Plox Vs. Hunnen

Deleted User - 279661

Guest
Weinig meer te vertellen denk ik.
De oorlog lijkt gewonnen door Plox met als resultaat dat Hunnen uit elkaar valt...

Lijkt me een voorbarige conclusie is zeker niet het laatste wat we van de Hunnen gezien hebben ,als de shock voorbij is,zal er nog flink over en weer aangevallen worden.
Alles wat nu nog in de Hunnen zit is vrij taai en moeilijk neer te halen
 

DeletedUser

Guest
Jurjen is een eenmansleger... heeft de VV van peutie, marja en redwatch.... en dan zijn eigen account nog o_O
hij beukt atm lkkr met 4 legers op ons in =)
 

Deleted User - 279661

Guest
Jurjen is een eenmansleger... heeft de VV van peutie, marja en redwatch.... en dan zijn eigen account nog o_O
hij beukt atm lkkr met 4 legers op ons in =)

Daarom it ain´t over tilll the fat lady sings en die heeft nog lang niet gezongen,gaat nog heel wat aria´s duren
 

DeletedUser

Guest
gelukkig 24/7 hiero ^^
krijg atm nog 15 aanvallen binnen voor morgen ochtend....

en dan maar zeggen dat Enjoy. niets uitvoerd.... mensen moeten is naar meer dingen kijken dan alleen overnamens ^^
Jurjen overnemen of die gluesniffer... ''klein'' verschil...
 
Reactiescore
116
Jurjen is inderdaad moeilijker maar na verloop van tijd zal je daar ook resultaat zien of dat hoop ik toch :). De oorlog is zeker niet voorbij maar er zijn al grote slagen gestreden, nu komen we tegen de actievere kern buiten enkele vv's die ook gedaan worden door enkele Hunnen spelers.
Jammer van de vele stamverlaters.. Maar dat moeten we erbij nemen.


De co op sky.
 

DeletedUser

Guest
We zijn nog geen 2 weken bezig en van hunnen is 3,5mill over....
Kan de w20 reporter een volgende stam ff aanprijzen met een stukje in het weekblad ^^
misschien werkt het wel een 2e keer :D
 

DeletedUser40402

Guest
We zijn nog geen 2 weken bezig en van hunnen is 3,5mill over....
Kan de w20 reporter een volgende stam ff aanprijzen met een stukje in het weekblad ^^
misschien werkt het wel een 2e keer :D

Er is een verschil tussen aanprijzen en omschrijven hoor ;).
 

DeletedUser24056

Guest
Ik prijs niets aan. Ik probeer puur objectief te schrijven. Maar blijkt het oordeel negatief, is het een zeikstuk, en is het positief, is het een aanprijzing.

T'is ook nooit goed..:p
 

DeletedUser

Guest
Ik prijs niets aan. Ik probeer puur objectief te schrijven. Maar blijkt het oordeel negatief, is het een zeikstuk, en is het positief, is het een aanprijzing.

T'is ook nooit goed..:p

Er is niks mis met een zeikstuk of een aanprijzing.

Maar prijs maar gewoon een stam aan, want als dat bij elke stam zo gaat als bij Hunnen, werkt dat niet in het voordeel^^
 

DeletedUser

Guest
Er lijken hier mensen wel de aanname te maken dat het nu verdwijnen van De Hunnen een voordeel is. Denk dat dat ze nog kan tegenvallen.
 

DeletedUser56594

Guest
Jurjen en DingoDog zijn al naar Sick. Stuurboord zal ongetwijfeld volgen!
 

DeletedUser

Guest
tja als stammen steeds iedereen gaan uitnodigen wordt er nooit een oorlog afgerond XD
 
Bovenaan