Plague fusie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
zowat dat hij/zij geen hoofdletters gebruikt zowat dta hji zji de letters verkeerd zet zowat dat hu of ho of ha niet goed nl kan schrijven zowat dat hij een ander een klein kind noemt.
lekker laten gaan en dan straf je hem/haar gewoon ingame af door hem/haar van de kaart te vegen

als ik 10 topics lees staan er in 9 zeker 1 of 2 reactie van zogenaamde pro,s die weer een domme opmerking moet plaatsen over iemand zijn typvaardigheid.

Beoordeel een speler niet op zijn zeggen en of typ kunsten beoordeel een speler op zijn spel kwaliteiten en hij/zij die dat niet kunnen:rolleyes:

zip it en hou je op de achtervlakte door te lezen en verder niks
niemand zit hier op stomme en domme schapen te wachten die niks anders kunnen dan dom doen daar hebben we er in denhaag al genoeg van (zie politiek):D

Kun jij naast onduidelijk typen ook niet lezen? Ik beoordeel hem helemaal niet over zijn TW ''kunsten'' ik zei:
Ga a.u.b. normaal leren schrijven/typen.

Dat jij dan als een dom ''schaap'' een heel verhaal op komt halen, omdat ik vraag of hij niet normaal kan typen zodat het wat duidelijker te lezen is, ligt bij jou. En als iemand dan zoiets zegt:

zip it en hou je op de achtervlakte door te lezen en verder niks
Voel ik me helemaal verplicht te reageren, en hem wat bij te brengen.

Dan maar on topic: Dit!! :p
DsD vs. Plague oorlog
 

DeletedUser

Guest
Haha, het viel misschien niet op maar hij zei 'Jullie stam' en 'Jullie' . Daarmee bedoelt hij dus gewoon jullie stam:eek:
En het kwam vanuit jullie stam.
What a revelation!

ik versta onder jullie iets anders... jullie vind ik iedereen uit de stam ;) maar over jullie stam heb je gelijk :)

en chaoz15

zoals ik al zei ik typ zoals ik nu typ en als je daar problemen mee hebt lees je het maar niet aangezien ik blijf antwoorden ;)

+ dit topic heet Plague fusie? en heeft dus niks te maken met DsD vs Plague oorlog
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.735
Hehe met dat van beter zijn doelde ik niet op de rang maar de samenwerking enzovoort. Dat van dat wij nog steeds 1e staan doelde op hun actie dat ze in een keer hopeloos gingen recruiten.
Dit zijn 2 andere dingen dus misschien in het vervolg wat beter lezen.:rolleyes:

Neem jij je zelf wel serieus? HAHA grapjurk


Maar zoals net al door een ander werd geconstateerd. Jullie zijn beide geen topstammen. Ik durf zelfs nog wel te beweren dat jullie eventueel niet eens bij de semi-pro's horen. Waar je dan wel toe behoord, mag je zelf gaan bedenken.

En waar baseer jij dat op??
 

DeletedUser

Guest
ik versta onder jullie iets anders... jullie vind ik iedereen uit de stam ;) maar over jullie stam heb je gelijk :)

en chaoz15

zoals ik al zei ik typ zoals ik nu typ en als je daar problemen mee hebt lees je het maar niet aangezien ik blijf antwoorden ;)

+ dit topic heet Plague fusie? en heeft dus niks te maken met DsD vs Plague oorlog

Ik zette er ook niet voor niks A.U.B. voor... Het was een voorstel/vraag, ik neem aan dat je weet wat dat betekent. ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha. JIj hebt contacten en hoe ga jij bewijzen dat die contacten gelijk hebben dan? Juist. Helemaal niet. De beste stam moet blijken uit een oorlog. Toch vind ik het wel grappig om te zien dat de ene massastam nu wat van de andere probeert te zeggen. Kijk eerst naar jezelf.

Maar zoals net al door een ander werd geconstateerd. Jullie zijn beide geen topstammen. Ik durf zelfs nog wel te beweren dat jullie eventueel niet eens bij de semi-pro's horen. Waar je dan wel toe behoord, mag je zelf gaan bedenken.

ik wist niet dat er pro's waren :eek: leg mijn even uit wat een pro precies inhoud en waneer je het bent... aangezien er in mijn ogen alleen goeie spelers zijn

en Chaoz15 tuurlijk weet ik dat
 

DeletedUser55810

Guest
ik wist niet dat er pro's waren :eek: leg mijn even uit wat een pro precies inhoud en waneer je het bent... aangezien er in mijn ogen alleen goeie spelers zijn

en Chaoz15 tuurlijk weet ik dat

Nu loop je gewoon flauw te doen.
Je weet wat hij met Pro's bedoelt.
Niet pro's als in: Ik heb er mijn werk van gemaakt.
Maar: Ik ben er erg goed in:cool:

En ehmm.. ik dacht er aan dat je bijna in iedere post van je meld (deze niet nee) dat jij het neit was die de andere stam een massastam noemde.
Jij bent dus ook eigenlijk lang niet de persoon met wie deze discussie gevoerd moet worden.
Daarentegen, ga je de discussie wel graag aan.
 
