Praathoek CL21

Deleted User - 487958296

Guest
Ik hoor dat Leon de reincarnatie van Willem van Oranje is
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dag vrienden alles goed?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ja hoor, lang geleden :boer:
 
Reactiescore
510
Als je wilt stuur me eens een pm in de classic. Ik ben wel benieuwd op welk acc je speelt moest je het willen delen
Ik weet niet waar jij speelt haha, dus dat gaat beetje lastig
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
??? Fake
 

Deleted User - 487958296

Guest
Op 1 juli 2020 start het nieuwe Dönerregister. Iedereen in Nederland vanaf 18 jaar die ingeschreven staat in een Nederlandse gemeente komt dan in het Dönerregister.
In het Dönerregister vult u uw keuze in over donatie van uw vlees en weefsels na uw overlijden. Het invullen van uw keuze kan önline of per pöst. Het is belangrijk dat u kiest. Dan weet uw partner of familie of u döner wordt of niet.
Na het overlijden zal een lijkschouwer van de Dönercompany uw voeten bijeen binden en een ijzeren staaf verticaal door uw lichaam rijgen. Na de verwijdering van kenmerkende uiterlijkheden wordt uw corps in een grote oven op 180 graden Celsius gemieterstraald tot het goudbruin gebakken is.
Hierna komt Tunahun Kuzu u ophalen en afleveren aan de Fastfood Ozkan aan de rand van de uitgaansgelegenheden in Breda waar u zal worden gefileerd met een schuurmachine door Fatih en opgediend worden aan een dronken student van de Hogere Hotelschool op een zielige dönderdagavond.

Heeft u bijvoorbeeld vragen over afscheid nemen na donatie? Of wanneer orgaandonatie mogelijk is? Kijk dan op de website van de Nederlandse Transplantatie Stichting (NTS)
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Like deze post als je vindt dat elke huidskleur evenwaardig is
Dat je deze post zelf niet eens liked zegt alweer genoeg...
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ja allemaal racisten hier
 

Deleted User - 487958296

Guest
Wat zou je doen als ik je nu een trein zou sturen aha?
 
Bovenaan