=PM= Vs. Radium

  • Topicstarter Topicstarter DeletedUser20781
  • Startdatum Startdatum
Bovendien ging het om WiFi vs ns.

Waar duidelijk WiFi aan de winnende hand is en ns nog geen enkele speler van ons weggevaagd heeft.
 
Bovendien ging het om WiFi vs ns.

Waar duidelijk WiFi aan de winnende hand is en ns nog geen enkele speler van ons weggevaagd heeft.

Kom op zeg, jullie zijn nu al 3-4x een nieuwe stam gestart. Wacht enkele maanden voordat je op het af aan komt zetten met het 'oh wij zijn zo goed' praatje ;).
 
What he said. Het is gewoon nog Ordo/Tables/.Pi/WiFi hoor. Gewoon een andere naam..

Stelletje statsontduikers!
 
Wat dat betreft mag er best wel een beetje eer hier gaan naar Sandor, zodoenwedat of Absurd. Die blijven gewoon zitten op hun plek ondanks dat de stam al genoeg verliezen geleden heeft en rennen niet weg naar een andere stam of iets dergelijks.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat dat betreft mag er best wel een beetje eer hier gaan naar Sandor of Absurd. Die blijven gewoon zitten op hun plek ondanks dat de stam al genoeg verliezen geleden heeft en rennen niet weg naar een andere stam of iets dergelijks.

Daar moet ik je gelijk in geven
 
Ummh nee, maar wie word er weggebashd op dit moment?

Bovendien ging het om WiFi vs ns.

Waar duidelijk WiFi aan de winnende hand is en ns nog geen enkele speler van ons weggevaagd heeft.

Oh zie hem stoer doen.
Eindelijk maar toch, 8 stammen later hebben ze eindelijk een oorlog gevonden waarin ze voor staan, chapeau.
Geniet er maar lekker van, zodra D weer voor de deur staat, zullen jullie weer een ''blanco'' papiertje aan oorlogstats hebben :rolleyes:
 
Oh zie hem stoer doen.
Eindelijk maar toch, 8 stammen later hebben ze eindelijk een oorlog gevonden waarin ze voor staan, chapeau.
Geniet er maar lekker van, zodra D weer voor de deur staat, zullen jullie weer een ''blanco'' papiertje aan oorlogstats hebben :rolleyes:

Je vind jezelf nogal wat!
 
We zullen het zien, als het uiteindelijk toch blijkt dat Wifi in tegenstellingen tot de vorige keren wel doordrukt dan mag je ze daar best een schouderklopje voor geven, los van het feit hoeveel stammen ze hebben opgericht en laten vallen.
 
Wacht maar tot we een |D| |D| oss op jullie WiFi router uitvoeren, dan is ie stuk!
 
Wat dat betreft mag er best wel een beetje eer hier gaan naar Sandor, zodoenwedat of Absurd. Die blijven gewoon zitten op hun plek ondanks dat de stam al genoeg verliezen geleden heeft en rennen niet weg naar een andere stam of iets dergelijks.

Over een week ook nog ? :o Volgens mij gingen ze aan de wandel.

@draakje. Ik ben benieuwd naar jullie legendarische oorlogsvoering.
 
Over een week ook nog ? :o Volgens mij gingen ze aan de wandel.

@draakje. Ik ben benieuwd naar jullie legendarische oorlogsvoering.

'Onze legendarische oorlogsvoering'... Ben je de Serve en .Pi tijd nu alweer vergeten? Volgens mij was jij onderdeel van beide stammen dus heb jij deelgenomen aan beide oorlogen, welke allebei bizar eenvoudig werden gewonnen door |D|. Gaat er nu een belletje rinkelen over onze oorlogsvoering?

En wat betreft het eerste punt, ik denk dat jij gewoon vanaf nu niet meer zinnen moet posten met daarin 'Ik denk' of 'volgens mij'. Elke keer als jij je hersenen gaat gebruiken dan gaat het namelijk compleet verkeerd.

De tijd van denken is voor jou voorbij.
 
Wat een fun, al die spelers met een grote mond op het AF. Jammer dat ze dit meestal nooit weerspiegelen in het spel zelf (;
 
Wat een fun, al die spelers met een grote mond op het AF. Jammer dat ze dit meestal nooit weerspiegelen in het spel zelf (;

Weet je wat ook fun is.. Mensen die op het forum opeens komen zonder enige voorkennis van de wereld. :D
 
Terug
Bovenaan