Paxii VS A|S

DeletedUser3850

Guest
oioioioi

Ja natuurlijk, ze liegen allemaal.. Iedereen met wie ik contact heb liegt hea? Ik zal je wat vertellen snotaap, ik heb een uitnodiging van Magna gekregen dus je moet maar even snel gaan beginnen met mij overnemen ;)
 

DeletedUser

Guest
Och, ze beginnen al op Obius te lijken... Wat hebben ze nou aan jou:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ja natuurlijk, ze liegen allemaal.. Iedereen met wie ik contact heb liegt hea? Ik zal je wat vertellen snotaap, ik heb een uitnodiging van Magna gekregen dus je moet maar even snel gaan beginnen met mij overnemen ;)

whahhaha lol! wat ben jij dan een vreselijke stamhopper zeg! je krijgt de leiding in argos en vervolgens ga je daar ook weg:S
 

DeletedUser2596

Guest
Geloof je dat nou zelf?

Dan moet er al heel wat in magna veranderd zijn [kan weet het niet]:p Anders krijgt zon figuur nooit een uitnodiging
 

DeletedUser2596

Guest
dan is die uitnodiging zeker nog niet verstuurd..

:p Want op dit moment is er geen Hoor ik uit betrouwbare bron
 

DeletedUser

Guest
Wat een stamhopper :p

En wat boeit mij het dat je een uitnodiging van Magna hebt??
Moet ik nu bang zijn?
It's just a game..

En stop is even met dat gekneus, kneus..
 

DeletedUser

Guest
Waarom dreigt iedereen in dit spel altijd met andere stammen of spelers uit de top 10? Kan niemand hier iets alleen af?

Dit geld in zijn algemeen, niet gericht op specifieke spelers.
 

DeletedUser7074

Guest
zo te zien niet ^_^
en btw, ik zal wel weten te zeggen of dat van die uitnodiging waar is of niet :p
heb juist gevraagd
 

DeletedUser

Guest
De top 10 kan eerlijk gezegd mijn kont kussen, ik vind dreigen met hun maar een kansloze onderneming - ik bedoel, alsof iemand er 'bang' van gaat worden. :rolleyes:

Hun zijn overigens ook goed gek als ze volk gaan ondersteunen dat hun eigen boontjes niet kan doppen.
 

DeletedUser

Guest
Waar zou ik me zorgen over moeten maken? Het geeft juist de neiging om ze aan te vallen. :D
 

DeletedUser2596

Guest
Ach,,

Het kom wel eens voor dat er iemand door 20 spelers wordt aangevallen en je staat er alleen voor..

Dan is een beetje OS van een hogere vriend wel handig:) en ook niet echt oneerlijk lijkt me:D
 

DeletedUser

Guest
Ja, klopt. Maar, als geclusterde stam ben je dit toch niet nodig? Ik doel meer op spelers die dreigen in de zin van "val me niet aan of ik stuur ... op je af!1!!111!!"
 

DeletedUser7074

Guest
o_O amokro antwoord op dit topic, is deze oorlog dan zo bekend geworden dat jij dit leest :D

Ik snap wat je bedoelt Tumm1e
Owjah, en van elsthout die een invite heeft gekregen in Magna...klopt niet :p
zal strx wel zeggen waarom niet :p
 

DeletedUser

Guest
Maar is deze oorlog niet al lang voorbij aangezien Paxii pleitos is?:p
 
Bovenaan