Plox Vs. Hunnen

Reactiescore
116
3 spelers van de Hunnen naar Sick.
 

DeletedUser

Guest
Zodat je net niet tijd genoeg had om tegen te stemmen, of wat? :D

Het account kingjelle heeft wel aangegeven het een groot risico te vinden, ik heb een verstandige medespeler :):p.

Aan de andere kant kan Sick. met een activiteitsscore van 100% en een gemiddeld veel hoger niveau dan dat van de vroegere stam Hunnen het zich ook veroorloven spannende dingen te doen en uitdaging op te zoeken ;).
 
Reactiescore
116
Het zullen zeker aanwinsten zijn, betwijfel ik niet. Maar ze legden nog al regelstjes op, waar we niet mee konden lachen :). En we wouden graag ook eens aan Stuurboord zijn deur kloppen maar targets genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Het zullen zeker aanwinsten zijn, betwijfel ik niet. Maar ze legden nog al regelstjes op, waar we niet mee konden lachen :). En we wouden graag ook eens aan Stuurboord zijn deur kloppen maar targets genoeg.

Achja, iedere stam en iedere speler maakt fouten, de betere leren er van, en komen daar sterker uit :).

Mochten we ooit bij elkaar gaan aankloppen als stam ben ik er zeker van dat er weer een leuk topic op het AF komt, of niet? ;)

Wat dit topic betreft kan geconcludeerd worden dat Plox deze oorlog met overmacht gewonnen heeft, en wat uit de anonimiteit is getreden :).
 
Reactiescore
116
Bekend waren we niet, en werken goed samen als stam. We zullen in de toekomst zien of we de top aankunnen :).
 

DeletedUser

Guest
PloX in oorlog!

Voor het eerst in maanden dat ik nog eens langskom op dit AF stel ik vast dat mijn kleine stammetje vrede heeft gesloten met de (de andere) topspelers in de buurt en is uitgebouwd tot een top 10 stam. Hiervoor mijn complimenten jongens! ;)

Ik heb eventjes de relaas van deze oorlog doorgenomen en het leek me eerder een rondje redenen zoeken waarom deze oorlog niet verliep/verloopt (Ik ben niet zeker wat ik hier moet typen, ik zit al lang niet meer ingame). Ik vrees dat er weinig inbreng gaat kunnen komen dus op het ingame gedeelte, maar op wat ik hier las kan ik zeggen: waar is de tijd van de snedige analyses heen jongens?

De tijden van speculatie en complottheorieen? (Mooie tijden :rolleyes:)
Twee man overgestapt? Kregen ze daar koekjes? Werden hun hemden gratis gestreken? Of desnoods ietwat serieuzer...

Ik hoop dat ik nog meer mag zien van deze stammen hier, al trek ik me nu op zijn minst weer enkele dagen terug in de donkere krochten van alles wat niet met Tribalwars heeft te maken.
 

DeletedUser52174

Guest
Ik haat mensen die klagen terwijl ze zelf niks te veranderen hebben.
 

DeletedUser24056

Guest
PloX in oorlog!

Voor het eerst in maanden dat ik nog eens langskom op dit AF stel ik vast dat mijn kleine stammetje vrede heeft gesloten met de (de andere) topspelers in de buurt en is uitgebouwd tot een top 10 stam. Hiervoor mijn complimenten jongens! ;)

Ik heb eventjes de relaas van deze oorlog doorgenomen en het leek me eerder een rondje redenen zoeken waarom deze oorlog niet verliep/verloopt (Ik ben niet zeker wat ik hier moet typen, ik zit al lang niet meer ingame). Ik vrees dat er weinig inbreng gaat kunnen komen dus op het ingame gedeelte, maar op wat ik hier las kan ik zeggen: waar is de tijd van de snedige analyses heen jongens?

De tijden van speculatie en complottheorieen? (Mooie tijden :rolleyes:)
Twee man overgestapt? Kregen ze daar koekjes? Werden hun hemden gratis gestreken? Of desnoods ietwat serieuzer...

Ik hoop dat ik nog meer mag zien van deze stammen hier, al trek ik me nu op zijn minst weer enkele dagen terug in de donkere krochten van alles wat niet met Tribalwars heeft te maken.

Ben jij dé Evert II van W5?
 

DeletedUser

Guest
@ Rukurt: ik was alleszins de oprichter van de account en heb er ook erg lang op gespeeld ginder.
Geen idee of de account ginds nog bestaat of dergelijke, al ben ik er mee gestopt ten tijde van FFFL.

@ Insane: Love ya too.
 

DeletedUser21032

Guest
Sinds wanneer ben ik zo legendarisch dat ik een fanstam heb?
 
Bovenaan