Plaatje in handtekening

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 266 51,4%
  • Nee

    Stemmen: 252 48,6%

  • Totaal aantal stemmers
    518

DeletedUser

Guest
Jij bekijkt de zaak toch vanuit jouw mening ? anders ga je geen ja of neen stemmen.

Nee dat doe ik niet, ik bekijk eerst de zaak en dan vorm ik mijn mening.
Ik stel me zelf de vraag wat levert het me op en wat gaat het mij beperken.
Daarnaast bekijk ik of mijn bevindingen, puur mij of ook anderen aangaan.
In dit geval sluiten mijn bevindingen aan op iedereen die niet zit te wachten op dergelijke aanvulling. Voor diegene die er wel op zitten te wachten, hebben oplossingen die anderen beperken.
En dat alleen maar omdat het leuk is.
Ik zal niet eens ontkennen dat het leuk zou zijn.

Als ik dus de optie uitzet waar Jodude het over heeft, kom ik zulke texten tegen.
En jij noemt deze onzin wel iets zinnigs? Ga toch op w9 huilen ofzo.

@topic nog wat interessants gebeurd?

Jaha... je handtekening klopt niet meer :D Gefeliciteerd, met je nieuwe stam ;)
Als ik dan de handtekening uitgezet heb, ga ik dingen over het hoofd zien welke anderen wel kunnen zien en ik dus benadeeld ben.
Elke verandering die dus mijn internet verbinding meer op de proef stelt is dan dus een nadeel voor mij. Als ik op mijn langzame verbinding het forum bezoek.
Mijn conclusie is dus heel eenvoudig. Deze oplossing is nadelig voor spelers met een langzame verbinding.
Dus dit idee heeft, behalve dat het leuk zou zijn, geen voordelen, maar wel nadelen.
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk reageer ik, ik hoopte alleen jou in te laten zien dat je opmerking onfatsoenlijk was.

Het enige argument dat ik me kon heugen dat een beetje "onoplosbaar" is, is dat je zogenaamd geen informatie verkrijgt.
Maar zoals ik al zeg, die informatie krijg je nu ook al niet. En daarnaast staat er in een signature over het algemeen weinig informatie.
Ik zie dus overigens niet hoe jij al mijn andere argumenten hebt ontkracht.

Overigens is die opmerking over 10 promille van de actieve gebruikers incorrect, het is zelfs meer dan 10 procent. Aanzienlijk hoger dus...

10.71 procent. Ik had inderdaad in eerste instantie een rekenfoutje gemaakt, maar had het al aangepast voordat je kon reageren:D

En ik krijg die info wel want ik vink die opties niet uit, want ik wil zien wat jij ook kan zien, alleen kost het mijn verbinding meer laadtijd als ik wenselijk vind; Als ik op mobiel netwerk het forum opga.
En ik heb geen zin om elke keer die opties aan en uit te zetten.
 

DeletedUser13801

Guest
Nee dat doe ik niet, ik bekijk eerst de zaak en dan vorm ik mijn mening.
Ik stel me zelf de vraag wat levert het me op en wat gaat het mij beperken.
Daarnaast bekijk ik of mijn bevindingen, puur mij of ook anderen aangaan.
In dit geval sluiten mijn bevindingen aan op iedereen die niet zit te wachten op dergelijke aanvulling. Voor diegene die er wel op zitten te wachten, hebben oplossingen die anderen beperken.
En dat alleen maar omdat het leuk is.
Ik zal niet eens ontkennen dat het leuk zou zijn.

Als ik dus de optie uitzet waar Jodude het over heeft, kom ik zulke texten tegen. Als ik dan de handtekening uitgezet heb, ga ik dingen over het hoofd zien welke anderen wel kunnen zien en ik dus benadeeld ben.
Elke verandering die dus mijn internet verbinding meer op de proef stelt is dan dus een nadeel voor mij. Als ik op mijn langzame verbinding het forum bezoek.
Mijn conclusie is dus heel eenvoudig. Deze oplossing is nadelig voor spelers met een langzame verbinding.
Dus dit idee heeft, behalve dat het leuk zou zijn, geen voordelen, maar wel nadelen.

