Paxii VS A|S

DeletedUser7074

Guest
Dorpjes moet je niet geven aan me; ik wil er wel voor vechten :D
en mss stop ik ook bij de examens, weet nog niet

Kweet niet of ik het goed heb geregeld, was voor de eerste keer coordinator en heb men best gedaan...

En hier wil ook eventjes mijn dank betuigen aan Magna en aan Ydra, 2stammen die goed geholpen hebbe...en als ik iets kan terugdoen(weet niet of ik veel kan doen voor magna :p) vraag dan maar ;)
Speel je op w5 willem?
anders maak even een account en dan kunnen we verder praten(ik kan niet op men account op w1 door de vv die crispus doet omdat ik zoals ik al zei niet op de momente dat ik aanvallen moest versturen online kan komen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3850

Guest
eyeyeye

Ga een jaar naar de VS om leiding te geven aan beginnende commerciele bedrijfjes.. Heb dus geen tijd om TW te spelen. Maargoed, ik heb al zin in die aanvallen van jullie :p
 

DeletedUser3850

Guest
eheh

Hoezo heeft Ydra goed geholpen? Krijg amper aanvallen van ze binnen, en heb begrepen dat het 100% fakes zijn vanuit Ydra.
 

DeletedUser

Guest
Ga een jaar naar de VS om leiding te geven aan beginnende commerciele bedrijfjes.. Heb dus geen tijd om TW te spelen. Maargoed, ik heb al zin in die aanvallen van jullie :p

mooie smoesjes allemaal zeg:D je was trouwens niet op het max euwe plein:p
volgens mij ga je gwoon naar de VS omdat mensen je daar niet kennen. kan je weer een heel eind komen je gelieg:rolleyes:
 

DeletedUser7074

Guest
neen :p ydra stuurt ook echte aanvallen; maar wat is echt?
en ik meen dat ydra echte aanvallen stuurt, anders hebben ze me belogen^^
 

DeletedUser10626

Guest
we kunnen het dan vragen aan WJElsthout, of het echte waren anders beliegen ze ons inderdaad :(
 

DeletedUser7074

Guest
Ydra ons beliegen? xD
nu doe je me lachen^^
ze hebben zoiezo al veel geholpen en hebben zelf ook hun oorlog hé ;)

mjah, nu moet elsthou ttoch al zo'n 300-350incomings hebben en er komen er bij :p
 

DeletedUser15446

Guest
mooie smoesjes allemaal zeg:D je was trouwens niet op het max euwe plein:p
volgens mij ga je gwoon naar de VS omdat mensen je daar niet kennen. kan je weer een heel eind komen je gelieg:rolleyes:

Gast, sirieus zoek een leven...:confused::rolleyes:
Nu heb je het niet over het spel maar over zijn RL :p En jah, er zijn mensen die 'WEL' genoeg geld hebben om een jaar naar het buitenland te gaan....

Dus als je hout nog meer zwart wilt maken heb ik daar geen probleem mee maar doe dat dan wel binnen het spel...:cool:

En nee hallo2 dit is niets tegen jouw alleen zoals miss al wel 1000 x gezegt is hier het blijft een spel en dan hoor je je niet met andermands privé te bemoeien... (jaja goed opgevoed ^^)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10626

Guest
Gast, sirieus zoek een leven...:confused::rolleyes:
Nu heb je het niet over het spel maar over zijn RL :p En jah, er zijn mensen die 'WEL' genoeg geld hebben om een jaar naar het buitenland te gaan....

Dus als je hout nog meer zwart wilt maken heb ik daar geen probleem mee maar doe dat dan wel binnen het spel...:cool:

En nee hallo2 dit is niets tegen jouw alleen zoals miss al wel 1000 x gezegt is hier het blijft een spel en dan hoor je je niet met andermands privé te bemoeien... (jaja goed opgevoed ^^)

flink zo brother :D ik ben het volledig met je eens :D val hem gewoon aan en dan begrijpt hij hoe jij je voelt :p
 

DeletedUser

Guest
ONEEE!!!
IK GEEF ME OVER!!
12 COMINGS!!
BARIATH NEEM ME NIET OVER!! :eek:

Voor de goedgelovige het is maar een grapje ;)
Ik heb wel 12 comings maarja.. Zullen wel fake's zijn. Zijn het geen fake's heeft ie nog steeds hartstikke pech :D Trouwens elst zit je al 24/7 te blokken? :p
Kidding..
Hoeveel comings heb je?
 

DeletedUser10626

Guest
ONEEE!!!
IK GEEF ME OVER!!
12 COMINGS!!
BARIATH NEEM ME NIET OVER!! :eek:

Voor de goedgelovige het is maar een grapje ;)
Ik heb wel 12 comings maarja.. Zullen wel fake's zijn. Zijn het geen fake's heeft ie nog steeds hartstikke pech :D Trouwens elst zit je al 24/7 te blokken? :p
Kidding..
Hoeveel comings heb je?

dat kunnen we nie aan ultra geef je dorpen gewoon weg :eek:
 

DeletedUser

Guest
De aanvaller heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)
-21.0%

Moraal: 100%

Aanvaller: Ultralicer
Dorp: [K14] Carpe Diem [01] (438|158) K14

Aantal: 0 0 216 0 100 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 1 0 1 0 0 0 0


Verdediger: WJElsthout
Dorp: 020 Danube (483|212) K24

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0



Buit: 5.389 1.750 2.931 10070/10070
Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald 25 naar 1


DIT IS VIESSSSS! :rolleyes::p
 

DeletedUser7074

Guest
Go [A|S], Ydra, en mensen uit magna!

PS; elst zen verslagen tegenstanders is al een stuk verbeterd als verdediger nu...hij moet ons dankbaar zijn. eerst had ie 70000 ofzo nu:646 WJElsthout 277.957
 

DeletedUser7074

Guest
Eerste dorp is binnen; en het is nog geen 12 uur...rond die tijd moeten de aanvallen binnenkomen.(tussen 12en 6 was best)

Verdediger: WJElsthout
Dorp: 049 Seattle (489|208) K24

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald 24 naar 0

door gjcb
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij doet Elst ook geen ene moeite meer om ze te verdedigen :p
Achja.. Des te beter voor ons ^^
 

DeletedUser7074

Guest
De aanvaller heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)

0.4%
Moraal: 100%

Aanvaller: rognak illusionair
Dorp: [035] (478|149) K14

Aantal: 0 0 8232 0 2650 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Verdediger: WJElsthout
Dorp: 064 (485|208) K24

Aantal: 0 17 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 17 0 0 0 0 0 0 0



Buit: 2.761 2.761 2.761 8283/294320

gedogded?
mjah, er zijn zaken gebeurt doordat ik niet heb kunnen timen noch rammen noch katapulten voor verzamelplaats heb kunnen meesturen vooraleer iemand het vraagt.
Dus neen ben niet ZO noob, maar wel een kleine noob ;)
 

DeletedUser

Guest
NOOB :p
Haha..
Achja, ik ben ook geen Expert-Timen..

Ik kan er nog steeds niet tegen dat de toestemming op 1 bleef staan :mad:
 
Bovenaan