Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

DeletedUser61134

Guest
Hoezo zit jij jezelf hier te verkopen over je IQ? of is t allemaal een geintje

Staat er toch in, was bescheiden. Is onderbouwing :eek:
Ik ben 1 van de grootste geniën op aarde dus wees blij dat ik altijd zo bescheiden ben naar jullie en niet neerbuigend.
 

Deleted User - 487958296

Guest
442snHM.png
 

DeletedUser61134

Guest
Kunnen we aub stoppen om dat mens aandacht te geven? Wil graag over tribalwars zaken lezen en niet over iemands nepleven. @The Minion

Uhhu nepleven, daarom dat iedereen in dat gat van je mijn familienaam kent.
*Vooruit zal het weghalen voor mensen erover struikelen was toch alleen onderbouwing *

Snap je nu waarom ik mijn privé informatie van AF wil? Awkward niet de waarheid? Zal ik je leeftijd ook delen zoals Fakie doet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Jezelf zo intelligent vinden en dan op deze manier iemand onderuit proberen te halen. Wat een triest figuur ben je ook.

Sinds wanneer zijn beleggingen en vermogen kwalificaties van intellect trouwens? Dat is nieuw voor mij.

Leer verschil in slim zijn en intelligentie, zal je leven vernieuwen met informatie. Oh wauw nieuwe betekenis voor je leven.
En hoezo mag ik niet reageren op de manier waarop hij post? Hij keurt immers privéinfo delen goed, heb je geen recht om te klagen als ik zijn privéinfo ook deel.
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten? Ooit van gehoord?

Ze is gewoon een domme hoer.

Ja, daarom moet ik telkens jullie verbeteren en leren dat bepaalde woorden op meerdere manieren te interpreteren zijn. Zwart-wit denkers kleuren brengen is dom? Lijkt me meer kennis delen en hopen op een betere samenleving zonder mensen zoals GK.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Je moet hier helemaal niemand verbeteren aangezien het niemand enigszins wat boeit dus dat is je eigen indeling van tijd en moeite.

Mij boeit het echt geen flikker dat je ‘slim bent’
 

DeletedUser61134

Guest
Je moet hier helemaal niemand verbeteren aangezien het niemand enigszins wat boeit dus dat is je eigen indeling van tijd en moeite.

Mij boeit het echt geen flikker dat je ‘slim bent’

Nee en mij boeit het niks wat minderbedeelden van de samenleving van mij vinden. Daarom dat ik altijd reageer op hun eigen denkniveau en erom lach als ze dan gaan janken.

Moet wel zeggen mijn fantasie word getest om even rare denkbeelden te kunnen genereren als enkelen hier :D
 
Reactiescore
972
Leer verschil in slim zijn en intelligentie, zal je leven vernieuwen met informatie. Oh wauw nieuwe betekenis voor je leven.
En hoezo mag ik niet reageren op de manier waarop hij post? Hij keurt immers privéinfo delen goed, heb je geen recht om te klagen als ik zijn privéinfo ook deel.
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten? Ooit van gehoord?



Ja, daarom moet ik telkens jullie verbeteren en leren dat bepaalde woorden op meerdere manieren te interpreteren zijn. Zwart-wit denkers kleuren brengen is dom? Lijkt me meer kennis delen en hopen op een betere samenleving zonder mensen zoals GK.

Vermogen en beleggingen zijn beiden geen kwalificaties van zowel ‘slim zijn’ als intellect. Als ik terug ben van vakantie wil ik best wat wetenschappelijk onderzoeken erbij halen, die dit bevestigen. Maar ik mag hopen dat je intelligent genoeg bent dit zelf te ondervinden.

Steven is een van de fijnste personen die ik ken op dit spel. Hij heeft nog nooit een vlieg kwaad gedaan. Op de manier waarop je over hem praat laat jij je van je slechte kant zien, niet hij. Hij deelt geen privé info, dat is wel een beetje ver gezocht van je. Jammer, hoeft namelijk helemaal niet.
 

DeletedUser61134

Guest
Zal even verplaatsen voor onze arme @The Minion die draait straks overuren anders. Hoop dat je de dubbelpost hiervoor even kan vergeven :eek:

Vermogen en beleggingen zijn beiden geen kwalificaties van zowel ‘slim zijn’ als intellect. Als ik terug ben van vakantie wil ik best wat wetenschappelijk onderzoeken erbij halen, die dit bevestigen. Maar ik mag hopen dat je intelligent genoeg bent dit zelf te ondervinden.

Steven is een van de fijnste personen die ik ken op dit spel. Hij heeft nog nooit een vlieg kwaad gedaan. Op de manier waarop je over hem praat laat jij je van je slechte kant zien, niet hij. Hij deelt geen privé info, dat is wel een beetje ver gezocht van je. Jammer, hoeft namelijk helemaal niet.

