Plague fusie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Iemand opgevallen dat S.Inc vanochtend ongeveer 15 dorpen verloren heeft aan DsD?:D

Hee mr. Bigboy,

Als je ingesloten zit en niet non-stopped TW´ed kan dat gebeuren hè. Dus ben je trots dat je iemand dorpen kan afpakken die gewoon compleet in jullie cluster ligt?

nl21
 

DeletedUser

Guest
Iemand opgevallen dat S.Inc vanochtend ongeveer 15 dorpen verloren heeft aan DsD?:D

En dat vermeld je in een random topic? Lol..hoe bedoel je aandachtzoekertje :)

Maar chapeau hoor! Nu terug je grot in.

Valt me trouwens nog mee dat je niet nog een post hebt gemaakt om daarin te vermelden dat jullie de 20 op 1 dag gepasseerd zijn, zou ik nl. wel gedaan hebben mocht ik van de beste stam ter wereld ge-edeld hebben :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55810

Guest
Omdat je dan niet zelf voor je dorpjes kan zorgen, maar moet internen om te groeien ;)
Dan kan het noob zijn ja :p

Je internt niet je fuseert.
Je neemt geen dorpen over van een stamgenoot, je deelt voortaan gewoon ;)
 

DeletedUser38776

Guest
En dat vermeld je in een random topic? Lol..hoe bedoel je aandachtzoekertje :)

Maar chapeau hoor! Nu terug je grot in.

Valt me trouwens nog mee dat je niet nog een post hebt gemaakt om daarin te vermelden dat jullie de 20 op 1 dag gepasseerd zijn, zou ik nl. wel gedaan hebben mocht ik van de beste stam ter wereld ge-edeld hebben :cool:

En wij dan? xD haha
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het met je eens dat het spelinzicht, ervaring en nog een aantal factoren ligt, maar over het algemeen wat ik weet over #NR 1. spelers zijn het meestal arbeidsongeschikten (met alle respect) die de hele dag de tijd hebben. Neem bijv: Slick stond een hele tijd 1. in W4 die speler was arbeidsongeschikt verklaard die zat dus 24/7 op TW met ergernis van zijn vrouw en kinderen natuurlijk.

Zo ken ik nog een aantal extreme verhalen met mensen: die hun been verloren zijn, vinger verloren, last van hun rug hebben. Over het algemeen is het wel zo dat de NR 1's non-stop TW spelen tot hoever ik het gemerkt heb, volgens mij is dat namelijk op W21 niet bepaald het geval.

Kun je, naast Slick, nog een voorbeeld noemen van iemand die arbeidsongeschikt is, of iemand die no-life zat te spelen en top 20 (ja, dat is enorm ruim, ik weet het) speelde?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan