- Reactiescore
- 1.013
Ja hèhè, 4 sneetjes per dag en op donderdag 8, dan doe je er bijna een week mee!Gooi jij brood in de vriezer![]()
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ja hèhè, 4 sneetjes per dag en op donderdag 8, dan doe je er bijna een week mee!Gooi jij brood in de vriezer![]()
Amai jij bent nog dikker dan den mille zekerEuhh iets meer dan een half brood, dus ja 2 dagen is het weg![]()
Haha nee denk het niet weeg 70 kg, sport gewoon veelAmai jij bent nog dikker dan den mille zeker
Ja oke fair dan is de vriezer wel een oplossingJa hèhè, 4 sneetjes per dag en op donderdag 8, dan doe je er bijna een week mee!
Euhh iets meer dan een half brood, dus ja 2 dagen is het weg![]()
Dat is stevig. Als je een fysiek intensieve baan hebt zou het misschien wel kunnen denk ik. Maar ja ik ben maar een (ex)student@Sebastian Valmont rookie numbers hier ...
Een deftig vakman maakt een broodje solo soldaat in een maaltijd
@Sebastian Valmont rookie numbers hier ...
Een deftig vakman maakt een broodje solo soldaat in een maaltijd
Dacht dat je een maagring had?
Ha-Ha
Niks beters te doen? Ga jezelf vervelen, voorlopig hebben jullie nog niks gepakt.
clown
Ha-Ha
Niks beters te doen? Ga jezelf vervelen, voorlopig hebben jullie nog niks gepakt.
clown
Op de dinsdag morgen is een beetje zout altijd goed voor je
Ah, vroeg me al af wie er z'n naam aan zo'n account wilde verbindenHa-Ha
clown
gelukkig is het bij ons al woensdag!
Precies, jullie zijn alweer bijna in de weekendstemming
Ah, vroeg me al af wie er z'n naam aan zo'n account wilde verbinden