.:PM:. vs Sound!, GEK & co

DeletedUser62448

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

I. heeft vanaf het begin geen bondgenoten gehad & ook niet het doel gehad om er een aan te gaan.
Er is enkel gepolst hoe de situaties zaten & al snel kwamen wij erachter dat er al veel bondgenoten onstonden op een kleine wereld als W29.
Moeten wij de dupe worden van kinderen met een grote mond, die winnende partij zijn (stats) vanwege overmacht.?
Ik kom ik spelen voor een beetje uitdaging, die heb ik hier gevonden, super blij om te laten zien wat ik allemaal in huis heb, want ik heb nog niets van mijzelf laten zien op tribalwars.
Dat Mus & Oh No! bondgenoten zijn & samenwerken tegen I. geen problemen mee.
Overmacht is aan jullie zijde, hopelijk vinden jullie de uitdaging, anders snap ik niet waarom jullie deze overmacht creeëren. Het gaat tenslotte om de uitdaging, anders zou tw maar saai zijn.?
Zou het geen uitdaging zijn, zou het op internen lijken, gezien het makkelijk afgaat.
Wij c-w-b hebben ook internt ofwel, het was een fusie. gratis dorpen geeft niemand weg, maar dat blijft beperkt.

Het enige wat wij I. willen, is een leuke oorlog & wij wensen Mus. succes!
Maar wij hebben geen zin, in dit kleuterige gebrabbel, om van elke mug een olifant te maken.
Ikzelf kan om een geintje laggen, leuk die Igm's, maar zoals eerder vermeld.
Houdt het bij 1 & kom niet met 4 Igm's aanzetten wat hetzelfde doel heeft.
Want dat brengt irritatie & verveling op & dat ben ik zat.
Het feit is, dat Mus. nu eenmaal de meeste fans achter hen hebben staan.
Heel leuk allemaal, Daar heb ik geen problemen mee, maar ik zie geen reden om 3 pagina's vol te spammen vol negatieviteit, terwijl de fouten die I. maken, in elke stam voorkomt.

Mij zul je niet meer zien op het W29 AF (Naar Aanleiding Van).;)
Tenslotte krijg ik er enkel een hoge bloeddruk van:p

Mlicka
 

DeletedUser58575

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

2zf96km.jpg
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Waarom moet ik dingen als een BG tussen Oh No! en Mus. op 't AF pas lezen ipv dat dit in de stam gewoon verteld wordt :mad:?!
 

DeletedUser65072

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Niks tegen olifanten he :mad:
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

I. heeft vanaf het begin geen bondgenoten gehad & ook niet het doel gehad om er een aan te gaan.
Er is enkel gepolst hoe de situaties zaten & al snel kwamen wij erachter dat er al veel bondgenoten onstonden op een kleine wereld als W29.
Moeten wij de dupe worden van kinderen met een grote mond, die winnende partij zijn (stats) vanwege overmacht.?
Ik kom ik spelen voor een beetje uitdaging, die heb ik hier gevonden, super blij om te laten zien wat ik allemaal in huis heb, want ik heb nog niets van mijzelf laten zien op tribalwars.
Dat Mus & Oh No! bondgenoten zijn & samenwerken tegen I. geen problemen mee.
Overmacht is aan jullie zijde, hopelijk vinden jullie de uitdaging, anders snap ik niet waarom jullie deze overmacht creeëren. Het gaat tenslotte om de uitdaging, anders zou tw maar saai zijn.?
Zou het geen uitdaging zijn, zou het op internen lijken, gezien het makkelijk afgaat.
Wij c-w-b hebben ook internt ofwel, het was een fusie. gratis dorpen geeft niemand weg, maar dat blijft beperkt.

Het enige wat wij I. willen, is een leuke oorlog & wij wensen Mus. succes!
Maar wij hebben geen zin, in dit kleuterige gebrabbel, om van elke mug een olifant te maken.
Ikzelf kan om een geintje laggen, leuk die Igm's, maar zoals eerder vermeld.
Houdt het bij 1 & kom niet met 4 Igm's aanzetten wat hetzelfde doel heeft.
Want dat brengt irritatie & verveling op & dat ben ik zat.
Het feit is, dat Mus. nu eenmaal de meeste fans achter hen hebben staan.
Heel leuk allemaal, Daar heb ik geen problemen mee, maar ik zie geen reden om 3 pagina's vol te spammen vol negatieviteit, terwijl de fouten die I. maken, in elke stam voorkomt.

Mij zul je niet meer zien op het W29 AF (Naar Aanleiding Van).;)
Tenslotte krijg ik er enkel een hoge bloeddruk van:p

Mlicka

Wij hebben niet echt een overmacht aangezien er maar een 2-3 tal leden van Oh no! meedoen. Het zijn wel degelijk wij dat vanop kleinere accounts jullie bestoken en hiermee logischerwijs underdog starten.
Dus ja wij vinden het spannend, ja wij vinden het een uitdaging en neen de overmacht is niet aan onze zijde.:)

Het was ook niet mijn bedoeling dat jullie zoveel modder naar jullie toe kregen gesmeten maar dit heb je dan weer voor 100% aan je zelf te danken Mlicka.

