Plox Vs. Hunnen

DeletedUser52014

Guest
Even vanuit plox' kant over het artikel..
Het artikel over de hunnen is uiteraard door ons ook gelezen.
En het was omdat wij meer informatie over de hunnen hadden voor ons misschien een kleine motiverende factor om het tegendeel te gaan bewijzen..
Maar het is natuurlijk nooit de directe aanleiding geweest om de hunnen aan te vallen..
Overigends was het artikel een prima weergave van wat de hunnen aan de buitenwereld presenteerde, glenn wist niets over de diplomatische betrekkingen,
en dat mag je hen niet kwalijk nemen.. De aanleiding is toch voornamelijk de berichtenwisseling met stuurboord en het feit dat ze direct aan ons grensde..
Er waren al een tijdje spanningen tussen PloX en De hunnen voorafgaand aan deze oorlog die het zover hebben laten komen..

Hopelijk kan ik hiermee meteen de discussie over het artikel sluiten, haha.

-Skypiea
 

DeletedUser

Guest
@Jurjen,

Ik vind het wel grappig dat je mijn stam zo afkraakt ^^
Je hebt idd via die vv van marja een speler voor 70% de grond in geboord, op dat moment stond die speler tijdelijk onder VV en later ook nog dor mij... slechte Os toevoer dus ^^
Verder hadden wij om eerlijk te zijn ook geen tegenaanvallen verwacht, vooral als je kijkt naar de stand van PloX die hebben 0 tegenaanvallen gehad. Wij krijgen er gelijk een stuk of honderd op nou niet bepaald de sterkste leden van de stam en die vechten zelf ook terug. Ik geef toe dat die trein een behoorlijke fout is/was maar dan moet je ook niet zeggen dat je net zo goed dorpen leeg had kunnen zetten, want tot nu toe heb jij maar met 1-2 spelers kennis gemaakt?
Het was ongecoördineerd, de Os had lange looptijden en kwam pas aan toen jij die speler al had gecleard....
verder kwamen de eerste aanvallen op jou 38 uur nadat de oorlog was verklaard... genoeg tijd om jouw dorpen vol te proppen waardoor het jou dus ook maar 2 dorpen heeft gekost. Ik heb geen zin om mensen hier af te kraken of zelf afgekraakt te worden maar als je conclusies trekt doe het dan wel als je met alle 19 leden kennis hebt gemaakt?
Tot nu toe heeft 1,6/17,6mill jou licht aangevallen op enkele dorpen, door je VV is er nu 1 ff buiten spel (ofc een van de laagste)... dan zou ik tbh nog geen conclusies trekken... geen wonder dat je dat dan wint hè, 1,2mill+1,9mill tegen 3 frontspelers die jouw eigen punten bij elkaar net aan redden ^^

nogmaals, ik hou niet van gezeik op Jurjen, hijs een ervaren speler wss meer ervaring dan het grootste gedeelte bij ons maar ik hou er niet van dat hij te snel conclusies trekt.
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik al aangaf. Ik verwacht dat jullie, als jullie een beetje doorzetten met de hele stam mij echt wel weg krijgen, ervan uitgaande dat ik in m'n eentje opereer.

Inderdaad, als je 17mil tegen 2mil zegt dan moet dat toch wel lukken :) Dus wat dat betreft niets dan lof, ik verwacht momenteel dat jullie mij gaan verslaan!

Jullie technische kwaliteiten kan ik verder alleen beoordelen op jullie resultaten tot nu toe. Tevens op de spelers die aan de aanval mee doen tot nu toe, en aan mij grenzen. Als je aangeeft dat de zwakkere spelers bij mij liggen... Waarom kies je dan deze oorlog uit? Lijkt me niet zo'n slimme keuze :)
 

DeletedUser52174

Guest
Ik denk dat we met JurjenNxs een goede aanwinst voor het AF hebben.

Ik ben erg te spreken over je manier van posten en discussiëren;)
 

DeletedUser

Guest
idk, zoals ik al 10x heb gezegd hadden we weinig tegenstand verwacht, helaas kregen wij net de pro actieve kern toegewezen om aan te vallen XD
Plox heeft het wat dat betreft iets makkelijker.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat we met JurjenNxs een goede aanwinst voor het AF hebben.

Ik ben erg te spreken over je manier van posten en discussiëren;)

hij zegt tenminste waar het op staat met goed onderbouwde argumenten, en hij houd het beleefd ^^
vind het dan ook wel jmmr dat we hem moeten opruimen, lijkt me prima kerel
 

DeletedUser52174

Guest
hij zegt tenminste waar het op staat met goed onderbouwde argumenten, en hij houd het beleefd ^^
vind het dan ook wel jmmr dat we hem moeten opruimen, lijkt me prima kerel

Opruimen? Ik zou dat woord als ik jou was niet gebruiken. JurjenNxs lijkt me een uitstekende speler die zich niet zomaar laat 'opruimen'.
 

DeletedUser

Guest
dat heb ik ook al 20x gezegd, het enige probleem is dat we met 17mill op in principe dus alleen op Jurjen afgaan, redwatch staat onder VV van stuurboord en marja onder Jurjen's VV. Dus tja... lijkt me simpele keus. =/
 

DeletedUser24056

Guest
dat heb ik ook al 20x gezegd, het enige probleem is dat we met 17mill op in principe dus alleen op Jurjen afgaan, redwatch staat onder VV van stuurboord en marja onder Jurjen's VV. Dus tja... lijkt me simpele keus. =/

Opruimen is dus geen goed woord. Je geeft daar geen antwoord op hè! Jurjen is in mijn ogen (ik ken hem nog niet bijzonder lang, en dan ken ik hem alsnog alleen van twstats ed) een van de betere spelers op W20. Je woordkeuze voor 'opruimen' is niet terecht, doet Jurjen tekort en is daarom niet erg respectvol.

Daar heb je gelijk in Tim. ;)

Mod! 1 punt vanwege het gebruiken van RL-namen.
 

DeletedUser

Guest
Ze mogen best opruimen zeggen hoor :) Alleen zou dan wel netjes zijn dat zo ook werkelijk mij aanvallen, ipv voor vv accounts te gaan die toch niks terug kunnen doen...

Kan nu wel zonder me schuldig te voelen snipen met clears... Da's toch wel weer grappig.
 

DeletedUser24056

Guest
Ze mogen best opruimen zeggen hoor :) Alleen zou dan wel netjes zijn dat zo ook werkelijk mij aanvallen, ipv voor vv accounts te gaan die toch niks terug kunnen doen...

Kan nu wel zonder me schuldig te voelen snipen met clears... Da's toch wel weer grappig.

Hmmm... Ik vind opruimen denigrerend klinken. Ben wat dat betreft dan ook wel een zeikerd haha!:D]
Maar het is naar jou gericht en jij vindt het geen probleem, dus dan is er geen probleem:p
 

Deleted User - 279661

Guest
Uhm, even voor de duidelijkheid. Bertje big hier is niet van de Hunnen, en zal dat ook nooit zijn :) Bertje Big heeft voor het overgrote deel van De Hunnen, net als voor STN en anderen, toch altijd eerder als grote vijand te boek gestaan. Wat Joser daar ook van mag denken.


Nou ik heb ervan gedacht wat stuurboord wilde dat ik ervan dacht,zijn voortdurende pogingen om aanvallen op hem af te houden en de schijn te wekken dat het een en dezelfde was.
Bovendien na al de schofferingen van stuurboord na het einde van onze BG,maakte het voor mij niet uit of het dezelfde was of niet,heb ze wel gezien als hetzelfde laken en pak en het opblazen van de Stam door de oorlogsverklaring en diens inhoud heeft stuurboord ook aan zichzelf te danken,de club die namelijk vertrokken is naar Forza geloofde het verhaal ook ten dele,dus een Hun die vv doet van Tanuzzo,die ze zien als grootste vijand is toch moeilijk met elkaar te rijmen,maar deed gecombineerd met de aanvallen van Plox wel zijn werk.
En als laatste voor jouw niets dan respect Jurjen,altijd gehad en zal ik ook altijd blijven houden jij hebt altijd oprecht de relatie met ons in stand gehouden en op eerijke basis met ons gedealed
 

DeletedUser

Guest
Opruimen is dus geen goed woord. Je geeft daar geen antwoord op hè! Jurjen is in mijn ogen (ik ken hem nog niet bijzonder lang, en dan ken ik hem alsnog alleen van twstats ed) een van de betere spelers op W20. Je woordkeuze voor 'opruimen' is niet terecht, doet Jurjen tekort en is daarom niet erg respectvol.



Mod! 1 punt vanwege het gebruiken van RL-namen.

Hij zegt dat hij hem moet opruimen niet dat hij dat even gaat doen toch...

@Killercookie: Ik vind het aantal punten van de spelers die naast jurjen liggen nit relevant. De voorsprong in punten van jurjen is namelijk in verloop van tijd opgebouwd door verschil in kwaliteit. Waren die spelers dus goed genoeg om Jurjen te verslaan hadden ze ook net zoveel punten gehad, of in iedergeval wat meer in de buurt geweest.
 

DeletedUser

Guest
zal idd niet makkelijker worden, en onrespectvol is het idd. Opruimen was zekers niet het juiste woord, een aangezien de stats en het feit dat hij treintjes blijft snipen (niet leuk =S) kan ik het beter forumuleren als: langzaam uitdunnen van zijn troepen door een oneerlijke strijd van 17vs2mill.

@quietly, klopt, daarom schiet het voor ons ook niet echt op, de grotere spelers van ons die kunnen matchen met Jurjen kunnen niet meedoen vanwege een 60 uur looptijd ^^. die liggen te veel noordelijk...

Verder moet ik wss nu 's nachts gaan edelen want wordt het gesnipe nu al zat >.<
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een aantal berichten in dit topic verwijderd, aangezien deze niet meer relevant waren aan het onderwerp. ;)

Verder kunnen klachten over weekbladreporters naar volgend e-mailadres opgestuurd worden: tw-weekblad@innogames.de
Je hoeft dat dus niet in dit topic te bespreken. ;)
 
Reactiescore
116
hij verziekt de boel hier, voor mijn part halen ze dit er weer af...

to the point weer jongens?
 

DeletedUser

Guest
Weinig meer te vertellen denk ik.
De oorlog lijkt gewonnen door Plox met als resultaat dat Hunnen uit elkaar valt...
 

Deleted User - 279661

Guest
over het recht een reporter aan te vallen als ze dreigt haar positie te misbruiken ... maar blijkbaar is TW het er zelf niet mee eens dus censureren ze de boel met een ;).... maar goed , laat je maar voor de gek houden ..

ik ben weg ...

En deze persoon noemt mij ziek,is toch wel weer een klassiek geval van projectie en wat internen betreft,als je eerst vv accounts gebruikt tot ze niet meer kunnen,na 120 dagen en dan van accounts met 5 dorpen er accounts van 50 of meer van maakt,waaron zou je dan niet een deel van mogen internen,maakt het spel alleen maar leuker,zeker omdat ze op een kleine speler geen speler verwachten die hun dorpen afhandig maakt,zoals ook bertje regematig heeft ondervonden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
372
over het recht een reporter aan te vallen als ze dreigt haar positie te misbruiken ... maar blijkbaar is TW het er zelf niet mee eens dus censureren ze de boel met een ;).... maar goed , laat je maar voor de gek houden ..

ik ben weg ...

Achja, het zou niet 'volgens de regels' zijn als Glenn dat zou doen denk ik hoor. Ik vind wel dat je er een ongelofelijk groot punt van maakt, terwijl het volgens mij vrijwel om niets ging... Maar sommigen hebben er gewoon aanleg voor, ik kan van een mug een dode mug maken maar jij kiest blijkbaar voor een olifant :p
 
Bovenaan