Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
1.018
Alleen maar omdat je het had over een visionair op gebied van testen met dieren en het tegengaan van het klimaatprobleem? Kinderachtig
 
Reactiescore
2.303
Nogal, erger of ik zei wat van geert wilders ofzo...
 
Reactiescore
1.089
Maar hoe vlot t nou hier?
 

DeletedUser17472

Guest
Er is wederom de vraag neergelegd bij support of er een edelhalvering kan komen, kregen we het antwoord dat de nummer 1 stam kleiner wordt in plaats van groter. @Duckje beetje apart niet?
Dat was een vergissing van mij. Dat is ook niet de redenen. Het was 20% en geen 26%, dus ze zijn idd 4% gegroeid. Mijn excuus.

Je mag over de edelhalvering een apart topic openen. Als je dat doet wil ik er zelfs wel een facebookpost aan wagen zodat er een groter publiek is. Maar dat initiatief moet van jullie komen om het topic op te starten.

Ik heb dit nu in support gezegd, op discord en nu hier. Het is graag of niet.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Dat was een vergissing van mij. Dat is ook niet de redenen. Het was 20% en geen 26%, dus ze zijn idd 4% gegroeid. Mijn excuus.

Je mag over de edelhalvering een apart topic openen. Als je dat doet wil ik er zelfs wel een facebookpost aan wagen zodat er een groter publiek is. Maar dat initiatief moet van jullie komen om het topic op te starten.

Ik heb dit nu in support gezegd, op discord en nu hier. Het is graag of niet.
Een topic waarin wat moet staan? Redenen die er zijn voor edelhalvering, kan zo in een post hier, helemaal niet nodig om een topic te openen.
Plus doe even normaal met graag of niet, jullie wereldinstellingen hebben vrij hard gefaald en bijna iedereen is er ontevreden over, deze wereld gaat veel te langzaam dus opperen we om deze wat sneller te maken zodat er weer een normale classic gestart kan worden. Jouw taak, de community tevreden houden, waar wij nu telkens het gevoel krijgen dat we het lekker allemaal zelf moeten opknappen. Kom dus alsjeblieft niet aan met graag of niet.
 
Reactiescore
460
Dat was een vergissing van mij. Dat is ook niet de redenen. Het was 20% en geen 26%, dus ze zijn idd 4% gegroeid. Mijn excuus.

Je mag over de edelhalvering een apart topic openen. Als je dat doet wil ik er zelfs wel een facebookpost aan wagen zodat er een groter publiek is. Maar dat initiatief moet van jullie komen om het topic op te starten.

Ik heb dit nu in support gezegd, op discord en nu hier. Het is graag of niet.
Ahja en zonder nieuw topic is het technisch niet mogelijk zeker ?
 
Reactiescore
2.478
De reden dat we voor dit soort onderwerpen een eigen topic willen hebben komt voort uit drie redenen:

1) Het maakt het overzichtelijker dan deze discussie in de praathoek te starten. Niet iedereen houd alle topics bij dus sommige spelers zullen het te laat doorhebben, waardoor hun mening wellicht over het hoofd wordt gezien.
2) Door een nieuw topic is het makkelijker om heel de spelwereld over de discussie te informeren d.m.v. een IGM
3) Doordat er een eigen topic is kan er een poll komen, waardoor jullie mening/voorkeur zwart op wit staan en dit als richtlijn kan worden meegenomen voor een besluit.
 
Reactiescore
1.089
Een poll openen voor edelhalvering, wat is het nut daarvan en waar precies? Doe je dat hier op het AF, dan gaan er mensen zoals ik stemmen die helemaal niks met deze wereld te maken hebben.
Doe je het in-game, dan hebben de mensen die een 200 punten dorpje hebben c.q. geen eens een adelshoeve hebben, evenveel stemrecht als een account van 200+ dorpen. Ook niet bepaald een realistische weergave haha. Nee dat is echt compleet nutteloos.
 
Reactiescore
460
De eerste weigering was omdat we zogezegd zouden dalen in % maar nu dit niet zo is moet er opeens een poll en een discussie gestart worden ? Denk toch dat het vrij obvious genoeg is als je deze cl een beetje volgt.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Een poll openen voor edelhalvering, wat is het nut daarvan en waar precies? Doe je dat hier op het AF, dan gaan er mensen zoals ik stemmen die helemaal niks met deze wereld te maken hebben.
Doe je het in-game, dan hebben de mensen die een 200 punten dorpje hebben c.q. geen eens een adelshoeve hebben, evenveel stemrecht als een account van 200+ dorpen. Ook niet bepaald een realistische weergave haha. Nee dat is echt compleet nutteloos.
Precies dit.
 
Reactiescore
2.478
Een poll openen voor edelhalvering, wat is het nut daarvan en waar precies? Doe je dat hier op het AF, dan gaan er mensen zoals ik stemmen die helemaal niks met deze wereld te maken hebben.
Doe je het in-game, dan hebben de mensen die een 200 punten dorpje hebben c.q. geen eens een adelshoeve hebben, evenveel stemrecht als een account van 200+ dorpen. Ook niet bepaald een realistische weergave haha. Nee dat is echt compleet nutteloos.

Ik ga er stiekem vanuit dat er, zeker als het topic (inhoudelijk!) actief blijft, er binnenkort een IG Poll komt. Ik ben het namelijk met je eens dat het besluit moet worden gemaakt door de spelers van de wereld. Dit is echter een beslissing van de CM.

Wat ik wel weet is dat we steeds vaker problemen publiekelijk willen bespreken, om zo een beter zicht over de mening van de community te krijgen. Ook kan hier in de toekomst makkelijker naartoe terug kunnen gewezen, zowel door het TWTeam als door de community.

De eerste weigering was omdat we zogezegd zouden dalen in % maar nu dit niet zo is moet er opeens een poll en een discussie gestart worden ? Denk toch dat het vrij obvious genoeg is als je deze cl een beetje volgt.

Het enige wat ik de laatste weken van deze classic terugkrijg is zo af en toe een spotprentje de laatste tijd :p
 
Reactiescore
1.089
Maar daarmee ga je nog steeds niet echt in op mijn punt. Er zijn pak hem beet 400 tot 500 accounts op deze classic zonder adelshoeve, en die moeten dan gaan stemmen over een edelhalvering? Dat is toch niet serieus te nemen/ realistisch/ reëel
 
Bovenaan