Praathoek CL21

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Je gaat geen dorpen kunnen pakken succes aha
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Optic wint toch gewoon de classic?
 

DeletedUser75558

Guest
Bemoei me verder nergens mee, maar is het niet een beetje gek dat die sander nou ook nog ge internt wordt? Ik bedoel ik heb hier best vaak voorbij zien komen dat er een kwantitatieve overmacht blijkt te zijn tegen panda.
 

DeletedUser81454

Guest
Bemoei me verder nergens mee, maar is het niet een beetje gek dat die sander nou ook nog ge internt wordt? Ik bedoel ik heb hier best vaak voorbij zien komen dat er een kwantitatieve overmacht blijkt te zijn tegen panda.

Is geen intern die ik graag binnenkreeg, tevens is mijn front met Panda zo klein dat jullie je daar nou niet echt zorgen om hoeven te maken.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Bemoei me verder nergens mee, maar is het niet een beetje gek dat die sander nou ook nog ge internt wordt? Ik bedoel ik heb hier best vaak voorbij zien komen dat er een kwantitatieve overmacht blijkt te zijn tegen panda.
Zit je in Panda?
 

DeletedUser75558

Guest
Mwah, vind het wel jammer dat er tegenwoordig gewoon geen random element meer is tijdens classics waardoor het sterkere kamp nog kan verliezen. Ik geef jullie geen ongelijk hoor, want ja je wilt natuurlijk wel de classic winnen, maar wil je dan tegenwoordig echt nog zo nodig hard try harden met spawnen in de rim, verschillende stammen joinen en mensen te vriend houden om ze vervolgens weer weg te spelen en dan uiteindelijk in je oorspronkelijke pre made te gaan? Natuurlijk niet de meest faire playstijl maar goed het is wel iets wat normaal gewoon zou moeten kunnen, maar als je het niveau van de classics tegenwoordig bekijkt (of heel tw) dan zie je al gauw dat er gewoon uberhaupt simpelweg niemand meer is die tegen zo'n kamp op kan.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik vraag me toch sterk af wat vroeger er voor zorgde dat random de sterkere kant verloor, als je zegt dat het 'tegenwoordig' niet meer zo is?
 
Reactiescore
1.094
Mwah, vind het wel jammer dat er tegenwoordig gewoon geen random element meer is tijdens classics waardoor het sterkere kamp nog kan verliezen. Ik geef jullie geen ongelijk hoor, want ja je wilt natuurlijk wel de classic winnen, maar wil je dan tegenwoordig echt nog zo nodig hard try harden met spawnen in de rim, verschillende stammen joinen en mensen te vriend houden om ze vervolgens weer weg te spelen en dan uiteindelijk in je oorspronkelijke pre made te gaan? Natuurlijk niet de meest faire playstijl maar goed het is wel iets wat normaal gewoon zou moeten kunnen, maar als je het niveau van de classics tegenwoordig bekijkt (of heel tw) dan zie je al gauw dat er gewoon uberhaupt simpelweg niemand meer is die tegen zo'n kamp op kan.

Ik weet niet precies over wie en wat je het hebt. Maar ik ben niet in een premade gestart. Ik ben impulsief, en niet anoniem, solo 2 dagen na de classic start, gestart. En heb daar vanaf moment 1 geen geheim van gemaakt. Ik lag alleen maar tussen accounts die letterlijk 48 uur voorsprong hadden.
Mijn stam is uitelkaar gevallen door inactiviteit (stond dude rood), geedeld, en of geinternd (sensei03 door el prof). Ik ga niet solo een classic spelen. Simpel als dat.

Overigens grappig om te horen van iemand die in een stam speelt die met 7 accs zijn gestart, en 3 recruits hebben gedaan.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81454

Guest
Ik snap dit hele gesprek niet.. Gaat dit over mijn account? En welke stam post tegen wie?
 
Reactiescore
1.168
Overigens grappig om te horen van iemand die in een stam speelt die met 7 accs zijn gestart, en 3 recruits hebben gedaan.

Vergeet niet dat ze ook nog een BG met -V- hebben!
 
Bovenaan