.:PM:. vs Sound!, GEK & co

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Ik snap alleen het nut niet van deze propaganda want I. zal zich waarschijnlijk hier niks van aantrekken.
 

DeletedUser22635

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Dat zijn pro-tactics! Dat zijn geen fakes, hij heeft zijn def gewoon gelijkmatig opgesplitst en valt ermee aan!!!

Hij hoopt gewoon dat er gedogd wordt en dat hij op die manier die 4 dode edels van op Noisecontroll kan terugfarmen :D
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Ik snap alleen het nut niet van deze propaganda want I. zal zich waarschijnlijk hier niks van aantrekken.

Mijn doel met dit topic was wat leven in de brouwerij te brengen. :)
Kampen beginnen zich te vormen, kaarten worden geschud,... wereld 29 begint interessant te worden.

Deze kleine oorlog is de eerste van hopelijk een lange en mooie strijd tussen de verschillende kampen.
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Leuk om al deze Crap te lezen, terwijl Mus. grotere verliezen leidt dan I.
Mischien moet Apuz zijn defense in Amalthea steken, I.P.V de omliggende spelers van c-w-b?
Leuk al die grootspraak, maar kom niet met Crap. we weten allemaal wie de overmacht heeft & dat blijkt noch genoeg te zijn. ondanks de steun van Oh No! lijkt het nog niet genoeg te zijn voor Mus.
De verliezen aan Mus. kant zijn vele malen groter dan I. leidt & dat blijkt alweer aan de aanval op almathea.
Laat eerst maar eens zien wat jullie waard zijn;)


Meer verliezen? Walle2004 begint met halve clears aan te vallen. :)
En de hulp van oh no!? Oh no! heeft onze hulp gevraagd tegen I. maar blijkbaar is het kleine Mus. een groter gevaar aangezien Oh no! geen oorlogsverklaring heeft gekregen.
 

DeletedUser44415

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Meer verliezen? Walle2004 begint met halve clears aan te vallen. :)
En de hulp van oh no!? Oh no! heeft onze hulp gevraagd tegen I. maar blijkbaar is het kleine Mus. een groter gevaar aangezien Oh no! geen oorlogsverklaring heeft gekregen.

Wij zijn een groter dreigement tegenover I., & zijn een beetje bang. That's all... :p

Ook als Oh No! alle stammen waar ze aanvallen uit moeten voeren of krijgen, een oorlogsverklaring moeten aangeven, dan zou dit forum volstaan :p.

Het verleden zit dus zo dat I. & In! niet altijd de beste maatjes waren geweest, & bij deze diplomatie is er ook niets verbetert geweest sedert de fusie. Vroeger was er geen sprake van oorlog, nu dus ook niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Leuk om al deze Crap te lezen, terwijl Mus. grotere verliezen leidt dan I.
Mischien moet Apuz zijn defense in Amalthea steken, I.P.V de omliggende spelers van c-w-b?
Leuk al die grootspraak, maar kom niet met Crap. we weten allemaal wie de overmacht heeft & dat blijkt noch genoeg te zijn. ondanks de steun van Oh No! lijkt het nog niet genoeg te zijn voor Mus.
De verliezen aan Mus. kant zijn vele malen groter dan I. leidt & dat blijkt alweer aan de aanval op almathea.
Laat eerst maar eens zien wat jullie waard zijn;)

Hoezo wij leiden grotere verliezen? Volgens mij staan we in de stats als stam toch netjes voor hoor wat je ook wilt beweren. En logisch dat we wat troepen verliezen, het is een oorlog of niet? Er zijn vast nog geen troepen van I. gesneuveld.

