Pirate en lemon

DeletedUser

Guest
Wegloper, 020 praktijken :D


Als jij stoppen weglopen vindt oke prima....Maar dan loop ik liever weg dan dat ik overloop dat deden joden ook overlopen naar de vijand...

P.s ik heb liever dat jij dit allemaal zegt dan iemand met ze volle verstand:D
 

DeletedUser

Guest
Als jij stoppen weglopen vindt oke prima....Maar dan loop ik liever weg dan dat ik overloop dat deden joden ook overlopen naar de vijand...

P.s ik heb liever dat jij dit allemaal zegt dan iemand met ze volle verstand:D

Lees terug wat je allemaal gezegd hebt de afgelopen 8 weken. Dan snapt jan wel dat dat niet steekt, ja een kriebel in me lachspieren haha.
De real ludo hebben we na jaren leren kennen.
 

DeletedUser

Guest
Lees terug wat je allemaal gezegd hebt de afgelopen 8 weken. Dan snapt jan wel dat dat niet steekt, ja een kriebel in me lachspieren haha.
De real ludo hebben we na jaren leren kennen.


Dan maak ik je toch aan het lachen:D

En dat je denk dat je mij heb leren kennen nou vergeet het maar.Zelfs me eigen familie kent me niet.

Maar waar jij jaren over deed zoals je zegt had ik al binnen een week door bij jouw....grote mond en gaat het even niet naar je straatje hop je gewoon weer naar een andere stam.
Maar ik laat je wel in deze waan want ja als je daar vanaf wijkt ontspoor je.
 

DeletedUser

Guest
Dan maak ik je toch aan het lachen:D

En dat je denk dat je mij heb leren kennen nou vergeet het maar.Zelfs me eigen familie kent me niet.

Maar waar jij jaren over deed zoals je zegt had ik al binnen een week door bij jouw....grote mond en gaat het even niet naar je straatje hop je gewoon weer naar een andere stam.
Maar ik laat je wel in deze waan want ja als je daar vanaf wijkt ontspoor je.

Zelfs je eigen familie kent je niet, diepzinnig.
En ook vrij arrogant om te denken dat je mij wel kent dan haha.

En als stamhopper uitgemaakt worden is voor t eerst. Ach hebben we dat ook weer meegemaakt. Jammer dat jezelf dan zo'n kontelikker was om er achteraan te jumpen haha
 

DeletedUser

Guest
Lees terug wat je allemaal gezegd hebt de afgelopen 8 weken. Dan snapt jan wel dat dat niet steekt, ja een kriebel in me lachspieren haha.
De real ludo hebben we na jaren leren kennen.

Jullie discussie werkt op mijn lachspieren :D goed bezig Remco :D
 

DeletedUser

Guest
Zelfs je eigen familie kent je niet, diepzinnig.
En ook vrij arrogant om te denken dat je mij wel kent dan haha.

En als stamhopper uitgemaakt worden is voor t eerst. Ach hebben we dat ook weer meegemaakt. Jammer dat jezelf dan zo'n kontelikker was om er achteraan te jumpen haha


Nee ik hopte niet mee naar een stam waar die stabbert in zit....maar ja soort zoekt soort...

Daarom ging ik op delete ook zoals sld enzo...maar ben je nog verdrietig om dat acc.....

Maar ik ga het hierbij laten...en remco het wordt tijd om hele pilletjes te nemen halve werken niet meer je gaat zo stom lullen dat je reet jaloers dat er zoveel shit uit je bek komt.
 

DeletedUser

Guest
Nee ik hopte niet mee naar een stam waar die stabbert in zit....maar ja soort zoekt soort...

Daarom ging ik op delete ook zoals sld enzo...maar ben je nog verdrietig om dat acc.....

Maar ik ga het hierbij laten...en remco het wordt tijd om hele pilletjes te nemen halve werken niet meer je gaat zo stom lullen dat je reet jaloers dat er zoveel shit uit je bek komt.

Ruud heeft niemand gestabt.. Strike heeft dat hier ook bevestigd, inmiddels speelt hij op Dkforlife, weet je wel het account wat bijna gestabt was door...??? Oja jij.
Maar wat jij deed neem je nu een ander kwalijk, en dan heb je het over pilletjes haha.

Goed dat je het nog even bevestigd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat heeft ie intern al gedaan aan de gehele stam.
Nee erger hij neemt een ander kwalijk waar hij zelf tot in staat is. En diegene (ruud) heeft dat nog geen eens gedaan.


blablabla.....Ik heb niemand gestabt....ohja dat heb ik terug gedraaid zie je pilletjes werken echt niet goed....

En ruud heeft geen vies kut spelletje gespeeld qua goyaale nee jij vindt van niet nu je zijn holmaatje bent maar die whatapps die je me stuurde daar hoor ik je niet over en zal zeker ook wel niet waar zijn....

Maargoed jij vondt die actie van ruud wel oke en jij ziet dat niet als een stab.....nu ga ik toch twijfelen over wat er toen gebeurde op roi2....zat jij daar soms toch achter,


Gegroet..
 

DeletedUser62436

Guest
Ludo dit heb ik al een keer eerder gehad. Toen liep hij te flame op fruit en PR omdat zij zouden stabben. Was hij ook helemaal boos over. Terwijl toen ik op w14 gestabbed werd hij het allemaal maar prima vond, Maar hij gaat het toch niet toegeven.
 
Bovenaan