Dus je wil zeggen dat als je goede keuzes maakt in je leven dit niet slim is?
Er zijn genoeg betekenissen aan Slim om mij te omschrijven en mijn keuzes te omschrijven.
Voorbeeld: Slim kan je bv doortrapt of geslepen mee bedoelen. Daarom vermaak ik me altijd als mensen zich getriggered voelen als ik mezelf slim noem.
Hoeft niet eens over het intellectuele deel van het woord te gaan als je woordenschat groot genoeg is. (Dat bedoelde ik immers met vorige post)

En ik ken hem alleen als iemand die met slechte argumenten komt zeiken dat mijn leven "fake" zou moeten zijn.
De harde feiten zijn jammer genoeg dat ik door mijn "gekkige" gedrag veel beleef en niks op een normale manier doe in mijn leven.
En niks tegen hem hoor, maar op het moment dat hij mij bashed bash ik gewoon terug, ik hekel niemand op het forum.

Tis dinsdagochtend, get a life

Dat klopt, alleen tot mijn spijt ben ik al 4 uur actief.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.586
Beccie is ook 1 van de fijnste personen ik ken en haar leven wat ze vaak schetst is ook niet fake dus zeker onnodige opmerkingen.
 
Reactiescore
461
Snap je nu waarom ik mijn privé informatie van AF wil? Awkward niet de waarheid? Zal ik je leeftijd ook delen zoals Fakie doet?



En ik ken hem alleen als iemand die met slechte argumenten komt zeiken dat mijn leven "fake" zou moeten zijn.
De harde feiten zijn jammer genoeg dat ik door mijn "gekkige" gedrag veel beleef en niks op een normale manier doe in mijn leven.
En niks tegen hem hoor, maar op het moment dat hij mij bashed bash ik gewoon terug, ik hekel niemand op het forum.
Ehm en tot slot heb je een profielfoto van jezelf op het AF. Een AF vol met rukkers zoals Martijn, maar toch zeiken om privé gegevens die je zelf hebt doorgegeven. Aandachtshoer.
 
Reactiescore
259
Serieus een profielfoto van jezelf op het AF ? o_O
 
Reactiescore
1.039
Beccie is ook 1 van de fijnste personen ik ken en haar leven wat ze vaak schetst is ook niet fake dus zeker onnodige opmerkingen.
1 van de fijnste personen die je kent maakt je constant belachelijk, heeft een keer puur voor de lol een kleine poging gedaan tot je account verpesten en zegt over je dat je gewoon achter haar aan loopt. Fijn
 
Reactiescore
1.094
Dus je wil zeggen dat als je goede keuzes maakt in je leven dit niet slim is?

Drogreden

Er zijn genoeg betekenissen aan Slim om mij te omschrijven en mijn keuzes te omschrijven.
Voorbeeld: Slim kan je bv doortrapt of geslepen mee bedoelen. Daarom vermaak ik me altijd als mensen zich getriggered voelen als ik mezelf slim noem.
Hoeft niet eens over het intellectuele deel van het woord te gaan als je woordenschat groot genoeg is. (Dat bedoelde ik immers met vorige post)

Dat is prima dat jij in je subjectieve bubbel wil leven. Maar als je dan uitspraken doet als ik hoor bij de 3% of 0,5% dan worden die betekenissen niet meer subjectief. Als je dan gaat beargumenteren dat o.a. je vermogen en beleggingen een blijk geven van hoe slim je bent dan moet ik heel hard lachen.

Heel frappant overigens dat je graag deelt hoe slim je wel niet bent met insinuaties over dat je het goed hebt gedaan met beleggingen en of veel vermogen hebt. Maar dat je wel andere aanspreekt over het feit dat ze zgn. persoonlijke informatie van je delen.

Die dubbelzijdigheid geeft mij meer het idee dat je gewoon aandacht aan het zoeken bent.

'the minion' zei:
Dit mag verder in de praathoek (weer 3 meldingen over spam). Ik zet er een slot op en als ik PC heb verplaats ik het en gaat dit weer open.
Of jullie moeten spam niet melden of jullie moeten niet spammen. Maak een keus maar ik word er moe van
Dit is trouwens de laatste waarschuwing voor de betrokken volgende keer onderneem ik actie. Dit gebeurd nu bijna dagelijks.

Gewoon aanpakken lijkt me? Ik ben niet geïnteresseerd in dat iemand zijn hele persoonlijke leven op het AF gooit, en als kers op de taart vervolgens anderen erop gaat aanspreken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
461
1 van de fijnste personen die je kent maakt je constant belachelijk, heeft een keer puur voor de lol een kleine poging gedaan tot je account verpesten en zegt over je dat je gewoon achter haar aan loopt. Fijn
Het is dan ook het enige vrouwelijke contact dat Jannes in zijn leven heeft, gun hem ook wat
 
Bovenaan