Plague fusie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser47506

Guest
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat plague het heel goed doet, dus snap al die oproer hierover niet...
Verder lijkt DsD me ook een goede stam, heb hier verder ook geen mening over.

Maar deze wereld heeft nog geen TOPstammen dat bepaald te tijd en daarvoor bestaat deze wereld te kort voor.
Massa stammen bestaan niet eens, zag onderlangs nog een leuk linkje van Alex suvorov van een stam op een zweedse server waar gewoon de top 70 in 1 stam zat:D
 

DeletedUser55810

Guest
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat plague het heel goed doet, dus snap al die oproer hierover niet...
Verder lijkt DsD me ook een goede stam, heb hier verder ook geen mening over.

Maar deze wereld heeft nog geen TOPstammen dat bepaald te tijd en daarvoor bestaat deze wereld te kort voor.
Massa stammen bestaan niet eens, zag onderlangs nog een leuk linkje van Alex suvorov van een stam op een zweedse server waar gewoon de top 70 in 1 stam zat:D

Dat lijkt me een ontzettend saaie wereld..
Tenzij de rest zich zich er tegen keert als 1 massastam:cool:
 

DeletedUser47506

Guest
Het is kiezen of delen, vandaag ook weer zo'n situatie bij mijn stam meegemaakt.

De 2 grootse leden verlaten de stam na een niet op een einde lopende ruzie, en de volgende dag hebben 3 spelers ook de stam verlaten omdat ze tegen hun aan liggen.
En vervolgens in hun stam gestapt.
 

DeletedUser55810

Guest
Het is kiezen of delen, vandaag ook weer zo'n situatie bij mijn stam meegemaakt.

De 2 grootse leden verlaten de stam na een niet op een einde lopende ruzie, en de volgende dag hebben 3 spelers ook de stam verlaten omdat ze tegen hun aan liggen.
En vervolgens in hun stam gestapt.

Dan hadden die grote spelers hopelijk invloed door hun ervaring..
Anders zijn die kleinere vervelend edelvoer ;0
 

DeletedUser

Guest
"Ik heb gehoord dat schapen kankerverwekkend zijn."

"Ik heb gehoord dat 't niet zo is, m*gool."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan