Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
1.094
Ale daar ga ik, exposed op af

Nu je leeftijd bekend is, kan je ook eindelijk zonder al te veel problemen vertellen dat jij al jouw spaargeld in fortnite v-bucks hebt gestoken. Of wil je liever je privé gegevens niet op het AF gooien?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Verwijder niks in de praathoek?
Laurens is ene grote noob
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.508
Niks omtrent spam*
 

Deleted User - 487958296

Guest
Nu je leeftijd bekend is, kan je ook eindelijk zonder al te veel problemen vertellen dat jij al jouw spaargeld in fortnite v-bucks hebt gestoken. Of wil je liever je privé gegevens niet op het AF gooien?
Hoe moet ik anders aan de John Wick skin komen?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Flikker op Aldo, mij bewerken en dan iets wat mij in mn hart raakt niet?
 

DeletedUser61134

Guest
Ik heb geen idee waar deze post op slaat, daarnaast weet ik niet eens waar je op doelt en tot slot interesseert het me ook geen ene ruk. @The Minion graag verwijderen

Daarnaast peste niemand me hoor. Kon het met iedereen vinden. In tegen stelling tot jou kon ik wel normaal tegen mensen doen. Maar alles hier van jou is een façade, ik doe niet fake.

Het interesseert je nooit maar je reageert specifiek alleen als ik post op Classic denk toch dat je stiekem interesse in me hebt.
En ik doe ook niet fake hoor, ben IRL ook 1 van de minst serieuze mensen die je ooit zal ontmoeten.
Ik zie in alles op de wereld humor, zelfs de aanslag in Mali.

Ik verwijder niks in de praathoek Steven ;) Als je wilt dat de discussie stopt zal ik in dit geval gewoon stoppen met reageren.

Ja goed van me he? Had al deel verplaatst. Ben net zo'n mod in opleiding :eek:
Eerst forum personality, next moderator :eek:

Rebecca wilt genomen worden

Als ik iemand vind die na verrot gescholden en afgezeken te zijn en maanden genegeerd nog doorpraat tegen me zal dit misschien van toepassing worden.
 
Reactiescore
259
Kunnen we afspreken misschien om deze discussie te stoppen, het is ook 35 graden buiten
 
Reactiescore
3.586
1 van de fijnste personen die je kent maakt je constant belachelijk, heeft een keer puur voor de lol een kleine poging gedaan tot je account verpesten en zegt over je dat je gewoon achter haar aan loopt. Fijn

Ze trolled vooral, ik troll ze ook terug enkel niet bij jullie dus is niet een eenzijdig iets. Dus je stelt wederom conclusies op basis van minieme kennis? Sterk weer :p

Al stabt ze heel het account, zou ik echt niet wakker van liggen.

Hoe weet jij dat nou? Zij is de enige vrouw die aandacht geeft aan jou, voor hetzelfde geld mag ze een dude van 2 meter groot zijn. Wat weet jij nou van haar leven dat waar is?

Ze is voor alle duidelijkheid niet de enige vrouw waar ik op TW of RL contact mee heb. En ik weet genoeg van haar leven om dat te kunnen vaststellen, daar zal je het mee moeten doen.

Het is dan ook het enige vrouwelijke contact dat Jannes in zijn leven heeft, gun hem ook wat

Verzin eens wat originelers a.u.b. Dergelijke kinderachtige opmerkingen zijn overbodig, alsof een man en een vrouw niet goed overeen kunnen komen? Is het meteen kansloos namens mijn kant omdat TW vol hopeloze gevallen zit.

Veralgemeen mij niet met de gemiddelde TW'r, ik heb niets te klagen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jij bent HET voorbeeld van de gemiddelde TW’er dipshit.

Mijn god, ik snap niet hoe je zo dom kan zijn.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Gemiddelde tw'er is toch iets beter sociaal onderlegd denk ik.
 
Reactiescore
259
T is 35 graden buiten jongens
 
Reactiescore
461
Verzin eens wat originelers a.u.b. Dergelijke kinderachtige opmerkingen zijn overbodig, alsof een man en een vrouw niet goed overeen kunnen komen? Is het meteen kansloos namens mijn kant omdat TW vol hopeloze gevallen zit.

Veralgemeen mij niet met de gemiddelde TW'r, ik heb niets te klagen.
Gelukkig is rebecca normaal
 
Bovenaan