Deleted User - 24028
Guest
Ik snap deze niet? Wat gebeurd er dan kwa vies spel?
Als het gaat om de easy target van peaky. Dan heb je het wel mis imo.
Als er een hele stam op delete gaat, door dat leiding melt en turtle het verzieken voor hun. Dan ligt de fout toch echt bij je zelf.
Heb in de discord deze case ook al even besproken dit weekend, mijn mening over de case is alsvolgt:
- Account peaky treft sowieso schuld, wat zij gedaan hebben is gewoon hun stam/BG stabben en naaien door een kick, het op deleten gaan en dit eerst melden aan de vijand zodat die optimaal kan profiteren. Het maakt op zich niet uit wat er intern bij Melt gebeurd is, dit valt gewoon nooit goed te praten.
- Melt treft zeer waarschijnlijk een vorm van schuld door het zo ver te laten komen of in de eerste instantie met dit account in zee te gaan, maar hoe ver zij peaky tot het uiterste gedreven hebben of peaky gewoon zelf moeilijk deed is een interne kwestie dus weet ik niet.
- Ice treft misschien geen rechtstreekse schuld in de zaak, maar de manier waarop ze er mee om gaan / zijn gegaan is ook niet bepaald netjes. De moment dat een vijandig account je meld dat die ruzie heeft met de stam en op delete gaat met de bedoeling om ze te naaien ga je daar normaal niet op in voor eigen gewin maar spreek je (via je leiding) de tegenstander aan om te bekijken hoe dit opgelost kan worden. De kans is groot dat je tegenstander dan een NAP / deal nodig heeft om dat te kunnen herstellen, en op dat moment kan je eventueel een klein deel voor jezelf "opeisen" ter vergoeding van die deal / NAP.
Het feit dat de Ice leiding eerst ook nog er over gelogen heeft door te beweren dat ze het niet wisten maar enkel een vermoeden hadden dat het acc inactief was en dan maar zijn beginnen scouten gaat er bij mij al helemaal niet in. Al een geluk gaf iemand van snow en later ook vanq zelf wel toe dat ze het gewoon wisten. Leiding niet goed op de hoogte? Of een leugen omdat ze dondersgoed weten dat de manier waarop het aangepakt is niet netjes is?
Algemeen kijkende naar deze wereld zou het wel enorm jammer zijn als die zou eindigen zonder dat er ook maar een massa is geweest tussen de nr 1 en nr 2 stam. Anderzijds maakt dat meteen dat schedel de grootste massa van de wereld heeft mogen koppen
Als ik deze uitspraken dan zie... dat is toch gewoon pure speculatie die nergens op gebaseerd is? Het is toch niet omdat vanq belachelijk hard gegaan is in de start/mid game dat die ook per definitie aan het langste eind trekt in de endgame? Als je dit zou zeggen nadat er een massa is geweest waarbij turtles -50 ging dan was het een ander verhaal geweest.Nee je had peaky moeten laten liggen en dan 2 maanden NAP zodat Turtles een huge front kan pakken die dan na 1 massa niet te deffen blijkt te zijn omdat alle spelers er om heen A) een nog grotere kwantitatieve voorsprong hebben gehaald door rim te edelen. B) De accounts er om heen 2 maanden lang edels hebben lopen sparen.
Ik heb een hoop werelden gezien waar er deals werden gegeven aan tegenstanders, voor bans/stabs maar even goed gewoon na een massa zodat de tegenstander een kans heeft zich te herpakken voor een goede eindstrijd. In de meeste gevallen krijgt die stam dan een deel gebied / dorpen in ruil.
Er komt een punt waarop je moet stoppen met zulke deals aan te bieden, als het echt gewoon geen zin meer heeft. Maar zo ver staat deze wereld in de verste verte nog niet, dus ik begrijp niet goed waarom Ice Melt niet nog een kans zou geven zich te herpakken en dan de eindstrijd aan te gaan...