Plaatje in handtekening

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 266 51,4%
  • Nee

    Stemmen: 252 48,6%

  • Totaal aantal stemmers
    518

DeletedUser

Guest
Wedden dat als het doorging dat dan ook de forum gebruikers die nee stemde ook gewoon dan zo'n plaatje erin zette :p

__________________

Of alleen een plaatje waarin de tekst staat geschreven :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ten eerste gaat het om de inhoud van je post. Daarbij ingenomen dat het alleen maar (extra) laad tijd kan opleveren en dat je al een forum afbeelding het om jezelf ‘uit te drukken.’
 

DeletedUser45636

Guest
Goed idee !.
Maar dan moet er wel een optie zijn waarbij je avatar uit kan schakelen wanneer je het iritant vind...
 

Deleted User - 1526919

Guest
de meerderheid heeft op 'ja' gestemt

waarneer komt t nou!?:(
 

DeletedUser59624

Guest
Waarom kunnen wij geen plaatjes in onze handtekening? Bij de .us en .net kan het wel..

Mijn idee:
Plaatjes in handtekening toestaan :D

kansloos, zoek een leuk profielplaatje, stel je dat eens voor: op ELKE post zie je zo'n kansloos plaatje. En die zien we al aangezien 99% van de forumgangers een profielplaatje heeft. Dus dan zouden we 2 plaatjes bij elke post zien? nogmaals kansloos:eek:

EDIT: Ik ben voor mits het plaatje 1 bij 1 wordt.:rolleyes:
 
Reactiescore
25
de meerderheid heeft op 'ja' gestemt

waarneer komt t nou!?:(

De meerderheid heeft idd ja gestemd, maar vrijwel evenveel mensen nee. In zo'n geval denk ik niet dat dit dan ook wordt ingevoerd, omdat het verschil te klein is. Te veel mensen zien het liever niet als zij op het forum posten en de mensen vervreemden van het forum omdat er opeens overal plaatjes staan is niet iets wat de bedoeling is.
 

DeletedUser

Guest
De meerderheid heeft idd ja gestemd, maar vrijwel evenveel mensen nee. In zo'n geval denk ik niet dat dit dan ook wordt ingevoerd, omdat het verschil te klein is. Te veel mensen zien het liever niet als zij op het forum posten en de mensen vervreemden van het forum omdat er opeens overal plaatjes staan is niet iets wat de bedoeling is.

slotje! :D:D
 

DeletedUser59624

Guest
wOw die 0,5 seconden :s nu gaan we allemaal dood:(:(:(

het gaat toch niet alleen maar om de laadtijd? ook om de wirwar van plaatjes, dat het er lelijk uit ziet en zo kan ik nog wel 5 redenen bedenken. Zoek jij eerst maar eens een profielplaatje uit.
 
Bovenaan