DeletedUser
Guest
Ja maar die heeft al opgegeven 
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Bovendien ging het om WiFi vs ns.
Waar duidelijk WiFi aan de winnende hand is en ns nog geen enkele speler van ons weggevaagd heeft.
Waar duidelijk WiFi aan de winnende hand is en ns nog geen enkele speler van ons weggevaagd heeft.
Wat dat betreft mag er best wel een beetje eer hier gaan naar Sandor of Absurd. Die blijven gewoon zitten op hun plek ondanks dat de stam al genoeg verliezen geleden heeft en rennen niet weg naar een andere stam of iets dergelijks.
Ummh nee, maar wie word er weggebashd op dit moment?
Oh zie hem stoer doen.
Eindelijk maar toch, 8 stammen later hebben ze eindelijk een oorlog gevonden waarin ze voor staan, chapeau.
Geniet er maar lekker van, zodra D weer voor de deur staat, zullen jullie weer een ''blanco'' papiertje aan oorlogstats hebben![]()
Je vind jezelf nogal wat!
Kijk, dit is nou een come-back waarmee we een discussie kunnen voeren![]()
Wacht maar tot we een |D| |D| oss op jullie WiFi router uitvoeren, dan is ie stuk!
Wat dat betreft mag er best wel een beetje eer hier gaan naar Sandor, zodoenwedat of Absurd. Die blijven gewoon zitten op hun plek ondanks dat de stam al genoeg verliezen geleden heeft en rennen niet weg naar een andere stam of iets dergelijks.
Over een week ook nog ?Volgens mij gingen ze aan de wandel.
Over een week ook nog ?Volgens mij gingen ze aan de wandel.
@draakje. Ik ben benieuwd naar jullie legendarische oorlogsvoering.
Wat een fun, al die spelers met een grote mond op het AF. Jammer dat ze dit meestal nooit weerspiegelen in het spel zelf (;