Een aantal voorbeelden zullen je misschien wel helpen.

- Ik wil een auto, mijn buurman heeft geen auto. Mijn buurman wil daarom dat ik ook geen auto neem, omdat hij hierdoor is benadeeld.
- De helft van mijn stam wilt PA nemen, de andere helft van mijn stam wilt geen PA nemen want ze willen geen geld betalen. De helft van de stam is dus benadeeld, anderen hebben het voordeel dat zij niet hebben, en dus mag geen van ons allen PA.
- Ik wil een broodje salami mee naar school nemen, mijn klasgenootje houdt niet van salami dus mag ik geen broodje salami mee naar school nemen.
- Mijn ouders zijn jarig, ze vieren het op dezelfde dag, mijn vader houdt niet van taart... Moeder mag geen taart kopen van vader.
- De ene helft van de community wil geen smileys dus het TW-team heeft een optie "verbergen" bedacht. Toch wil die helft van de community geen smileys, vanwege de onoverzichtelijkheid en je merkt de sarcasme niet op in berichten, de andere helft van de community mag geen smileys.

Natuurlijk een beetje simplistisch gezien, sommige voorbeelden, maar ze zijn allemaal toepasbaar.

Het ligt maar aan je eigen perceptie, doodgewone objecten en zaken in het heden worden als standaard beschouwd. Je hoort er niemand over, toch? Maar als er iets nieuws wordt bedacht wat een aantal niet aan staat, dan wordt de andere helft van de community juist benadeeld.
Ik heb ook meerdere mensen horen zeggen dat het waarschijnlijk voor een groot deel de Grafische Designers zijn die 'ja' stemmen. Nou én? Zij zijn ook een deel van de community, en een groot deel van de 'nee' stemmers wilt toch plaatjes van ze.
Zoals ik al zei, beschouw het als een luxe-product, mag je het niet; negeer het gewoon. De mogelijkheid is er.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zoals ik al zei, beschouw het als een luxe-product, mag je het niet; negeer het gewoon. De mogelijkheid is er.

Je verward enkele zaken met elkaar. Het forum is openbaar, het spel is openbaar, maar account is privé.

Mijn auto is privé, de straat is openbaar. Enz.

Het gaat hier om een aanpassing in openbare sfeer. Dus dat betekent dat iedereen gelijk behandelt dient te worden en met iedereen rekening moet worden gehouden.

Dus je vergelijkingen gaan totaal niet op hier.
 

DeletedUser13801

Guest
Zoals ik al zei zijn ze simplistisch, maar ik blijf erbij: toepasbaar. De laatste is overigens altijd toepasbaar, ook voor jou als ik je post goed lees. ;);)

Je verward enkele zaken met elkaar. Het forum is openbaar, het spel is openbaar, maar account is privé.

Mijn auto is privé, de straat is openbaar. Enz.

Het gaat hier om een aanpassing in openbare sfeer. Dus dat betekent dat iedereen gelijk behandelt dient te worden en met iedereen rekening moet worden gehouden.

Dus je vergelijkingen gaan totaal niet op hier.

Exact, jij snapt hem nu. Het gaat dus om een klein beetje informatie dat je mist, totaal niet relevante informatie trouwens, en daarom mag niemand een signature.
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik al zei zijn ze simplistisch, maar ik blijf erbij: toepasbaar. De laatste is overigens altijd toepasbaar, ook voor jou als ik je post goed lees. ;);)



Exact, jij snapt hem nu. Het gaat dus om een klein beetje informatie dat je mist, totaal niet relevante informatie trouwens, en daarom mag niemand een signaturen.

We zijn nu weer bij het begin aangekomen: waarom een singature als je al een avatar hebt?

Waarom moet er iets nutteloos bijkomen, Omdat jij voor mij bepaald wat wel of niet relevant is?

