullie hebben geen tactisch inzicht zoals eerder vermeld. Falers
 

DeletedUser78318

Guest
Was jij niet die gast uit Rhei. W50 die elke dag rover haalde terwijl je stam links en rechts weggespeeld werd? Goed om te zien dat je na al jaren nog niets bent veranderd


Dat was hij inderdaad, inderdaad nog steeds hetzelfde
 
Bovenaan