Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
nee. Ik ben CL7 geeindigd +30? ofzo tov We Can, en +50 tov Noblesse Oblige.

CL7 wel banned door die kutmark die hier ook mn co is.
 
Reactiescore
978
Ge edeld is ge edeld, situatie er rond telt niet mee dus je suckt en stelt niets voor op TW. ClassLogic :eek:

Ben dan ook niet weggeedeld, op het einde van de classic stonden we +100 tegen dat stammetje van Laurens die de wereld won.
 
Reactiescore
3.584
Ben dan ook niet weggeedeld, op het einde van de classic stonden we +100 tegen dat stammetje van Laurens die de wereld won.

Ik vind praten over je eigen prestaties echt trekken hebben van narcisme om eerlijk te zijn. ClassLogica.

Is wel makkelijk posten op AF, ik ga enkel nog Class reacties geven :D Al zou ik het eigenlijk niet op jouw mogen doen wegens je de enige bent die zich netjes blijft opstellen ;) Dus ik houd het bij deze ene keer.
 
Reactiescore
38
Ik vind praten over je eigen prestaties echt trekken hebben van narcisme om eerlijk te zijn. ClassLogica.

[...]

Hangt er gewoon vanaf op welke manier je het doet. Je kan gerust op een normale manier praten over ervaringen/prestaties. Anders word je zo wel heel snel narcist als je ergens goed in bent.
 
Reactiescore
259
nee. Ik ben CL7 geeindigd +30? ofzo tov We Can, en +50 tov Noblesse Oblige.

CL7 wel banned door die kutmark die hier ook mn co is.

Voel me beetje buitengesloten in de welke werelden heb ik wat gepresteerd party, zeg nu es wat liefs over mij ipv me noob te noemen:( vuile inactieve rat
 
Reactiescore
7.942
Dat TuF in beginsel niet werd weggespeeld is omdat het alle Def opeiste (later nog beaamd door spelers die er klaar mee waren) clears gooien op een muur heeft geen nut. Dat we dan de buren van tuf wegspelen (omdat de Def elders stond), de stam valt omdat ze het wanbeleid beu zijn en alles in de soep loopt, tuf vervolgens quit omdat iedereen weggaat en het account ook onhoudbaar is is gewoon runnen. Al dit bovenstaande bevestigd door ex stamgenoten zoals MWR en bullet onder andere. Ik weet dat jij als die spelers afdoet als stabbers omdat ze je de rug toekeerden en het afdoet als fout. Maar de reden dat WAO gefaald heeft komt door TUF, dat weet iedereen behalve jij. Deze discussie is al vaak gevoerd en je blijft het toch ontkennen, maar jij bent de reden van al het gefaal. Groetjes :)
 
Reactiescore
1.037
Nauw, bekijk Class hun laatste 100 AF post's hier en probeer er dan eentje te vinden die van toegevoegde waarde is. Komt nogal hypocriet over dit. Mijn beeld over Class is blijkbaar identiek aan het beeld over mij vanuit Class.

Het is allemaal begonnen toen ik wat kritiek uitte op jullie stam, Class heeft gewoon erg veel moeite daarmee. Dat is opzich niet heel onbegrijpelijk hoor, als je met 20 in een stamchat zit en je verteld jaren tegen elkaar hoe goed iedereen wel niet is dan krijg je een verkeerd beeld van de werkelijkheid, iedereen kijkt dezelfde kant op en enig ander perspectief word al rap als 'onzin' aanschouwd.


Nouja bij deze, Class praat nogal veel onzin. Als je hartslag nu omhoog gaat, kijk even weg van het scherm, tel tot 10 en probeer de zin op een rustige manier nog eens te lezen, probeer terwijl je ademhaling onder controle te houden.

Jo Jannes, deze vond ik ook wel grappig want ik heb even zitten tellen in onze stamchat en ben tot het volgende gekomen:
10 mensen met wie ik meer dan 1 wereld heb samengespeeld, 24 met wie dit niet het geval is. Wil je me nog even uitleggen hoe het dan kan dat we elkaar al jaren vertellen hoe goed we wel niet zijn?
 
Reactiescore
3.584
W62 was anders ook geen succes voor onze Jannes.

Leg uit? Ik heb 2 periodes gespeeld, de periode in de start tegen KDK de mega abuser die ik overwon in een vrij kansloze positie en een 2de periode in de endgame op Chuchu een account recentelijk veel slaag kreeg, een cluster dat volledig in 2 was gerukt waar ik op ging spelen, dagen onder aanval stond waar ik nachtjes door heb gehaald en met succes gedeffed heb in wederom lastige omstandigheden tegen een sterk account GK. Die laatste prestatie leverde mij heel veel def nominaties van stamleden en vijanden op.

