.:PM:. vs Sound!, GEK & co

DeletedUser66258

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Wat een vrindelijke toon zeg niveautje hoor!
 

DeletedUser66258

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Heeft Lw. oorlog met Mus?
 

DeletedUser65072

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Ik ben het eens met Space bison.
Snap wat hij bedoeld.

Maargoed succes iedereen die meedoet aan deze oorlog.
 

DeletedUser58575

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Het waren een beetje extreem veel snipes voor een trein, vond ik. Zelfste geld had dit een fake-nobletrein geweest om je os naar daar te lokken, om zo gemakkelijker je deff te laten verplaatsen.

Het was sowieso geen fake, want ze waren edel speed. En aangezien er maar 2 treintjes werden gestuurd, en dit de laatste was, viel er niet echt veel def te spreiden. Maar afgezien daarvan was het meer om aan te tonen hoe slecht het treintje was. Er zat eerst 1 snipe tussen, waarop ik tegen Signum zei: Maak er effe 10 van en trek een screenie, dat staat wat leuker :p
 

DeletedUser52950

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Je moet toch niet hypocriet komen doen? Wij hebben oorlog met Mus. , maar wij gaan geen partij kiezen? Slaagt dus op nix.

Beste

Er is geen enkele oorlogsverklaring naar mus. uitgegaan?

Meer zelf mus. probeert leden van Lw. en johnny te rekruteren.

Over oorlog en aanvallen is momenteel geen sprake.

Ik zou beetje meer je bronnen nakijken en wat vriendelijker reageren.
Lw. heeft momenteel geen enkele officiële oorlog op zijn naam staan.

Volgens mij ben jij serieus verkeerd geïnformeerd. Naar mijn weten is er nog nooit een aanval gebeurd tussen mus. en lw. En is onze oprichter juist dikke vriendjes met de meeste van hun leden.

Gegroet

Thomas
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Er is inderdaad geen oorlogsverklaring tussen Mus en Lw. De contacten tussen bepaalde spelers zijn voor zo ver ik weet zelfs vrij goed.
 

DeletedUser62448

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Ik zou hier wegblijven, maar dat lukt me niet na dit rapportje.
Gisteren werd ik uitgelachen voor het verkennen van zijn dorpen.
Alhoewel het bij mij altijd enorm zinvol is, maar dat zag men hier op het AF niet in & ze maakten er grapjas over.
Alhoewel, ik heel simpel weer een gratis dorpje meepik wat niet stacked stond door mus. terwijl ik weer op verkenninkspad was?

http://nl29.tribalwars.nl/public_report/24ca995795f8a12f1a1961600b5af1f1

Het is blijkbaar wel zinvol? kijk jongens, leuk om mij kritiek te leveren.
Maar als ik de volgende dag op de methode te werk ga waar de dag ervoor kritiek op is geleverd.
& er vervolgends winst mee uithaal &terug kijk op het gedrag gisteravond.
Dan ga ik toch echt denken.. Djeeezz What A Sad Kids.
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Let op je bloeddruk Mlicka.

En stacken op muur 12, is toch überhaupt niet verantwoord ;)?

Maar chapeau, je scouts hebben wat opgeleverd!
 
Reactiescore
38
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Ik kies de kant van Mus.!
Mus. is misschien wel wat kleiner, maar ik weet dat daar goede spelers zitten.
Ondanks de wat kleinere accounts door de latere startdata, zit daar een pak talent.

Veel succes aan beide kanten en ik zie wel hoe het uitdraait in c46. :D

*Ik zou het wel leuker gevonden hebben als het een oorlog van Oh No! en Mus. tegen Lw. en I. zou geweest zijn.
Op de kaart zou het een garantie zijn voor een spectaculaire strijd (Clicky). :D*
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

We kunnen enkel stacken wat aangegeven wordt. Ik heb meermaals aangegeven dat ik nog deff en backtimes klaar had staan maar niks gehoord.

Verder blijft het inderdaad belachelijk dat treintje van gisteren niet in 225ms en dat voor een nr 2. Maar je bent er nu wel zelf snel bij om anderen te veroordelen. Volgens mij was jij degene die mij al als noob verklaarde en een paar uur laten hetzelfde voor had. Maar toch proficiat met je winst tegen een speler die 10x zo klein is!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48745

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Beste

Er is geen enkele oorlogsverklaring naar mus. uitgegaan?

Meer zelf mus. probeert leden van Lw. en johnny te rekruteren.

Over oorlog en aanvallen is momenteel geen sprake.

Ik zou beetje meer je bronnen nakijken en wat vriendelijker reageren.
Lw. heeft momenteel geen enkele officiële oorlog op zijn naam staan.

Volgens mij ben jij serieus verkeerd geïnformeerd. Naar mijn weten is er nog nooit een aanval gebeurd tussen mus. en lw. En is onze oprichter juist dikke vriendjes met de meeste van hun leden.

Gegroet

Thomas

Je hebt inderdaad gelijk over die oorlog die er niet is, maar er is nooit geprobeerd leden van Lw. te rekruteren. Dat is al lange tijd geleden en dat kwam niet alleen vanuit de wil van de Musketiers
 

DeletedUser52950

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Beste

Mr Sjeeks, heeft gisteren naar 5 leden van ons en johnny (waar ik al van af weet) een Pm gestuurd met de vraag of ze wouden joinen.

Gegroet

Thomas
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Geluk met die toestemming daaro :p
 

DeletedUser62448

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

We kunnen enkel stacken wat aangegeven wordt. Ik heb meermaals aangegeven dat ik nog deff en backtimes klaar had staan maar niks gehoord.

Verder blijft het inderdaad belachelijk dat treintje van gisteren niet in 225ms en dat voor een nr 2. Maar je bent er nu wel zelf snel bij om anderen te veroordelen. Volgens mij was jij degene die mij al als noob verklaarde en een paar uur laten hetzelfde voor had. Maar toch proficiat met je winst tegen een speler die 10x zo klein is!

Een speler van nog geen 200k stacken maakt het ons lastiger, dan dat wij jou aan zouden vallen gezien jou aantal dorpen ons vele malen meer mogelijkheden boden. echter ligt noisecontrol gevaarlijk door ons cluster heen & is de dreiging groter, gezien het account door Mus. tegen ons gebruikt word.
Gisteren had Sverre de vv (right?) & die zullen jullie ook zeker wel hebben gehad. Geen idee hoe je erbij komt dat jullie enkel kunnen stacken.

Ach & wee.. een trein sturen is gewoon een instelling in opera wat het versturen van een trein automatischeerd.
Dat je ons daarop gaat afrekenen omdat wij het op een andere manier deden.
Je kunt ons afrekenen op de gestuurde treinen, maar wij kunnen jullie daarmee afrekenen waarom ze niet "allemaal" gesniped zijn.;)
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Is Sverre niet gewoon een bespeler van Vod Kanockers? Oftewel een stamgenoot van Noisecontroll ofwel geen Mus. speler ;).
 

DeletedUser44216

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Als ik nog had gespeeld was Mus. al lang niet meer :p
 
Bovenaan