Reactiescore
1.735
Op het feit dat het beide massastammen zijn met een laag puntengemiddelde en lage ODA per speler. Bovendien zegt dit gedoe op het forum ook wel genoeg. :D

Lol, ik vind 40 geen massa. Pas tegen 60 maarja, daar heeft tegenwoordig iedereen een andere mening over. Maar puntengemiddelde moet ik je gelijk geven. Maar puntjes zeggen niet alles, en jij als pro zoals je je zelf noemt, moet dat weten :). En al vind ik mijn oda niet slecht :)
 

DeletedUser

Guest
Lol, ik vind 40 geen massa. Pas tegen 60 maarja, daar heeft tegenwoordig iedereen een andere mening over. Maar puntengemiddelde moet ik je gelijk geven. Maar puntjes zeggen niet alles, en jij als pro zoals je je zelf noemt, moet dat weten :). En al vind ik mijn oda niet slecht :)

Hmm heb mijzelf nergens pro genoemd, maar toch bedankt voor het compliment dan maar. Punten zeggen inderdaad lang niet alles, maar als alles van laag niveau is (punten & ODA & AF uitspraken), dan kunnen we niet meer spreken van pro's hoor.
 

DeletedUser55810

Guest
Lol, ik vind 40 geen massa. Pas tegen 60 maarja, daar heeft tegenwoordig iedereen een andere mening over. Maar puntengemiddelde moet ik je gelijk geven. Maar puntjes zeggen niet alles, en jij als pro zoals je je zelf noemt, moet dat weten :). En al vind ik mijn oda niet slecht :)

Hij noemde zichzelf geen pro hier?
Hij gebruikte het woord pro.

En de enige mogelijke verwarring kan zitten in mijn uitleg ;)
Daarin gebruikte ik namelijk de Ik-vorm.
 

DeletedUser

Guest
Nu loop je gewoon flauw te doen.
Je weet wat hij met Pro's bedoelt.
Niet pro's als in: Ik heb er mijn werk van gemaakt.
Maar: Ik ben er erg goed in:cool:

En ehmm.. ik dacht er aan dat je bijna in iedere post van je meld (deze niet nee) dat jij het neit was die de andere stam een massastam noemde.
Jij bent dus ook eigenlijk lang niet de persoon met wie deze discussie gevoerd moet worden.
Daarentegen, ga je de discussie wel graag aan.

ligt eraan want sommige mensen denken dat er wel degelijk pro's rond lopen maar ik weet inderdaad wel waar hij het over heeft :) ik ben niet de enigste die hier een disscusie aan gaat daarbij hou ik inderdaad van de discussie aan gaan ookal heb ik er niks of weinig mee te maken :p
 

DeletedUser55810

Guest
ligt eraan want sommige mensen denken dat er wel degelijk pro's rond lopen maar ik weet inderdaad wel waar hij het over heeft :) ik ben niet de enigste die hier een disscusie aan gaat daarbij hou ik inderdaad van de discussie aan gaan ookal heb ik er niks mee te maken :p

Haha vraag me ineens af wat ik hier te zoeken heb ;D
 

DeletedUser

Guest
ik versta onder jullie iets anders... jullie vind ik iedereen uit de stam ;) maar over jullie stam heb je gelijk :)

Ik weet niet door wie dit "misverstandje" komt

maar met jullie bedoelde ik leden uit je stam aangezien dorus says (de leider) voor zijn/haar stam spreekt en andere leden ook negatief zijn over dsd :p
dus weer +1 :D (btw ik zit niet in die stam maar iemand moet het kunnen opnemen voor Dsd :)
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet door wie dit "misverstandje" komt

maar met jullie bedoelde ik leden uit je stam aangezien dorus says (de leider) voor zijn/haar stam spreekt en andere leden ook negatief zijn over dsd :p
dus weer +1 :D (btw ik zit niet in die stam maar iemand moet het kunnen opnemen voor Dsd :)

jullie is bij mijn gewoon alle leden... ;) daarbij je eigen + 1 geven is wel erg laag :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet door wie dit "misverstandje" komt

maar met jullie bedoelde ik leden uit je stam aangezien dorus says (de leider) voor zijn/haar stam spreekt en andere leden ook negatief zijn over dsd :p
dus weer +1 :D (btw ik zit niet in die stam maar iemand moet het kunnen opnemen voor Dsd :)

*zucht*
Dus Hitler sprak voor heel het Duitse volk?
It all makes sense now -.-'

Ontopic : slotje.
 

DeletedUser

Guest
Ehm, ja, dat deed hij.

Lol hij sprak "namens" (zo beweerde hij zelf) het hele volk, niet voor het hele volk, niet elke Duitser wilde dat wat hij wilde/deed.

Uh dat komt er niet goed uit, wat ik bedoel te zeggen is dat niet elke Duitser achter de woorden van hem stond :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.735
Hmm heb mijzelf nergens pro genoemd, maar toch bedankt voor het compliment dan maar. Punten zeggen inderdaad lang niet alles, maar als alles van laag niveau is (punten & ODA & AF uitspraken), dan kunnen we niet meer spreken van pro's hoor.

Lol :p. AF uitspraken zeggen helemaal geen donder. Ik kan ook wel hier lopen kloten, maar dan hoef ik niet meteen een noobie te zijn :D. Maarja In elke stam zitten wel een paar noobs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan