Politieke partijen

Wie zou je stemmen/wie stem je?

  • PvdA

    Stemmen: 12 25,5%
  • PvdD

    Stemmen: 3 6,4%
  • Pvv

    Stemmen: 8 17,0%
  • CDA

    Stemmen: 2 4,3%
  • SP

    Stemmen: 6 12,8%
  • D66

    Stemmen: 2 4,3%
  • Cristen Unie

    Stemmen: 2 4,3%
  • SGP

    Stemmen: 1 2,1%
  • VVD

    Stemmen: 3 6,4%
  • ik stem nooit

    Stemmen: 8 17,0%

  • Totaal aantal stemmers
    47
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
Ehm Zowel de bijbel als de koran hebben een aantal van deze stukken die eigenlijk niet horen erin.
Als de moslims dat moeten moeten de christenen dat ook.
 

DeletedUser

Guest
ja, miss staan erin de bijbel zulke stukken.

maar er is een heel duidelijk verschil tussen koran en de bijbel...

bijbel
oude testament: oog om oog, tand om tand.
nieuwe testament: vergeef wie u kwaad hebben gedaan, vergoed kwaad met goed.

koran
volledig oog om oog, tand om tand
moord alle ongelovigen uit

(ehm, dat stukje kan ik nergens terugvinden in de bijbel)
 

DeletedUser

Guest
Ehm Zowel de bijbel als de koran hebben een aantal van deze stukken die eigenlijk niet horen erin.
Als de moslims dat moeten moeten de christenen dat ook.

Leer lezen kdeb.

@ amoral, er is ook een groot verschil tussen de rechtspraak van de 2 profeten. ;)
 

DeletedUser

Guest
bijbel, jah, ondertussen miss wel 20x, ik skip alleen de hoofdstukken kronieken en leviticus.


in het 20 jaar van de regering van koning..... GAAP


en van de koran,

daar hebben ze toch iets van soenna's? (hoofdstukken)
ik heb er volgens mij ondertussen 17 gelezen.
 

DeletedUser

Guest
over jouw mening over allochtonen en partij van de dieren:
Wat hebben allochtonen jouw aangedaan dat je ze het land uit wil. Weet je waarom sommigen crimineel zijn: omdat ze bij mensen zoals jij niet aan een baan kunnen komen. Ik weet ook niet wat je tegen poolse mensen heb. Hoewel het goedkope aarbeidskrachten zijn blijven het gewoon mensen. Waarom wil je de ene mens het land uit en de andere niet. Het ligt gewoon aan hoe tolerant je bent. Dit is ook zo met partij van de dieren: ik zou er niet op stemmen, maar er zijn mensen die zodra ze een diertje zien, helemaal van slag raken en dat beest willen vertroetelen en dat soort gedoe. En nee, ik ben absoluut geen dierenliefhebber.
De kwestie allochtonen.. Ik kan IN MIJN STAD spreken van een groote groep die de HELE BOEL verziekt, mensen opwachten, mensen van hun fiets aftrekken, eentje het cafe insturen om ruzie te maken en daarna buiten met zijn 20 tegen die ene blanken(ja blanken.. wie is er nu de racist?)
Ook kan ik op mijn school spreken van een aggresieve groep, en juist daar zitten al die marrokanen in, op één na.. deze heeft zich aangepast en gaat gewoon om met blanken en heeft genoeg blanken vrienden..
Het probleem ligt niet bij de blanken wij hebben echt wel respect voor een marrokaan die fatsoenlijk een discussie aangaat, maar dat doen de meeste niet ze verkiezen de vuist voor de mond. Om ff terug te komen op die ene marrokaan, deze jongen doet Gymnasium(of atheneum) en heeft door inzet dit verwezelijkt, maar de rest van de marrokanen bij mij op school zit op T of lager.

Eigenlijk vind IK dat hun de racisten zijn, als wij iets zeggen noemen ze ons meteen racist.. IK VIND dat je dit alleen mag zeggen als iemand je echt beledigd bijv. nigger.

