- Reactiescore
- 2.303
Aldo rekte me weerWaar is die reactie van mypride gebleven
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Aldo rekte me weerWaar is die reactie van mypride gebleven
Dat was een vergissing van mij. Dat is ook niet de redenen. Het was 20% en geen 26%, dus ze zijn idd 4% gegroeid. Mijn excuus.Er is wederom de vraag neergelegd bij support of er een edelhalvering kan komen, kregen we het antwoord dat de nummer 1 stam kleiner wordt in plaats van groter. @Duckje beetje apart niet?
Een topic waarin wat moet staan? Redenen die er zijn voor edelhalvering, kan zo in een post hier, helemaal niet nodig om een topic te openen.Dat was een vergissing van mij. Dat is ook niet de redenen. Het was 20% en geen 26%, dus ze zijn idd 4% gegroeid. Mijn excuus.
Je mag over de edelhalvering een apart topic openen. Als je dat doet wil ik er zelfs wel een facebookpost aan wagen zodat er een groter publiek is. Maar dat initiatief moet van jullie komen om het topic op te starten.
Ik heb dit nu in support gezegd, op discord en nu hier. Het is graag of niet.
Ahja en zonder nieuw topic is het technisch niet mogelijk zeker ?Dat was een vergissing van mij. Dat is ook niet de redenen. Het was 20% en geen 26%, dus ze zijn idd 4% gegroeid. Mijn excuus.
Je mag over de edelhalvering een apart topic openen. Als je dat doet wil ik er zelfs wel een facebookpost aan wagen zodat er een groter publiek is. Maar dat initiatief moet van jullie komen om het topic op te starten.
Ik heb dit nu in support gezegd, op discord en nu hier. Het is graag of niet.
Precies dit.Een poll openen voor edelhalvering, wat is het nut daarvan en waar precies? Doe je dat hier op het AF, dan gaan er mensen zoals ik stemmen die helemaal niks met deze wereld te maken hebben.
Doe je het in-game, dan hebben de mensen die een 200 punten dorpje hebben c.q. geen eens een adelshoeve hebben, evenveel stemrecht als een account van 200+ dorpen. Ook niet bepaald een realistische weergave haha. Nee dat is echt compleet nutteloos.
Een poll openen voor edelhalvering, wat is het nut daarvan en waar precies? Doe je dat hier op het AF, dan gaan er mensen zoals ik stemmen die helemaal niks met deze wereld te maken hebben.
Doe je het in-game, dan hebben de mensen die een 200 punten dorpje hebben c.q. geen eens een adelshoeve hebben, evenveel stemrecht als een account van 200+ dorpen. Ook niet bepaald een realistische weergave haha. Nee dat is echt compleet nutteloos.
De eerste weigering was omdat we zogezegd zouden dalen in % maar nu dit niet zo is moet er opeens een poll en een discussie gestart worden ? Denk toch dat het vrij obvious genoeg is als je deze cl een beetje volgt.