Praathoek CL21

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Jij speelt goed dus moet je jezelf handicappen, zo moeilijk is het toch niet?
 

DeletedUser75558

Guest
Maar sorry hoor jongens maar wat verwachten jullie dan? Dat ik bijvoorbeeld even solo core ga starten, na 2 jaar niet gespeeld te hebben? Zodat ik het solo, in de core mag afleggen tegen jullie 4+3 accounts, met bijv. een Oostwest waar 4 of 5 namen op het profiel stonden? Wie heeft daar tijd voor dan?

Het is toch totaal niet realistisch wat jullie verlangen? 2 accounts van panda hadden het in de start ook afgelegd tegen jullie 6 a 7 accounts..
Ja want jij weet ook echt voor dat een classic begint dat een premade genaamd optic in core zou starten met die 7 accounts die jij beweerd? Ook al zou Optic dat niet hebben gedaan dan ging je alsnog starten zoals je dit nu gedaan hebt.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Jij speelt goed dus moet je jezelf handicappen, zo moeilijk is het toch niet?

Niemand zegt dat je iets moet, ik zeg alleen wat ik leuk zou vinden. Ik begrijp ook wel dat jullie lekker samen blijven, ik bedoel ik heb ook een classic of 4 aan jouw kant gestaan hé (al speelde jij toen nog niet).
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
He je bedoelt "al speelde jij toen niet meer", gvd
 
Reactiescore
2.303
cl18 speelde ik eens met de anderen... 6 vvs later en heel de stam carriën met vvs. daar verlang ik achter!
 
Reactiescore
510
Het lijkt mij dat er als je de werelden langs gaat je toch echt wel een stam moet kunnen vormen die tegen panda opgewassen is?
 
Reactiescore
1.094
Ja want jij weet ook echt voor dat een classic begint dat een premade genaamd optic in core zou starten met die 7 accounts die jij beweerd? Ook al zou Optic dat niet hebben gedaan dan ging je alsnog starten zoals je dit nu gedaan hebt.

Optic bestond al voordat ik aan mijn classic begon, dus soort van ja?!? Ik startte heel impulsief, en 2 dagen later. Maar volgens mij heb ik dat al een stuk of 5x gezegd.
En ook al hadden clown bassie en adriaan daar gelegen, core is altijd lastig, en ik speelde al 2 jaar geen tw, speel(de) solo, zonder premade. Dan ga ik natuurlijk niet in de core liggen, wat dus ook al niet meer kon.

Bovendien had ik gewoon een lastige startfase? Ondanks dat ik in de 'rim' ben gezet, zat ik tussen allemaal accounts die ook al vanaf het begin van de wereld daar lagen, en had dus 48 uur achterstand op ze.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487694086

Guest
Waar het voornamelijk om gaat is het verschil in kwaliteit. Panda is gewoon aanzienlijk veel beter dan elke andere stam op deze classic, op elk gebied. Dit in combinatie met een ligging die gewoon top is, of dat nou bewust is of geluk maakt niet echt uit. Het heeft er wel voor gezorgd dat Panda gewoon een easy classic wereldwinst heeft. En dit valt wel een beetje in het straatje van de afgelopen classics, waar het elke keer zo is. Zie dit overigens niet als haat, Panda verdient het ook gewoon maar goed, jammer is het wel voor ons.
Als het daarom gaat moet Paul dat opschrijven he ipv allemaal gezever
 
Reactiescore
974
Weet je je hebt gelijk, ik zeg toch ook niet dat ik het jullie echt kwalijk neem? Ik bedoel je kan wel zulke drogredenen blijven geven maar jullie weten best wat wij bedoelen. Als er 90% spelers zijn waarvan die allemaal totaal niks kunnen dan is het toch vele malen leuker als het juist verdeeld is?

Het is geen drogreden als het verklaard waarom een groep liever samenspeelt dan random start op de wereld om vervolgens random stammen te joinen.

Er is wel gewoon een groep die (bijna) elke classic wint. Klopt, dit is niet altijd in de zelfde samenstelling, maar er is wel altijd een kern uit de zelfde groep. Je vergelijking met Optic is niet terecht, deze groep heeft namelijk niet de kwaliteit om de classic te domineren wanneer ze samen gaan. Dit heeft Panda wel. Hoe tof zou het zijn als SSEG nu bijvoorbeeld in Taart zou zitten en Emile in Optic oid. Dan krijg je wel drie stammen die qua kwaliteit niveau gelijk zitten, dat lijkt mij een leuke classic.