P.S. Nog een voorbeeldje:
Een vriend van mij was aan het tafeltennissen met mij en nog een vriend.
Er komt een marrokaan naar ons toe en vraagt wat die vriend aan het lezen is hij zegt dat gaat je niks aan, later blijkt dat die marrokaan zijn vriendjes heeft gebelt en ze hem dus stonden op te wachten.. gelukkig was hij met de auto en moest die op zijn vader w8ten(die is concierge)
Nog even over het voorbeeld dat je gegeven hebt bij allochtonen tijdens die voetbalwedstrijd. Een gemiddelde ajax-feyenoord wedstrijd levert meer problemen op. Ben je ervoor om ze in de been te schieten trouwens?
Dat is een bittere vijandschap.. en dit gebeurt NIET altijd, bij de eerste de beste wedstrijd Nederland(half marroco) tegen Marroco is het raak..
 

DeletedUser

Guest
ik ken niet al die stukken maar dit staat er in de bijbel volgens yellow

yellowtribe zei:
D. Gods Ethiek
1. “En wij namen te dier tijd al zijn steden in, en wij verbanden alle steden, mannen, en vrouwen, en kinderkens; wij lieten niemand overblijven.” (Deuteronomium 2:34)
-> Wetenschappelijke berekeningen tonen aan dat het hier een moord, bevolen door God, op 14 miljoen mensen betreft. Vergeleken bij God was Hitler een koorknaap.

2. “Dat er zeven dagen lang geen zuurdesem in uw huizen gevonden worde, want al wie het gedesemde eten zal, dezelve ziel zal uit de vergadering van Israel uitgeroeid worden, hij zij een vreemdeling of een ingeborene des lands” (Exodus 12:19)
-> God doodt omdat iemand het verkeerde voedsel eet. Een prachtreden toch?

3. “Wanneer gij nadert tot een stad om tegen haar te strijden, zo zult gij haar den vrede toeroepen. En het zal geschieden, indien zij u vrede zal antwoorden, en u opendoen, zo zal al het volk, dat daarin gevonden wordt, u cijnsbaar zijn, en u dienen. Doch zo zij geen vrede met u zal maken, maar krijg tegen u voeren, zo zult gij haar belegeren. En de Heere, uw God, zal haar in uw hand geven; en gij zult alles, wat mannelijk daarin is, slaan met de scherpte des zwaards; Behalve de vrouwen, en de kinderkens, en de beesten, en al wat in de stad zijn zal, al haar buit zult gij voor u roven; en gij zult eten den buit uwer vijanden, dien u de Heere, uw God, gegeven heeft.” (Deuteronomium 20:10-14)
-> In deze verzen zet God aan tot moord en plundering.
 

DeletedUser

Guest
owkeej,

maar zoals eerder gepost, alle 3 de teksten komen uit het oude testament.
 

DeletedUser

Guest
De kwestie allochtonen.. Ik kan IN MIJN STAD spreken van een groote groep die de HELE BOEL verziekt, mensen opwachten, mensen van hun fiets aftrekken, eentje het cafe insturen om ruzie te maken en daarna buiten met zijn 20 tegen die ene blanken(ja blanken.. wie is er nu de racist?)
Ook kan ik op mijn school spreken van een aggresieve groep, en juist daar zitten al die marrokanen in, op één na.. deze heeft zich aangepast en gaat gewoon om met blanken en heeft genoeg blanken vrienden..
Het probleem ligt niet bij de blanken wij hebben echt wel respect voor een marrokaan die fatsoenlijk een discussie aangaat, maar dat doen de meeste niet ze verkiezen de vuist voor de mond. Om ff terug te komen op die ene marrokaan, deze jongen doet Gymnasium(of atheneum) en heeft door inzet dit verwezelijkt, maar de rest van de marrokanen bij mij op school zit op T of lager.

Eigenlijk vind IK dat hun de racisten zijn, als wij iets zeggen noemen ze ons meteen racist.. IK VIND dat je dit alleen mag zeggen als iemand je echt beledigd bijv. nigger.

P.S. Nog een voorbeeldje:
Een vriend van mij was aan het tafeltennissen met mij en nog een vriend.
Er komt een marrokaan naar ons toe en vraagt wat die vriend aan het lezen is hij zegt dat gaat je niks aan, later blijkt dat die marrokaan zijn vriendjes heeft gebelt en ze hem dus stonden op te wachten.. gelukkig was hij met de auto en moest die op zijn vader w8ten(die is concierge)

Dat is een bittere vijandschap.. en dit gebeurt NIET altijd, bij de eerste de beste wedstrijd Nederland(half marroco) tegen Marroco is het raak..

