Pirate en lemon

DeletedUser

Guest
Jij werd niet gestabt op w14 mark, je was een irritant kut ventje wat na 1 maand div ruzies ontlokte.
Heb je later ook toegegeven en daar heb je je excuus voor aangeboden.

En ludo is t naar zijn kop gestegen. Yoooow
 

DeletedUser62436

Guest
Oh nee niet gestabbed? Ze boden me aan op een ander account te gaan spelen. Enige wat ik hoefde te doen was WW geven en email adress veranderen naar die van ene benny. Heb nooit meer contact gehad over het acc waar ik zou gaan spelen.
 

DeletedUser

Guest
Oh nee niet gestabbed? Ze boden me aan op een ander account te gaan spelen. Enige wat ik hoefde te doen was WW geven en email adress veranderen naar die van ene benny. Heb nooit meer contact gehad over het acc waar ik zou gaan spelen.

Hoe vaak wil je dit verhaal weer opnieuw vertellen en elke keer weer wat aandikken?
Mark als jij je daar niet misdragen had had benny dit niet gedaan bij je.

Maar genoeg oude koeien
 

DeletedUser62436

Guest
Tja zou ik ook zeggen als ik jou was, Maar zo hypocriet en egoïstisch als je bent geef je niks toe en houd je je van de domme. Je weet hartstikke goed dat ik daar gestabbed ben. Ook al had ik me misdragen hoefden ze nog niet mijn account af te pakken. En ja mijn account want hij stond op mijn e mail.
 

DeletedUser

Guest
Dat heeft ie intern al gedaan aan de gehele stam.
Nee erger hij neemt een ander kwalijk waar hij zelf tot in staat is. En diegene (ruud) heeft dat nog geen eens gedaan.

Dat weet ik, maar in deze post zelf bekent hij niets. Natuurlijk weten jij en ik wel hoe het zit ;)
 

DeletedUser

Guest
Tja zou ik ook zeggen als ik jou was, Maar zo hypocriet en egoïstisch als je bent geef je niks toe en houd je je van de domme. Je weet hartstikke goed dat ik daar gestabbed ben. Ook al had ik me misdragen hoefden ze nog niet mijn account af te pakken. En ja mijn account want hij stond op mijn e mail.

Weet je wat hypocriet is markje? Dat je een fout begaat, je 100 x je excuus aanbiedt, toegeeft dat je fout zit en niks op dat account te zoeken had en 3 jaar latdr nog eens gaat lopen zeiken erover tsgen een ander.

Verdere discussie is overbodig. Want dit is al 100x besproken en jij hebt al 100 x je excuus aangeboden. Grappig dat je dan nog even een kick na geeft. Doeggg

Ps ik zou tw nazorg aanvragen. Anders ben je 60 en loop je nog steeds mst jezelf aangeprate trauma. Zielepootje

Dat weet ik, maar in deze post zelf bekent hij niets. Natuurlijk weten jij en ik wel hoe het zit ;)

Wat vind jij van zijn verwijten naar Ruud en zijn eigen actie's? Beetje dubbel of niet?
 

DeletedUser62436

Guest
Tja je blijft maar ontkennen. Wist ik al. Vraag me dan toch af wie hier het meest volwassen is. Jij bent voor geen meter te vertrouwen.
en dan kom je tegen mij zeggen dat ik niet moet zeiken? Terwijl jijzelf bijna niet meer bij komt van het janken omdat je oude accie op delete is. Terwijl het jou accie niet eens meer was aangezien hij niet op jou mail stond :eek:

Verder heb ik idd me excuses aangeboden. Al was het alleen omdat jij zo liep te janken erom. Enige wat jij kan lijkt het wel. Bullshit uitkramen en janken. Je past wel bij die resisters.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tja je blijft maar ontkennen. Wist ik al. Vraag me dan toch af wie hier het meest volwassen is. Jij bent voor geen meter te vertrouwen.
en dan kom je tegen mij zeggen dat ik niet moet zeiken? Terwijl jijzelf bijna niet meer bij komt van het janken omdat je oude accie op delete is. Terwijl het jou accie niet eens meer was aangezien hij niet op jou mail stond :eek:

Verder heb ik idd me excuses aangeboden. Al was het alleen omdat jij zo liep te janken erom. Enige wat jij kan lijkt het wel. Bullshit uitkramen en janken. Je past wel bij die resisters.

Mark

Ik ga het nog maar een keertje uitleggen. Kingsalva was een groot en mooi account waar we jou op toegelaten hadden 4 jaar geleden (jaja). Na de eerste massa raakte je al hevig in paniek en na 3 weken zat je je als een gezwel te stoken in onze groep.
Helaas stond het account idd al op jou naam en wilde je t niet meer terug geven, hoe kinderachtig. Dus hebben we jou met een smoes (eigenlijk niet wij maar benny niet ik) eraf gepleurd.

Dat je me hierna niet meer vertrouwd boeit me niet echt, je hebt lopen smeken op leuk contact tussen ons en ik heb dat altijd afgewezen omdat ik je een sukkeltje vind. In plague werd je stammaten met me, en ik moet zeggen dat ik je karakter positief vond meevallen en dat heb ik ook tegen je gezegd.

Dat jij een andere interpretatie hebt dan ik mbt wanneer is een account van jou, kan gebeuren. Ik vind dat een zelf opgebouwd account van de opbouwer is. Een account wat je gekregen hebt altijd terug moet naar rechtmatige eigenaar. Zoals eerder aangegeven vind ik t zonde dat sld op grijs is gegaan wat ook logisch is.

Weer ff je moment van aandacht gehad markje?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
Ja jullie hebben me pittig hard gestabbed en dat vond je maar al te leuk, en dan kom je hier janken op fruit en pr dat zei mensen stabben :eek:
Een inactief lid kicken en edelen is stabben, maar een account stelen van iemand is ineens heel normaal en noem je via een smoesje het account terug krijgen, ook al was dat dus van mij.

En kinderachtig omdat ik mijn account niet aan jullie wil geven? Volgens mij mag ik helemaal zelf bepalen wat er met MIJN account gebeurd. De enige die heeft lopen janken ben jij.

Verder krijg je elk jaar meerdere keren pm's van het TW-team. De eigenaar van het account is degene van wie het account op zijn Email staat. Daar valt niks anders aan te vinden dat is zo.
En ik ik kan me idd nog herrineren dat jij zei toen ik net in plague kwam je wel zou zorgen dat ik er niet welkom meer zou zijn. Helaas voor jou heb jij nooit invloed gehad in plague.

Je moet mij ook niks kwalijk nemen over mijn o zo "slechte" gedrag richting jou. Want het enige wat ik van jou heb mogen verwachten is gescheld, en dan zou jij de volwassen kerel zijn :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja jullie hebben me pittig hard gestabbed en dat vond je maar al te leuk, en dan kom je hier janken op fruit en pr dat zei mensen stabben :eek:

En kinderachtig omdat ik mijn account niet aan jullie wil geven? Volgens mij mag ik helemaal zelf bepalen wat er met MIJN account gebeurd. De enige die heeft lopen janken ben jij.

Verder krijg je elk jaar meerdere keren pm's van het TW-team. De eigenaar van het account is degene van wie het account op zijn Email staat. Daar valt niks anders aan te vinden dat is zo.
En ik ik kan me idd nog herrineren dat jij zei toen ik net in plague kwam je wel zou zorgen dat ik er niet welkom meer zou zijn. Helaas voor jou heb jij nooit invloed gehad in plague.

Nee je bent met een goede reden verwijdert van dat account. Iets waar je het helemaal mee eens was..
En verder heb ik gezegd dat jij nooit in lawzzz zou komen zolang ik daar leider was. Toen ik in plague kwam heb ik niks gezegd, niet liegen markje. En anders keiharde bewijzen.

Maar je bent nog steeds hetzelfde trieste mannetje als 5 jaar geleden. En dat vind je ook van mij dus dat lijkt me een mooie afsluiter. Nog veel plezier in je gefrustreerde kut leventje..
 

DeletedUser62436

Guest
Je hoeft over mijn leven niet te beginnen en te schelden. Jou stamleider melde mij dat schelden een teken van onmacht is.
Heb je moeite met een discussie winnen van een kut pubertje? :D
Daarnaast ga ik je waarschuwen ook, ik hoef van jou nisk meer te horen over mijn RL en ook beter dat je daar je mond over houdt, want die dingen pik ik dus niet meer sinds jou scheld partij op mij (wat trouwens 2 jaar geleden is en niet 4 of 5) Of hoeveel jij telkens ook zegt.

