DeletedUser62448
Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen
I. heeft vanaf het begin geen bondgenoten gehad & ook niet het doel gehad om er een aan te gaan.
Er is enkel gepolst hoe de situaties zaten & al snel kwamen wij erachter dat er al veel bondgenoten onstonden op een kleine wereld als W29.
Moeten wij de dupe worden van kinderen met een grote mond, die winnende partij zijn (stats) vanwege overmacht.?
Ik kom ik spelen voor een beetje uitdaging, die heb ik hier gevonden, super blij om te laten zien wat ik allemaal in huis heb, want ik heb nog niets van mijzelf laten zien op tribalwars.
Dat Mus & Oh No! bondgenoten zijn & samenwerken tegen I. geen problemen mee.
Overmacht is aan jullie zijde, hopelijk vinden jullie de uitdaging, anders snap ik niet waarom jullie deze overmacht creeëren. Het gaat tenslotte om de uitdaging, anders zou tw maar saai zijn.?
Zou het geen uitdaging zijn, zou het op internen lijken, gezien het makkelijk afgaat.
Wij c-w-b hebben ook internt ofwel, het was een fusie. gratis dorpen geeft niemand weg, maar dat blijft beperkt.
Het enige wat wij I. willen, is een leuke oorlog & wij wensen Mus. succes!
Maar wij hebben geen zin, in dit kleuterige gebrabbel, om van elke mug een olifant te maken.
Ikzelf kan om een geintje laggen, leuk die Igm's, maar zoals eerder vermeld.
Houdt het bij 1 & kom niet met 4 Igm's aanzetten wat hetzelfde doel heeft.
Want dat brengt irritatie & verveling op & dat ben ik zat.
Het feit is, dat Mus. nu eenmaal de meeste fans achter hen hebben staan.
Heel leuk allemaal, Daar heb ik geen problemen mee, maar ik zie geen reden om 3 pagina's vol te spammen vol negatieviteit, terwijl de fouten die I. maken, in elke stam voorkomt.
Mij zul je niet meer zien op het W29 AF (Naar Aanleiding Van).
Tenslotte krijg ik er enkel een hoge bloeddruk van
Mlicka
I. heeft vanaf het begin geen bondgenoten gehad & ook niet het doel gehad om er een aan te gaan.
Er is enkel gepolst hoe de situaties zaten & al snel kwamen wij erachter dat er al veel bondgenoten onstonden op een kleine wereld als W29.
Moeten wij de dupe worden van kinderen met een grote mond, die winnende partij zijn (stats) vanwege overmacht.?
Ik kom ik spelen voor een beetje uitdaging, die heb ik hier gevonden, super blij om te laten zien wat ik allemaal in huis heb, want ik heb nog niets van mijzelf laten zien op tribalwars.
Dat Mus & Oh No! bondgenoten zijn & samenwerken tegen I. geen problemen mee.
Overmacht is aan jullie zijde, hopelijk vinden jullie de uitdaging, anders snap ik niet waarom jullie deze overmacht creeëren. Het gaat tenslotte om de uitdaging, anders zou tw maar saai zijn.?
Zou het geen uitdaging zijn, zou het op internen lijken, gezien het makkelijk afgaat.
Wij c-w-b hebben ook internt ofwel, het was een fusie. gratis dorpen geeft niemand weg, maar dat blijft beperkt.
Het enige wat wij I. willen, is een leuke oorlog & wij wensen Mus. succes!
Maar wij hebben geen zin, in dit kleuterige gebrabbel, om van elke mug een olifant te maken.
Ikzelf kan om een geintje laggen, leuk die Igm's, maar zoals eerder vermeld.
Houdt het bij 1 & kom niet met 4 Igm's aanzetten wat hetzelfde doel heeft.
Want dat brengt irritatie & verveling op & dat ben ik zat.
Het feit is, dat Mus. nu eenmaal de meeste fans achter hen hebben staan.
Heel leuk allemaal, Daar heb ik geen problemen mee, maar ik zie geen reden om 3 pagina's vol te spammen vol negatieviteit, terwijl de fouten die I. maken, in elke stam voorkomt.
Mij zul je niet meer zien op het W29 AF (Naar Aanleiding Van).
Tenslotte krijg ik er enkel een hoge bloeddruk van
Mlicka