IK snap niet wat nou de bedoeling hiervan is. Elk mens is anders dus dit zegt mij absoluut niks. Dit is echt van dat bullshit gepraat: en de marrokanen deden dit en de marrokanen deden dat. Kom op!!!!!!!!
Het is niet altijd goed wat sommigen doen, maar wil je ze om deze reden allemaal het land uit hebben. wat wil je hiermee berijken?
 

DeletedUser

Guest
IK snap niet wat nou de bedoeling hiervan is. Elk mens is anders dus dit zegt mij absoluut niks. Dit is echt van dat bullshit gepraat: en de marrokanen deden dit en de marrokanen deden dat. Kom op!!!!!!!!
Het is niet altijd goed wat sommigen doen, maar wil je ze om deze reden allemaal het land uit hebben. wat wil je hiermee berijken?
Ik ga de discussie aan EN geef voorbeelden die mij aangaan.. ik kan concluderen dat in mijn buurt het niet erg lekker loopt tussen Nederlanders en Marrokanen..
 

DeletedUser

Guest
hmm, mischien even een id om in de bijbel te zoeken (alleen het nieuwe testament) naar de woorden genade, en vergeving.

kijken hoe je beeld van de bijbel dan wordt.

p.s. als je een voorbeeld hebt van de koran, ik houd mij aanbevolen.

bijbelonline
 

DeletedUser2679

Guest
Ik ga de discussie aan EN geef voorbeelden die mij aangaan.. ik kan concluderen dat in mijn buurt het niet erg lekker loopt tussen Nederlanders en Marrokanen..


Ik kan je hier volledig in steunen, want, in mijn buurt, loopt het ALLESBEHALVE lekker tussen de nederlanders, en marokkanen. Regelmatig loopt dit uit op vechtpartijen, en dan bedoel ik niet netjes 1 tegen 1. Zodra mensen die hier naar toekomen , niet volledig integreren, krijg je gewoon geheid problemen. Mensen die na 4 , bijna 5 jaar geen enkel woord Nederlands spreken, en het bijna niet verstaan, horen hier niet, wat mij betreft. Wij hebben hier in de buurt een hele straat, waar alleen maar van zo'n marokkanen wonen, en ze gaan dus ook alleen met elkaar om. In hun eigen taal. Wat er dus voor zorgt, dat ze nooit integreren. ze leren geen nederlands, blijven hun eigen taal brabbelen, zorgen voor problemen in winkels e.d. , omdat ze zo goed als niks verstaan, en spreken, en zorgen voor hun opstelling ,ook nog eens voor meermaals grote ruzies.Nadat er vorige week een blanke jongen in een donkere straat achter de cafe bij ons, afgezeken is, door een groep van 7 marokkanen(hoezo ,wannabee stoer), is het hier weer constant raak. bij die straat is nu al op 3 autos hakenkruizen gespoten, van 1 huis zijn 2 ramen ingegooid, ze hebben terug naar tering mocro's land op 1 deur geschreven, en er is de laatste tijd een ZEEER grote groep nederlanders actief, om de marokanen af te zeiken. precies op hun eigen manier, dus echt letterlijk 30 tegen 2 of 3 . Ik merk echt dat dit de verkeerde kant uit gaat, toen de eerste marokkanen hier kwamen wonen, 7 a 8 jaar geleden, waren veel mensen nog"nieuwsgierig", maar nu mijdt iedereen hun als de pest. In winkels onstaan er ruzie's, omdat ze geen NL spreken, en laten ze mensen die wel NL spreken maar voorgaan, zodat ze daarna de tijd kunnen pakken, om met hun eens te worden, wat ook weer resulteerd in dikke keet. Nee, hier gaat het echt DIK de verkeerde kant uit. Ik kan me echt niet voorstellen, wat er gebeurd, als dit zo in het hele land gaat, en aan de post van MIKOB, is dit niet de enigste buurt, waar dergelijke dingen gebeuren, en wat mij betreft, loopt dit echt uit de hand. Dit is echt een steeds voller wordend vat benzine... 1 vonk erbij, en je hebt wat aan de hand....


maar laten me maar weer ontopic gaan: politieke partijen.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan