Plaatje in handtekening

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 266 51,4%
  • Nee

    Stemmen: 252 48,6%

  • Totaal aantal stemmers
    518

DeletedUser

Guest
Plaatjes met een hoogte van 20 pixels zijn geen probleem.
Dus toch maar nee gestemd.
 

DeletedUser58264

Guest
lol nu is de meerderheid weer voor nee...

terwijl het eerst ja was, nu zou ik wel kunnen vragen wanneer deze enquête precies eindigd, maar dan zou er toch wss nu worden gezegt ofzo, gezien het nu toch nee is...

edit: en zag ook een paar posts trg erges dat het de gene die ja stemmen het design volk is, sorry maar met zoveel zijn we nu ook weer niet hoor :D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58264

Guest
dat heb je nu dus ook al wel eens wanneer er verschillende grote pf's zijn :( dat ziet er ook al rommelig uit ;(

+ als die plaatjes alles in de wal brengen, vraag ik mij af, hoe het komt dat de tekst die we nu gebruiken het niet zou doen? als je zegt dat als je een plaatje pakt er geen tekst in mag, komt het eigenlijk puur op het zelfde neer.

m.a.w. mensen die nu zeggen dat het te rommelig word, zitten dus eigenlijk te zeveren imo...
 

DeletedUser

Guest
+ als die plaatjes alles in de wal brengen, vraag ik mij af, hoe het komt dat de tekst die we nu gebruiken het niet zou doen? als je zegt dat als je een plaatje pakt er geen tekst in mag, komt het eigenlijk puur op het zelfde neer.

m.a.w. mensen die nu zeggen dat het te rommelig word, zitten dus eigenlijk te zeveren imo...

Als je een plaatje neemt en daarbij nog eens een tekst onderzet moet je bij wijze van spreken een halfuur gaan scrollen tot je aan de volgende post zit. Mijn punt dus, het maakt het forum gewoon veel te vol en onoverzichtelijker. Ik zie echt niet het nut van die plaatjes, je hebt toch al een avatar.
 

DeletedUser24056

Guest
Als je een plaatje neemt en daarbij nog eens een tekst onderzet moet je bij wijze van spreken een halfuur gaan scrollen tot je aan de volgende post zit. Mijn punt dus, het maakt het forum gewoon veel te vol en onoverzichtelijker. Ik zie echt niet het nut van die plaatjes, je hebt toch al een avatar.

Dat je een half uur moet scrollen is gewoon niet waar. Ook de onoverzichtelijkheid gaat er niet op achteruit. Wat wel storend is is dat je telkens dezelfde plaatjes met allerlei toeters en bellen voorbij ziet komen. De aandacht verschuift gelijk naar zoiets als een soort 'banner' in de handtekening.

Dat is ook de voornaamste reden dat ik nee heb gestemd. Diegenen die denken dat het lang duurt met wachttijden ed moeten eens op de Engelse server gaan kijken, en dan zullen ze zelf zien dat dat argument volledig uit de lucht is gegrepen.
 

Deleted User - 44652

Guest
de pagina laad minstens zo snel, en zoveel leid het ook niet af hoor, ik vind het juist wel mooi :)
Zorgt er toch wel een klein beetje voordat dat de pagina niet zo kaal is...

Maar dan moet je wel een max hebben van één plaatje per handtekening, en ook een max groote, anders gaat het wel meetellen in de laadtijd.
 

DeletedUser

Guest
Dat je een half uur moet scrollen is gewoon niet waar. Ook de onoverzichtelijkheid gaat er niet op achteruit. Wat wel storend is is dat je telkens dezelfde plaatjes met allerlei toeters en bellen voorbij ziet komen. De aandacht verschuift gelijk naar zoiets als een soort 'banner' in de handtekening.

Dat is ook de voornaamste reden dat ik nee heb gestemd. Diegenen die denken dat het lang duurt met wachttijden ed moeten eens op de Engelse server gaan kijken, en dan zullen ze zelf zien dat dat argument volledig uit de lucht is gegrepen.

Daarom zei ik ook bij wijze van spreken. Ik bedoel het niet niet letterlijk. Ik bedoel dat een pagina dan gewoon meer handtekening bevat dan tekst. Dat is nu soms zelf al. Over de laadtijd heb je 100% gelijk, ik dacht eerst ook dat de laadtijd langer was maar dat is inderdaad niet het geval. Ik denk gewoon dat het irritant gaat worden met al die handtekening. Zoals ik al zei, een avatar is voldoende voor mij.
 

DeletedUser58264

Guest
Als je een plaatje neemt en daarbij nog eens een tekst onderzet moet je bij wijze van spreken een halfuur gaan scrollen tot je aan de volgende post zit. Mijn punt dus, het maakt het forum gewoon veel te vol en onoverzichtelijker. Ik zie echt niet het nut van die plaatjes, je hebt toch al een avatar.

ja, dan moet er gewoon de mogelijkheid zijn om te kieze, plaatje of tekstje, anders kan ik gelove dat sommige mense het rommelig vinden
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt me een leuke toevoeging maar dan moet het net als mensen hierboven al zeiden wel een soort optie worden gemaakt dat je bijvoorbeeld plaatjes in handtekeningen van het forum kan uitschakelen, en ik weet niet of dit mogelijk is want zoveel verstand heb ik daar niet van ;)!
 

DeletedUser60322

Guest
Voor, je zou een limiet kunnen plaatsen dan van de maten.
 
Bovenaan