Veel succes ingame...
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Hoe kom jij aan 2/3 van de spelers die mee gedaan hebben. Ik zie maar een speler of 6 die dit weekend werkelijk wat gestegen zijn in hun oda volgens twstats :p

I. telt 20 leden gelegen in de core met dus al een beter puntenaantal. Hebben ze daar nog een pilootstam van 22 leden. Wij hebben in totaal 16 spelers waarvan 4 onder de 100k en 2 overige interns. Dat is een lid of 10 dat zich echt kan bezig houden met oorlog voeren. Nja KTA kan je er misschien nog bij tellen maar veel verschil zal dat niet maken lijkt me.

Klopt, jullie hebben eens gezamelijk wat aanvallen gekregen als stam van Mus & oh no!. Echter durf ik te stellen dat de aanvallen die oh no! gestuurd heeft niet zo bijzonder veel kan zijn aan odd, oda en dorpenwissels te zien. Gezien de ligging denk ik ook niet dat oh no! ons meteen os zal sturen, laat staan de spelers aan ons front komen clearen. Het enige wat ik zie is een gemeenschappelijke tegenstander en het lijkt me niet onlogisch dat je dan op regelmatige basis eens gezamelijk aanvallen binnen krijgt. Maar vermits jullie Oh no! er steeds zo graag bij halen waarom verklaren jullie hen dan ook niet meteen de oorlog vermits jullie ons toch als één beschouwen? Tja, waarschijnlijk is daar het lef niet voor en tegen een opkomende maar kleinere rimstam wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Niet doen alsof ik niks gedaan heb :mad:! Heb zelf aanvaller van de dag gehaald en buurman verdediger van de dag. Dat er niet meer dorpjes binnengehaald werden was pure pech :(.
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Ik zei toch niet dat jij niets gedaan hebt. Integendeel je hebt me van de avvd gehouden waarvoor dank! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Ik citeer: " Echter durf ik te stellen dat de aanvallen die oh no! gestuurd heeft niet zo bijzonder veel kan zijn aan odd, oda en dorpenwissels te zien "

Dus wat is 't nu :)?
 

DeletedUser58575

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Dat er een verschil is tussen jou individueel en je hele stam. Als jij veel deed, en de rest van je stam geen fuck, hebben jullie beiden gelijk hoor. xD
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Dat er niet veel dorpenwissels waren heeft hij helemaal gelijk in, maar dat ligt meer aan beperkt front en pure pech dan aan initiatief en bereidheid om aan te vallen vanuit Oh No! Ik laat hem niet zo over de stam pratne :).
 

DeletedUser58575

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Oeioeioei, zouden we dan toch nog gaan meemaken dat jullie massaal clears op Mus. gaan gooien? :D:D:D

(blijven stoken Dictatortje, blijven stoken :D)
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Nee hoor, waarschijnlijk bedoelt Denberre het niet zo :). Toch B'tje? Purr purr purr
 

DeletedUser58575

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Tuurlijk wel!!!
Hij bedoelt het wel zo! Hij zei me net nog dat hij jullie maar een bende noobs vind die zelf niks doen en hen het zware werk laten opknappen!!! Zei hij me zelf!!!
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Wij hadden gewoon iets groter verwacht van Oh No!, wij hebben het gevoel gekregen dat wij in plaats van jullie te helpen voor de kar gespannen zijn geweest. :)

Ook wij hadden te kampen met lange afstanden echter hebben er velen toch hun clears 60 uur verder gestuurd.
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Dat is dus totaal niet zo hoor Raphgo, kan ik je verzekeren :). Jullie wisten btw ook van tevoren onze targets, dus je wist de omvang van de aanval al.
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Ach is gewoon een gevoel dat we hebben mede omdat enkel wij oorlog voeren. Misschien toch een slimme zet van I. dan? :)
Maar nog genoeg kansen in de toekomst om elkaar vastberadenheid te tonen.
 

DeletedUser44415

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Momenteel door mijn gecrashte laptop geen een, maar ik hoor zo'n beetje bij de Vodjes. Vod Kanockers dus.

Die snipes waren trouwens overbodig... Hij kwam niet eens door de stack :)

Het waren een beetje extreem veel snipes voor een trein, vond ik. Zelfste geld had dit een fake-nobletrein geweest om je os naar daar te lokken, om zo gemakkelijker je deff te laten verplaatsen.
 

DeletedUser52950

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Wat een modder dat hier altijd gegooid wordt zeg :)

Euhm vanuit lw. kan ik jullie beiden succes toewensen.

En dat de beste mag winnen.

Lw. zal in deze oorlog nog geen partij kiezen.

Gegroet

Thomas
 
Bovenaan