Pirate en lemon

DeletedUser60153

Guest
Ja jullie hebben me pittig hard gestabbed en dat vond je maar al te leuk, en dan kom je hier janken op fruit en pr dat zei mensen stabben :eek:
Een inactief lid kicken en edelen is stabben, maar een account stelen van iemand is ineens heel normaal en noem je via een smoesje het account terug krijgen, ook al was dat dus van mij.

En kinderachtig omdat ik mijn account niet aan jullie wil geven? Volgens mij mag ik helemaal zelf bepalen wat er met MIJN account gebeurd. De enige die heeft lopen janken ben jij.

Verder krijg je elk jaar meerdere keren pm's van het TW-team. De eigenaar van het account is degene van wie het account op zijn Email staat. Daar valt niks anders aan te vinden dat is zo.
En ik ik kan me idd nog herrineren dat jij zei toen ik net in plague kwam je wel zou zorgen dat ik er niet welkom meer zou zijn. Helaas voor jou heb jij nooit invloed gehad in plague.

Je moet mij ook niks kwalijk nemen over mijn o zo "slechte" gedrag richting jou. Want het enige wat ik van jou heb mogen verwachten is gescheld, en dan zou jij de volwassen kerel zijn :eek:

Dan betekent het dus als jij vrijwillig de email verandert je geen eigenaar meer bent en moet ophouden met zeiken want je hebt het toch echt zelf gedaan. Dom noemen we dat.

En als ik het zo hoor ben ik het helemaal met Rem eens, gasten die lopen te stoken en irritant willen doen moeten weg uit je stam.

Als ik Japser had gestabt op Bisdejugend dan had iedereen dat begrepen, en als ik het zo doorlees was jij een klein jaspertje.
 

DeletedUser

Guest
Stel je voor: Jasper als klein kindje en Mark als klein kindje. Precies 2 broers :D
 

DeletedUser62436

Guest
Dan betekent het dus als jij vrijwillig de email verandert je geen eigenaar meer bent en moet ophouden met zeiken want je hebt het toch echt zelf gedaan. Dom noemen we dat.

En als ik het zo hoor ben ik het helemaal met Rem eens, gasten die lopen te stoken en irritant willen doen moeten weg uit je stam.

Als ik Japser had gestabt op Bisdejugend dan had iedereen dat begrepen, en als ik het zo doorlees was jij een klein jaspertje.

Tja zij beloven mij dat ik op een ander account mocht terug keren. Heb ik nooit gemogen. Als ik dat geweten had had ik het ook nooit veranderd natuurlijk.
En waarom je mij nu gaat vergelijken met jasper begrijp ik niet, aangezien ik het account niet verneukt heb.

Verder mag remco dan maar even vertellen hoe en wat ik heb lopen stoken, want ik kan me van stoken niks herrineren :eek:
 

DeletedUser60153

Guest
Jasper kan zich dat ook niet herrineren en vond zichzelf een top gozer in onze stam. Nou geloof me, dat was hij niet. In de spiegel kijken is voor een mens iets moois, feedback aan jezelf geven daar kom je verder door in't leven.
 

DeletedUser62436

Guest
Jasper kan zich dat ook niet herrineren en vond zichzelf een top gozer in onze stam. Nou geloof me, dat was hij niet. In de spiegel kijken is voor een mens iets moois, feedback aan jezelf geven daar kom je verder door in't leven.

Het gaat hier om een spel, en niet om mijn of jou leven. Dus begin daar dan ook maar niet over ;)
 

DeletedUser

Guest
tja dat is nooit echt me sterkste punt geweest, ga ook niet de moeite nemen het te doen.

Maar Mark, we hebben pas geleden nog een goed gesprek gehad en daarin zei ik ook dat je positief veranderd was. Jij was blij met dat compliment en over alles hadden we een streep getrokken.

Waar komt deze blinde woede vol beschuldigingen vandaan en waar is het voor nodig over iets te beginnen waar al uren over gepraat is en een streep is getrokken en achter ons is gelaten.

Harmen geeft aan dat in de spiegel kijken en werken aan een zwakke kant moeilijk is. Dat is geen verwijt naar jou toe.
 

DeletedUser62436

Guest
Dit was geen blinde woede, snap ook niet waarom je dit denkt.
Verder heb je wel gelijk ik haal oude koeien uit de sloot en dat is totaal niet nodig. Maar voelde me toen wel genaaid.

En als je het zo verwoord begrijp ik wel wat harmen bedoelde ja ;)
Maar ik snap niet precies waarom hij het zegt, aangezien ik niet begrijp op welke "slechte kanten" dan doelt.
 