Overigens, ik mag je wel, je geeft niet snel op.
Ik stop met deze voor mij nutteloze discussie, om de simpele reden dat ik geen langzame verbinding heb, en omdat ik genoeg geschreven heb hierover:D
 

DeletedUser

Guest
Ben je nou zo dom of houd je je zo.

Wij willen niet beperkt worden. Dus als wij optie moeten negeren om het forum voor ons leuk te houden moeten wij info missen die anderen niet missen.
Dus op een snelle verbinding moeten we alles weer aanklikken om op de hoogte te blijven en op onze langzame alles weer uit klikken, omdat het anders onwerkbaar wordt.

Alles wat dus geheugen slurpt vinden wij geen goede toevoeging. of het moet wel degelijk nut hebben.
Negeren van plaatjes en handtekeningen is een oplossing die spelers met langzame verbindingen buitensluit.

Waarom zou je de hele handtekening moeten uitschakelen? Dat is onzin, enkel voor het plaatje die mogelijkheid openhouden. En je bent tegen de plaatjes, maar hoe zou je daarmee nou informatie missen? De hele handtekening uitschakelen is gewoon een domme oplossing, that's all.
 

DeletedUser13801

Guest
Waarom zou je de hele handtekening moeten uitschakelen? Dat is onzin, enkel voor het plaatje die mogelijkheid openhouden. En je bent tegen de plaatjes, maar hoe zou je daarmee nou informatie missen? De hele handtekening uitschakelen is gewoon een domme oplossing, that's all.

Bovendien, mocht je nou echt perse een plaatje willen zien kun je gewoon de link in je url-balk zetten. ^^

Ik stop met deze voor mij nutteloze discussie

Oké dan. :p
 

DeletedUser

Guest
Bovendien, mocht je nou echt perse een plaatje willen zien kun je gewoon de link in je url-balk zetten. ^^

Ik ben voorstander hoor. Alleen zei bovenstaande dat de personen die de handtekening uitschakelen dan informatie zouden missen louter omdat ze een trage internetverbinding hebben. maar het uitschakelen van de hele handtekening is geen goede oplossing voor dat hele laadprobleem, aangezien het veel simpeler kan: een optie om plaatjes in een handtekening al dan niet weer te geven.
 

DeletedUser13801

Guest
Ik ben voorstander hoor. Alleen zei bovenstaande dat de personen die de handtekening uitschakelen dan informatie zouden missen louter omdat ze een trage internetverbinding hebben. maar het uitschakelen van de hele handtekening is geen goede oplossing voor dat hele laadprobleem, aangezien het veel simpeler kan: een optie om plaatjes in een handtekening al dan niet weer te geven.

Jaja, dat klopt. Weet ik.
 

DeletedUser

Guest
komt t nou nog? :O

Het staat 207 tegenover 205 in het voordeel van het akkoord gaan met de plaatjes in de handtekening. Niet echt een overtuigende meerderheid lijkt me. Ze gaan volgens mij niet iets invoeren dat ten koste gaat van hun servers en toch geen overtuigende meerderheid een goed idee vindt.
 

DeletedUser

Guest
als de helft van de spelers het niet mist..
is het ook niet broodnodig idd
 

DeletedUser

Guest
Ben helemaal met roze koek eens. word 1 grote bende, dus ik ben de nmr 208 van tegen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb eens ergens een forum (weet niet meer waar) gelezen. Waar plaatjes in handtekeningen werden gebruikt. Qua laadtijd scheelde het niks maar qua duidelijkheid en makkelijkheid om de post's te lezen viel het me erg tegen. Ik zou voor zijn als de plaatjes wel in een spoiler zou worden geplaatst ;).
 

Deleted User - 44652

Guest
Waarom dan niet gewoon een update plaatsen die het zo kan veranderen dat je bij instellingen kan uitschakelen dat je plaatjes in de handtekeningen niet meer wil zien ofzo? Net zoiets op hyves waar je alles in 'standaardesign' kan zien ;) Alleen dan voor handtekeningen hier op TW. En als iedereen max. één plaatje (idd in een spoiler) kan plaatsen maakt het voor de laadtijd echt helemaal niets uit...
 
Bovenaan