Verder heb ik het niet over toen jij net in plague kwam, maar toen ik net in plague kwam. Jij zou wel even contact opnemen met jack zodat ik neit meer welkom zou zijn :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je hoeft over mijn leven niet te beginnen en te schelden. Jou stamleider melde mij dat schelden een teken van onmacht is.
Heb je moeite met een discussie winnen van een kut pubertje? :D
Daarnaast ga ik je waarschuwen ook, ik hoef van jou nisk meer te horen over mijn RL en ook beter dat je daar je mond over houdt, want die dingen pik ik dus niet meer sinds jou scheld partij op mij (wat trouwens 2 jaar geleden is en niet 4 of 5) Of hoeveel jij telkens ook zegt.

Verder heb ik het niet over toen jij net in plague kwam, maar toen ik net in plague kwam. Jij zou wel even contact opnemen met jack zodat ik neit meer welkom zou zijn :eek:

Oeeeeei een hele waarschuwing. Als je niet zo triest en gefrustreerd dan wel stoer voor de dag probeerde te komen over mijn schouders heen haf ik niks hoeven zeggen over jou gefrustreerd e leventje.

Als iets uitgepraat is moet je daarover op houden en ga je weer van voor af aan beginnen dan ben je in mijn eigen triets. En dat zal dan wel met je gefrustreerde kut leventje te maken hebben. Maar val mij daar niet lastig mee.

Dag markje
 

DeletedUser62436

Guest
Volgens mij ben jij degene die gefrustreerd is en daarom begint te schelden, want ik lag me kapot om jou kleuter gedrag. Je mag misschien het lichaam van een 40 jarige hebben, maar in je hoofd ben je duidelijk nog 4 XD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Volgens mij ben jij degene die gefrustreerd is en daarom begint te schelden, want ik lag me kapot om jou kleuter gedrag. Je mag misschien het lichaam van een 40 jarige hebben, maar in je hoofd ben je duidelijk nog 4 XD

Lichaam van een 40 jarige.. Gelukkig nog lang niet!!
Maar t was weer even leuk om met je te spreken. Dag markje :)
 

DeletedUser62436

Guest
Hoe vaak ga je nog dag zeggen en daarna toch nog reageren? xD
Als of je het niet kan hebben dat ik toch wel gelijk heb :)
 

DeletedUser

Guest
Wat vind jij van zijn verwijten naar Ruud en zijn eigen actie's? Beetje dubbel of niet?

Dat wel, maar ik snap ook wel dat hij dat doet. Jouw acc is niet echt geraakt doordat Ruud naar een andere stam ging, Ludo's acc wel.
 

DeletedUser

Guest
Tja je blijft maar ontkennen. Wist ik al. Vraag me dan toch af wie hier het meest volwassen is. Jij bent voor geen meter te vertrouwen.

Sorry Markje, maar hier ga ik niet akkoord mee. Moises en RH hebben altijd goed en leuk samengespeeld en onderling contact was ook goed, net als gezamenlijke acties. Dus niet te vertrouwen? Kom op zeg, je kan beter.
 

DeletedUser62436

Guest
Sorry Markje, maar hier ga ik niet akkoord mee. Moises en RH hebben altijd goed en leuk samengespeeld en onderling contact was ook goed, net als gezamenlijke acties. Dus niet te vertrouwen? Kom op zeg, je kan beter.

Jij moet je nu niet hiermee gaan bemoeien, want je hebt totaal geen weet van waar dit over gaat. Ik kan hem voor geen meter vertrouwen, hij is 1 van de personen die mij hebben gestabbed en een stabber vertrouw ik niet, Nooit niet.
 

DeletedUser

Guest
Lees nog eens goed je eigen tekst. Jij zegt: "Je bent voor geen meter te vertrouwen." Daarmee suggereer je dat niemand Remco kan/mag vertrouwen, wat ik dus ontkracht. Spreek dan voor jezelf als je hem niet vertrouwt hé, maar niet voor alle AF-lezers.
 
Bovenaan