2 periodes gespeeld en deze waren beide heel succesvol in moeilijke omstandigheden, maar vertel jij eens waar het geen succes was voor me? Nu ben ik heel erg benieuwd waar ik geen succes behaald heb op deze wereld :D
 

DeletedUser61134

Guest
W62 was ik met Jannes begonnen op APOG, weet iedereen wel.
Wie dit niet weet heeft de hele beginfase gemist en geen recht W62 in de naam te zetten want wereld was toen al gedaan.
 
Reactiescore
3.584
Dat TuF in beginsel niet werd weggespeeld is omdat het alle Def opeiste (later nog beaamd door spelers die er klaar mee waren) clears gooien op een muur heeft geen nut. Dat we dan de buren van tuf wegspelen (omdat de Def elders stond), de stam valt omdat ze het wanbeleid beu zijn en alles in de soep loopt, tuf vervolgens quit omdat iedereen weggaat en het account ook onhoudbaar is is gewoon runnen. Al dit bovenstaande bevestigd door ex stamgenoten zoals MWR en bullet onder andere. Ik weet dat jij als die spelers afdoet als stabbers omdat ze je de rug toekeerden en het afdoet als fout. Maar de reden dat WAO gefaald heeft komt door TUF, dat weet iedereen behalve jij. Deze discussie is al vaak gevoerd en je blijft het toch ontkennen, maar jij bent de reden van al het gefaal. Groetjes :)

Nou dit is echt compleet onzin, zoals ik tegen Laurens al vertelde, ik had letterlijk meer front dan heel mijn stam samen dus logischerwijs ook meer def. Rekeninghoudende dat wij bij afstand het belangrijkste account waren in de stam. Mijn buren hadden in verhouding echt wel meer def enkel waren dat inactieve accounts zoals Casimodo.

Dat dit account gebroken is komt meer door een gebrek aan activiteit en skills dan aan een gebrek aan def. Ik regelde alles in de stam zo ook de def verdelingen, later viel heel de stam uit elkaar en zijn er woorden gevallen, ik zeg vaak wat ik er van vind dan maak je geen vrienden. Dat zijn personen die dan van alles gaan terug roepen zoals dat wij alle def opeiste waar totaal geen sprake van was. Beetje zoals Class hier, je geeft kritiek en ze krijgen er geen goed woord meer uit. Zo zit de mens in elkaar.

Ik ben overigens pas gestopt toen de stam viel wat overigens na het vallen van Vitae was. Was de stam niet uiteen dan was ik gewoon verder gespeeld dus runnen zie ik dat niet, ik erken wel mijn account sws zou verloren zijn geweest op termijn maar dit is zeker niet de reden waarom ik gestopt was. De wereld was toen ook al lang gespeeld.

Dus ik acht je tekst comleet als foutief.
 
Reactiescore
853
W62 was ik met Jannes begonnen op APOG, weet iedereen wel.
Wie dit niet weet heeft de hele beginfase gemist en geen recht W62 in de naam te zetten want wereld was toen al gedaan.
Je bent niet goed bij je hoofd joh, wereld was pas gespeeld nadat Get High viel. Toen was Jannes echter wel actief op Chuchu waar hij het gewoon prima deed
 
Reactiescore
3.584
Bijkomend verhaal, Vitae viel, Jannes had een heel plan gemaakt dat Vitae in zijn volledigheid naar WAO zou komen en alle partijen waren daarmee akkoord na lange onderhandelingen.

Vervolgens leaved er een pippoo omdat we verliezen bleven maken, hij nam de fakkel van mij over en alles ging 5x zo hard achteruit. Hij was effe vergeten dat leiding zijn niet zo eenvoudig is want nadat ik stopte als leider gingen er accounts naar Seau overlopen of accounts op del. Alles viel in de soep, dat is dan een pippoo die kritiek op mij zat te leveren maar dit zelfs pas zijn aller eerste TW wereld was, was een MB ik zette hem op een serieus account en gaat dan de wijsneus uithangen. Sommige mensen schieten in het rond omdat ze slecht kunnen verliezen, leider is altijd de duppe. Dat WAO verloor is verre van een schande, was een matige stam die 100% afhankelijk was van mijn account.

Nou dat is jouw bron Steven, sterk!
 

DeletedUser61134

Guest
Je bent niet goed bij je hoofd joh, wereld was pas gespeeld nadat Get High viel. Toen was Jannes echter wel actief op Chuchu waar hij het gewoon prima deed

Meh, kvond wereld gespeeld toen ze Repelsteeltje niet weg kregen
 
Bovenaan