Is het niet makkelijker de stam op te heffen ipv telkens een lid te kicken? Anders moet PM om de paar dagen weer eentje kicken omdat ze geownd zijn, stam opheffen is makkelijker!
Hele versimpeling van wat er daadwerkelijk gebeurd.
Zal mijn kant even vlug uitleggen. De afgelopen maanden hebben ik en mijn co Bryan talloze vv's gedraaid om de inactiviteit binnenin =PM= te verschuilen. Wat gezien de omstandigheden nog enigszins fatsoenlijk ging maar de afgelopen weken werden we flink genaaid door de spelers op Lunchtime en Izback. Die ook maar gewoon vertrokken bij de eerste aanvallen en waarop |D| dagenlang op een leeg account kon beuken, waarbij we ons op Lunchtime als vv nog enigszins hebben kunnen herpakken maar op Izback is de vv verbroken en aan |D| gegeven.
Nou ben ik de afgelopen week op vakantie geweest en had mijn co Bryan het te druk om fatsoenlijk te kunnen vv-en en dat valt dus duidelijk te zien. Niet dat er in mijn ogen op de lange termijn een ander resultaat was geweest, daarvoor is de strijd simpelweg te oneerlijk maar dan was het voor beide partijen wel een heel stuk leuker geweest!
Dat neemt natuurlijk niets weg van het feit dat |D| een ontzettend goeie stam is en erg goed geleid word, waarvoor mijn complimenten. Waar Radium ook nog achter gaat komen als ze vast liggen in de rim straks
Mvg,