Praathoek #25

Reactiescore
420
Ik zoek nog een side account. Kun jij met wat vrienden voor mij starten?
 
Reactiescore
490
Iemand die weet hoeveel barbs Pepper nog moet pakken voor ze verlenging aan kunnen vragen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
rob top
 
Reactiescore
22

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
We zullen ons bezighouden met een 1v1 terwijl de rest van de wereld tegen elkaar aan het strijden is zeker. Heb wel wat beters te doen dan 2 weken voor spek en bonen te tribalwarsen :biggrin:
 
Reactiescore
22
if you can't beat them join them
 
Reactiescore
108
We zullen ons bezighouden met een 1v1 terwijl de rest van de wereld tegen elkaar aan het strijden is zeker. Heb wel wat beters te doen dan 2 weken voor spek en bonen te tribalwarsen :biggrin:

Dat doen we anders momenteel met zijn allen de komende 7 dagen :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Mijn account is dan ook niet gestart om te gaan fronten (we hebben hier zelf niet de activiteit voor noch ambitie), het was bedoeld om enkel in de rim te liggen zodat Speer kon focussen op het front en niet met opstandige rim noobjes moest dealen lategame. Dit is licht gewijzigd door de enorme coalitie die ontstond tegen Speer, maar aangezien ik zelf niet meer voor het einde vd wereld aan dat front zou geraken ga ik hier ook geen moeite in steken neen :biggrin:
 

DeletedUser84257

Guest
Het het gevoel dat ILLU nogal salty is omdat ze op een faire manier verloren hebben tegen Speer.
Ondanks de intern die ze nu nog krijgen van Pepper ook... :redface:
 
Bovenaan