DeletedUser

Guest
Dit was geen blinde woede, snap ook niet waarom je dit denkt.
Verder heb je wel gelijk ik haal oude koeien uit de sloot en dat is totaal niet nodig. Maar voelde me toen wel genaaid.

En als je het zo verwoord begrijp ik wel wat harmen bedoelde ja ;)
Maar ik snap niet precies waarom hij het zegt, aangezien ik niet begrijp op welke "slechte kanten" dan doelt.

+1
 

DeletedUser

Guest
Jasper kan zich dat ook niet herrineren en vond zichzelf een top gozer in onze stam. Nou geloof me, dat was hij niet. In de spiegel kijken is voor een mens iets moois, feedback aan jezelf geven daar kom je verder door in't leven.

Dan betekent het dus als jij vrijwillig de email verandert je geen eigenaar meer bent en moet ophouden met zeiken want je hebt het toch echt zelf gedaan. Dom noemen we dat.

En als ik het zo hoor ben ik het helemaal met Rem eens, gasten die lopen te stoken en irritant willen doen moeten weg uit je stam.

Als ik Japser had gestabt op Bisdejugend dan had iedereen dat begrepen, en als ik het zo doorlees was jij een klein jaspertje.

Je kent Mark dus totaal verschillend als dat ik hem ken. Ten tijden dat we nog samen in een stam zaten heeft hij alles gedaan wat hij maar kon doen om de stam beter te maken en te helpen. Dus een zeer groot verschil met accountverneuker Jasper. Daarbij was mark niet alleen inzetbaar als het ging om aanvallen, maar kent hij ook het defensieve spelletje goed genoeg om leuke resultaten tegen een vijand te kunnen behalen op beide vlakken.

Dat jij hem graag vergelijkt met Jasper zegt meer iets over jouw dan over Mark ;) Dus stel je visie bij of zeg pas iets over een persoon als je ook daadwerkelijk weet hoe deze in elkaar steekt.
 

DeletedUser60153

Guest
Je kent Mark dus totaal verschillend als dat ik hem ken. Ten tijden dat we nog samen in een stam zaten heeft hij alles gedaan wat hij maar kon doen om de stam beter te maken en te helpen. Dus een zeer groot verschil met accountverneuker Jasper. Daarbij was mark niet alleen inzetbaar als het ging om aanvallen, maar kent hij ook het defensieve spelletje goed genoeg om leuke resultaten tegen een vijand te kunnen behalen op beide vlakken.

Dat jij hem graag vergelijkt met Jasper zegt meer iets over jouw dan over Mark ;) Dus stel je visie bij of zeg pas iets over een persoon als je ook daadwerkelijk weet hoe deze in elkaar steekt.

Lees hier is terug en dan het stukje over W14. Zoals Feyerem hem daar beschrijft lijkt hij heel veel op Jasper, en dat kan je niet ontkennen. En als ik vanuit daar verder redeneer dan is het toch redelijk logisch wat ik zeg?

Ik heb het niet over hoe hij nu is toch Jack?
 
Reactiescore
323
Lees hier is terug en dan het stukje over W14. Zoals Feyerem hem daar beschrijft lijkt hij heel veel op Jasper, en dat kan je niet ontkennen. En als ik vanuit daar verder redeneer dan is het toch redelijk logisch wat ik zeg?

Ik heb het niet over hoe hij nu is toch Jack?

Zo kenden wij Mark in Plague niet echt. Toen hij binnen kwam was hij eigenlijk gewoon een noobje, maar hij heeft zich volledig ingezet voor de stam, hij heeft zich persoonlijk ontwikkeld.
Nu is het gewoon een goede teamplayer, goed genoeg voor de eindstrijd die komen gaat op W21 :)
 

DeletedUser

Guest
En zo heeft iedereen zijn eigen mening over iemand;)

Idd de mark van w14 en de mark van w21 is een mega versch u l. Dat zijn wij zelfs met elkaar eens.

Zo kenden wij Mark in Plague niet echt. Toen hij binnen kwam was hij eigenlijk gewoon een noobje, maar hij heeft zich volledig ingezet voor de stam, hij heeft zich persoonlijk ontwikkeld.
Nu is het gewoon een goede teamplayer, goed genoeg voor de eindstrijd die komen gaat op W21 :)

Mensen veranderen, en dat heb ik Mark pas ook gezegd. Ik vind het een leuke speler geworden die klaar staat voor de stam.
 

DeletedUser62436

Guest
Met dank aan jack :)
Die de moeite nam mij het spel goed bij te brengen!
 
Bovenaan