Verder begrijp ik dat het erg frustrerend is dat je een speler van 180k niet de baas kan gezien je puntenaantal en we vooraf al als noob verklaard werden. Ondanks je vriendelijk verzoek om ons defence plan te wijzigen kan ik er na enige overweging helaas toch niet op in gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58575

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Denberre, trek het je niet aan, hij is te druk met halve clears naar Noisecontroll sturen. Logisch toch dat hij wil dat je je def daar niet neerzet?
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Wij zijn een groter dreigement tegenover I., & zijn een beetje bang. That's all... :p

Ook als Oh No! alle stammen waar ze aanvallen uit moeten voeren of krijgen, een oorlogsverklaring moeten aangeven, dan zou dit forum volstaan :p.

Het verleden zit dus zo dat I. & In! niet altijd de beste maatjes waren geweest, & bij deze diplomatie is er ook niets verbetert geweest sedert de fusie. Vroeger was er geen sprake van oorlog, nu dus ook niet.

Wij hebben de oorlogsverklaring gekregen, niet zelf uitgevaardigt.
Ik stel mij inderdaad nog altijd de vraag: waarom enkel Mus.?

Wij zijn op de vraag van een bondgenoot ingegaan om hun te helpen tijdens een massa.
Deze hebben we zo goed als mogelijk uitgevoerd al waren we er te laat bij om het helemaal perfect uit te voeren.
Nu heeft I. ons de oorlog verklaart en we dragen deze verantwoordelijkheid helemaal, meer zelfs we verwelkomen ze. Wij zijn het beu om kleine spelers te edelen en vriendjes te zijn met zoveel mogelijke mensen.

Echter zijn mijn ogen nu op Oh No! gericht...
 

DeletedUser58575

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Het zou absoluut leuk zijn als Oh No! nu Mus. gaat aanvallen! Ik bedoel, het zou een naaistreek zijn, maar wel een briljante klucht :p
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Wij hebben totaal geen front met Mus. :p

Ik heb 't idee dat Mrsjeeiks ons een oorlog probeert aan te naaien :eek:
 

DeletedUser58575

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Dat doet er niet toe. Front of niet, gewoon clearen jonguh!
 

DeletedUser58575

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Jij snapt het! :bijl::bijl:
 

DeletedUser53131

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

jeroen jij met je waanzinnige ideeën :D

bitch <3
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Ik zal jou eens vereren met wat bezoekjes :D
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Graag! :D Volgende week staan er koekjes klaar.
 

DeletedUser17680

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Lw. was jaloers op deze post dus hebben ze ook maar de oorlog verklaart in de hoop dat ze er ook één maken voor hun!

Space kip waar heb je het over?
Het is geen geheim dat wie er aan enkele leden van Mus. komt die komt aan Lw, maar van een oorlogsverklaring is geen sprake...
 

DeletedUser44415

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Wij hebben de oorlogsverklaring gekregen, niet zelf uitgevaardigt.
Ik stel mij inderdaad nog altijd de vraag: waarom enkel Mus.?

Wij zijn op de vraag van een bondgenoot ingegaan om hun te helpen tijdens een massa.
Deze hebben we zo goed als mogelijk uitgevoerd al waren we er te laat bij om het helemaal perfect uit te voeren.
Nu heeft I. ons de oorlog verklaart en we dragen deze verantwoordelijkheid helemaal, meer zelfs we verwelkomen ze. Wij zijn het beu om kleine spelers te edelen en vriendjes te zijn met zoveel mogelijke mensen.

Echter zijn mijn ogen nu op Oh No! gericht...

Het motiveert natuurlijk alleen maar de spelers. Sowieso dat jullie ogen nu op ons gericht zijn, zo boeiend is I. blijkbaar niet :p.

Het zou absoluut leuk zijn als Oh No! nu Mus. gaat aanvallen! Ik bedoel, het zou een naaistreek zijn, maar wel een briljante klucht :p

Dat zou eventueel wel eens kunnen gebeuren wanneer I. uit de kaart gespeeld is.

Wij hebben totaal geen front met Mus. :p

Ik heb 't idee dat Mrsjeeiks ons een oorlog probeert aan te naaien :eek:

Ik zal voor jullie duimen :cool:
 
Bovenaan