In een ideale "tw" wereld heb je enigszins gelijk, maar het huidige klimaat op de classic of tribalwars in het algemeen besluiten de meeste spelers dit niet te doen. Al voor de rest kan ik niet spreken, maar voor me zelf persoonlijk. Stabben, (time)botten, boosten, al dat soort zooi is hedendaags niet ongebruikelijk op de classic. Hierdoor heb ik liever een groep die ik ofwel vertrouw ofwel kan aansturen dat bepaalde waardes enigszins intact blijven binnen de stam waar ik speel. Elke stam bevind zich wel is in grijs gebied overigens, maar in hoeverre dit gerekt wordt naar gewoon effectief starten met meerdere boost accounts of timebots aanbieden in stamchats is iets dat ik gewoonweg niet wil zien. Daarbij hebben de meeste geen zin om alle troep op te ruimen via vv's doordat spelers instant runnen als ze 5 incomings zien.

Buiten dat is tw ook een gezelligheidsspel, en mensen die je goed kent en plezier mee hebt helpt daarbij. Heb dan genoeg spelers die zeer goed in tw waren altijd geweigerd in me oude stammen doordat ik ze niet mocht, vertrouwde of vond dat ze het verdiende. Daarbij spelers die amper begrepen hoe ze konden inloggen maar wel altijd binnen de stam zaten waar ik ook in zat, sterker enkele heb ik zelf naar me eigen premades/stammen gehaald.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75558

Guest
Als het daarom gaat moet Paul dat opschrijven he ipv allemaal gezever
Maat lees jij uberhaupt mijn posts wel? Het essentiele punt wat ik maak is dat er een kwalitatief overschot zit bij het ene kamp (wat nu panda heet) en 90% van de wereld niet eens een normale dorpindeling kan maken....
 
Reactiescore
510

Deleted User - 487694086

Guest
Maat lees jij uberhaupt mijn posts wel? Het essentiele punt wat ik maak is dat er een kwalitatief overschot zit bij het ene kamp (wat nu panda heet) en 90% van de wereld niet eens een normale dorpindeling kan maken....
Het niveauverschil was niet meer bij te benen omdat er geen random elementen meer zijn, die je ook niet verklaart. Ja duidelijk.
 
Reactiescore
1.094
Yoshi lijkt mij wel een hele sterke speler

En ondanks dat ik geen groot fan ben van die ArjanYT op het forum, had ik begrepen dat die ook het spel wel goed snapte.
 
Reactiescore
510
Zoals Martijn hierboven al zegt, Yoshi.
Dorine is daarbij ook zeker een aanwinst.
Je kan zeggen over Paul wat je wilt, maar die kan ook prima spelen.

Verder geen idee wie er allemaal in optic zitten, maar dit zijn er toch al drie die jullie niet al eerder hadden.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Yoshi lijkt mij wel een hele sterke speler

En ondanks dat ik geen groot fan ben van die ArjanYT op het forum, had ik begrepen dat die ook het spel wel goed snapte.

Ik denk ook wel dat de groep die nu in Optic zit, een redelijke groep is. De groep waarmee Optic is gestart was daarentegen wel een stuk minder. Maar met de huidige situatie op deze classic, is het huidige Optic ook gewoon kansloos. Lukas en ik hebben geprobeerd om er nog het beste van te maken, maar El Prof en TUF die falen zijn wel bittere pillen om te slikken.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Jullie vergeten allemaal dat ik ook in Panda speel, gedaan met dat ophemelen nu :boer:
 
Reactiescore
974

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Een keer bewust niet bij elkaar in de stam gaan, dat zou een leuk begin zijn imo.
Ryuk Cl19 is gestart met de gedachte om niet bij Emile en co in een stam te gaan. Toen jij op jouw rimacc werd gerekruteerd en daarmee de ledenlimiet werd bereikt heeft Ryuk ervoor gekozen om tóch die stam te joinen, omdat de ligging anders onmogelijk was geweest. Je kunt hierover zeggen wat je wil, maar het was absoluut niet vanaf het begin de bedoeling om dat te doen. Die stam met Flex, Valentijn etc was voor Ryuk een serieuze overweging totdat jij joinde.
 
Bovenaan